7.fejezet

124 11 0
                                    

-pontosan a magyarral eggyütt... 40 nyelven beszélek anyanyelvi szinten...-rögtön elkezdtek sugdolózni és meglepett arccal rád nézni.
-És ezt mind 1 hónap alatt? Én miért nem hiszem ezt el?-kérdi Bogi aki a hátsó sarokban ül.
-Ez eggyenlő a lehetetlennel!-mondja Anna aki Bogi mellett ül.
-Figyeljetek! Az előbb meg ígértétek hogy nem fogjátok erről kérdezgetni mellesleg az elött halhattátok hogy hogyan beszélt...-Védett meg Zsófi.
-És a kiejtés is hibátlan volt ugye Bea néni?-állt melléd Liza is, aki most a terem túlsó végében ült.
-Igen, ez így igaz de mégis hogyan...
-Meg ígérte!-szakítod félbe.
-Rendben...
Kicsöngettek, házit nem adott a tanár és te mendtél a következő órádra ami a fizika volt. Egésznap ugyan azokra a kérdésekre válaszoltál:
"Hol voltál?"
"Miért nem veszed le a kesztyűt és a dzsekit hisz benn vagy!"
"Biztos hogy minden ok?"
"Honnan tudsz ennyi mindent?"
Egész nap csak ezekre válaszoltál kivéve az utolsó órádon ami tesi volt.
Az öltözőbe be cuccoltál, de csak a gatyádat vetted át.
-Nem öltözöl át?-Kérdi Bogi
-Már át öltöztem.
-Csak a gatyád vetted át!
-Tudom, de a dzsekit ugy sem veszem le.
-Hát, jó.-elment öltözni.
Te lesétáltál és vártad a tesi tanárt, azaz Zoli bácsit. Miután be csöngettek be vitte az osztályt a tesi terem középső harmadába. A tesi termet 2 nagy műanyag függöny választja el 3 felé.
-Mindenki itt van?-kérdi.
-Nem, még Viviék öltöznek.-mondja Flóra.
Ebben a percben látjátok ahogy oda rohannak.
-Elnézést Zoli bá a késésért!
-El van nézve. Floor ball lessz ma tesin. Állítsátok fel a páját. Én hozom az ütőket.-fel állították a fiuk a pályát és csapat választás után neki álltak játszani. Te ki ültél a padra, hogy ne bánsál senkit se pedig ez az eggyik kedvenc játékod tesin.
-Te hogy hogy nem állsz be?-Kérdi Zoli bá.
-Nem akarok.
-Pedig jó vagy benne, és ahogy le vettem te ezt mindíg szeretted!
-Azóta meg változtam.-mondod kicsit idegesen.
-Mi a baj Nikó?
-Semmi!-elkezdtél be könnyezni.
-Látom hogy van valami!
-Jó! Van valami de nem mondom el!-ezt már szinte üvöltöd ezért az egész osztály téged néz. Te észre sem veszed őket csak könnyeiddel küszködve kirohansz, egyenesen a mosdóba rohansz ahol halkan el kezdesz sírni. Kopognak.
-Nikó! Mond el hogy mi a baj! Csak segíteni szeretnék!-hallod Zoli bá-t.
-Úgysem értené!
-De! Valószínűleg érteném.
-Ezt nem! Ha tudná akkor...-elhallgatsz.
-Akkor mi lenne?
-Hagyjuk!
-Nikó légyszi hadd beszéjek veled! Nem hagyhatom a diákomat csak úgy kifutni tesiről és a wc-be zárva sírni!
-Nem mondhatom el!
-Miért nem?
-Mert nem!
-Nikó ha valami bánt azt meg kell beszélni valakivel. Most épp én vagyok erre itt.
-Csak akkor ha meg ígéri hogy nem adja tovább és nemfog másképp viszonyulni hozzám!
-Meg ígérem!-kinyitod az ajtót és ki jössz. Zoli bácsi mögött állt Zsófi és Liza.
-Négy szem közt ha lehet.
-Rendben.
-Bocsi lányok.
-Semmi baj!-mondják kórusban.
-Gyere.-hív Zoli bá. Be mentek a tesi tanári szobába és leültök a kanapéra.
-Na mi az a nagy titok?
-De meg ígéri!
-Meg ígérem!
-Tudja volt az a karambol. Három hónapja...
-Igen. Ami után el tűntél!
-Nos az egy megszervezett rablás volt.
-Ezt hogy érted?
-Elraboltak hogy...-itt elcsuklott a hangod és elkezdek folyni a könnyeid.-Így könnyebb.-le vetted a kesztyűt és a dzsekit.
-Szóval te vagy az a gyilkos!
-Kérem, ne hívjon így!
-Akkor titokzatos lány...
-Igen. A hydra rabolt el hogy ezt csinálják velem és ezért nem mondom el senkinek!
-Még a szüleid se tudják?
-Nem. Csak maga és az...
-A kik?
-Sajnos nem mondhatom el. Alá irtam a szerződést... De a hydra is tudja.
-Értem. Szívesen segítek falazni ha kell, de ne ölj meg senkit!
-Az nem én voltam! Valamit belém ültettek, csak azt nem tudom mit...
-Semmi baj Nikó! Majd kiderül most vissza megyek a többiekhez jössz?
-ühüm-válaszoltad.
-Gyere.
Fel vetted a dzsekit és a kesztyűt. Vissza mentetek az osztályhoz, ahol megint mindenki rád nézett.
-Fojtassátok a játékot csak rosszul lett hirtelen.
-Akkor nem kéne haza mennie?-kérdi Vivi.
-Mingyárt vége az órának és utána úgy is haza megy. Addig is itt marad szem elött.
A többiek folytatták a játékot.
-Nem akarsz be állni?
-De.
-Figyeljetek! Nikó be áll Vivi csapatába!
Be álltál és ugyan olyan jól élvezted mint előtte és ugyan olyan jó voltál benne, csak erősebbeket ütöttél. Tesi végén meg vissza vetted a gatyád és mentél is egy csapat pacsi után a lovardába.

Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./Where stories live. Discover now