14.fejezet

82 7 0
                                    

Egyenesen a WC-be rohansz és magadra zárod a fülke ajtaját. El kezdesz sírni. Hallod ahogy be jön valaki.
-Nikó! Én meg értelek és köszönöm hogy ki álltál értünk, a maradékokért. De most nyisd ki azajtót légyszíves.-hallod Zsófit.
-Nem! Akkor könnyebben bántalak!-mondod sírva.
-Nem bántasz engem.
-De igen!Kati nénit is bántottam!
-Igen azt láttam... De neki sincs semmi baja! Fáj egy-két helyen de jól van!
-Akkor sem!
-Légyszi!
-Nem!
Pár peec múlva látod, hogy Zsófi ki nyitotta az ajtót. Bejön és meg ölel.
-Nincs semmi baj!-te csak sírsz a karjai között.
-Telefonálok.-jelented ki miután le nyugodtál.
-Oké. A teremben várlak.
-Jó.
Zsófi ki ment, megint hívtad Carlsont.
-Szia Nikó! Mi történt?
-Szia Carlson! Csak egyszerűen fel idwgesítettek és úgymond rá támadtam a tanárra!
-És a tanár hogy van?
-Jól fáj neki de szerencsére komolyabb baja nincs, de hol van az a bizonyos "testőr" akit ígértél?
-Úton oda felé.
-Mikor érkezik meg?
-Kb 3 óra múlva.
-Addig meg próbálok nyugodt maradni.
-Oké, ha megint történik valami akkor hívj!
-Foglak.
-Szia!
-Szia!-letetted. Kimendtél és egyenesen a terembe mendtél.
-Elnézést Kati néni nem akartam bántani!
-Semmi baj! Még fáj egy kicsit de elmúlik... De miért támadtál meg?
-Tudja... Reflex. Azt hittem hogy ön támad rám miközben csak meg akarta fogni a karom.-lesütöd a szemed.
-De ez nem normális reflex!
-Tudom be nem szeretnék erről beszélni...
-Ez is az a "bonyolult" dolog?
-Igen...-fel állítod a széked, le ülsz és vissza igazítod a padot.
Kicsöngetnek. Mész a következő órádra ami angol volt, az ofővel. Becsöngetnek és be jön Bea néni.
-Good afternoon deer!(jó délutánt mindenkinek) üljetek le! Nikó veled beszélhetnék kinn?
-igen.-kimendtek.
-Mi volt törin? (történelem)
-Csak ideges lettem és kiborultam...
-És miért támadtad meg Kati nénit?
-Azért mert a karomhoz nyúlt, aztán reflexből lefogtam...
-És honnan van ez a reflex?
-Bea néni ez bonyolult és nem feltétlen tetszene önnek...
-És hogy hogy a bal karod fémből van?-kérdi mert nem volt rajtad ugye sem a dzseki sem a kesztyű és csak most vette ezt észre.
-Úgy döntöttem nem rejtegetem... Elveszítettem a baleset miatt...
-Értem... Akkor menjünk vissza!
-Oké.-vissza mendtek és a mardék 4 órád viszonylag normálisan el telik. Persze mindeggyik tanárnak el kellett mondanod hogy mi történt a karoddal... Az ígért tes őr még mindíg nem jött meg. Már utazol haza, épp le szálsz a buszról és elkezdesz sátálni. Mikor haz érsz Panni az étkezőben társalog egy sráccal.(kép)
-Szia..ztok!
-Szia Nikó! Ő itt Jake itt fog lakni egy udeig mert nem tud minden nap 4 órán utazni az iskolába!
-Szia Nikó!-oda jön hozzád.
-Szia! Én most inkább megyek és le pakolok...
-Oké. Majd beszélhetek veled?
-Persze, de előszőr kell fél óra... Oké?
-Oké.-fel mész a szobádba.
-Ő lenne a "testőröm"? Azt kétlem...-gondolod. Ledőlsz az ágyadra.mindegy szerintem ő az akiről Carlson beszélt... Remélem rendes... Fél óra múlva kopognak.
-Gyere be-fel ülsz. Be jön a srác és be csukja az ajtót.
-Nos gondolom beszéltél Carlsonnal...
-Igen, szóval te vagy a "testőröm"...
-Valami olyasmi. Igazából vigyázok arra hogy ne kerülj olyan helyzetekbe mint például ma reggel, vagy töri órán... És mivel nem kell meg védeni ezért én voltam erre a legalkalmasabb, mert egy kigyúrt ember nem követhet egész nap!
-Ez igaz... Na mindegy! Hol alszol?
-Itt a szobádban, hogy vigyázzak rád este is!
-Ooo értem akkor meg vetem neked a felfújhatós matracot.
-Oké, segíthetek benne?
-Persze!-fel állítottátok a matracot és utána eglsz sokáig elbeszélgetettek. Kiberült, hogy sok közös vonásotok van. Egész délután jókatnevettél és sokat mosolyogtál. Este felé felszólt anya, hogy Menjetek vacsizni. Vacsi közben is jót beszélgetett a család.
-Na, de én megyek aludni... Jó éjt!-jelented ki.
-Jó éjt!-mondja anya és Panni. Ezután föl mész Jake-el a szobádba.
-Át megyek a fürdőbe öltözni.
-Oké.-elmendtél át öltözni mikor vissza értél már Jake is át volt öltözve.
-Jó éjt!-mondod.
-Jó éjt, ha bármi van ébressz fel, de szerintem én hamarabb fel fogok kelni!
-Oké, akkor majd keltelek ha bármi van!
-Oké! Jó éjt!
-Jó éjt!
Be fekszel az ágydba és nézed ahogy Jake is be fekszik.
-Reggel fél hétkor kelés!
-Oké! Jó éjt!
-Jó éjt!-még nézed ahogy be állítja az ébresztőét. Lassan te is el alszol...

Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./Where stories live. Discover now