41.fejezet

15 3 0
                                    

Újjabb nap. Újjabb felriadás. Már egészen hozzá szoktam, el is mentem tusolni, majd felöltözni. Ma van az első sulis nap a szünet után. Az első órát egyedül kell végig szenvednem, mert tegnap írt Zack, hogy első órán nem lesz, ugyanis fogászatra megy. Elkészültem és nyugiban megreggeliztem apuval, és indultam is a suliba. Beérve a pulcsim levettem és a szekrényembe raktam. Már úgyse kell rejtegetnem... Bementem a terembe és leültem a helyemre. Fura, hogy nincs itt Zack... Mindíg hamarabb beér mint én... És ezt már meg szoktam. Megvártam a becsöngőt, majd utána a tanárra vártunk, de nem sokáig. Bejött az osztály főnök egy fiúval és egy lánnyal az oldalán. A fiú magas volt. Sötét barna haj és kék szemek. A lány szőke volt, szintén kék szemekkel, viszont jóval alacsonyabb mint a fiú.
-sziaztok gyerekek!-köszönt az ofőnk.-ma két új osztály társatok érkezett. Kérlek mutatkozzatok be.
-én Markó tryvon vagyok.-kezdte a fiú-kosarazok és szeretek kondizni.-ez tényleg egy rövid bemutatkozás volt, de közben végig rám nézett... Illetve nem tudom, hogy a fém karom miatt amit most meg csillogtatott a reggeli nap fény, vagy ennyire érdekes lennék...
-én meg Cloe Tryvon vagyok.-kezdte a lány is.-Markó testvére és én inkább állatokkal foglalkozok, mint sportolok.
-köszönjük Markó és Cloe. Kérlek válasszatok két üres helyet és üljetek le. Mindjárt érkezik Kata néni és tartja a matematika órát.-ezzel ki is ment az osztály főnök. Cloe az első sorban talált egy üres helyet, amit el is foglalt magának. Markó meg felém kezdett sétálni, majd leült Zack helyére.
-ez a hely foglalt.-mondom neki.
-tényleg? Van rajta név? Vagy rá ültem volna valakire?
-nem, de a tulajdonosa ez az óra után meg jön.
-akkor majd át ül. Mától ez az én helyem.-vissza fordulok előre.-téged hogy hívnak szépség?
-nevemen.
-ó! Harcos a szépség. Talán nem tetszik, hogy ide ültem?
-nem, nagyon nem tetszik.-ekkor bejött a tanár és elkezdte tartani az órát. Markó engem figyelt, én meg random rajzolgattam a füzetembe, de eszem ágában sem volt figyelni.
-Nikó! Ennek mennyi az eredménye?-szólít fel a tanár mire én ránézek az egyenletre.
-2567 a négyzeten.-mondtam pár másodperc elteltével.
-köszönöm.-folytatta az óra tartását.
-hogyan számoltad ki ilyen gyorsan?-súg oda Markó.
-megtanultam számolni, úgy...-válaszolom és folytatom a rajzolgatásom.
-de hol tanultad meg?-kérdezget tovább.
-egy helyen ahová te nem akarsz kerülni.
-hogy hívják a helyet.
-nem mondom meg.
-miért?
-mert nem a te dolgod.
-végtag hiányos vagy?-terel másik témára.
-nem.
-de fém karod van. Az az végtag hiányos vagy.
-nem mivel nem így születtem.
-akkor? Hogy veszítetted el a karod?
-balesetben.
-nagyon fájt?
-nem voltam eszméletnél.
-milyen fém kézzel élni?
-nehéz, de abba hagyod a faggatást?
-te is kérdezhetsz.
-de én nem akarok.
-és mégis miért szépség?
-ne hívj szépségnek.
-nem tetszik?
-nagyon nem tetszik, és ha nem tetszik valami akkor ez van.
-húúú de harcos itt valaki...
-Nikó jót beszélgettek az órámon?-szól a tanárnő.
-elnézést tanárnő, tudja hogy én nem zavarnám az óráját...
-most elnézem, de ne legyen több ilyen!
-rendben.
Az óra maradék része szerencsére csöndben telt. Markó nem faggatott tovább, de nem is figyelt az órára. Egész idő alatt éreztem a tekintetét magamon. Mikor megszólalt a kicsöngő. Fel álltam és össze pakoltam a cuccaim.
-elvezetsz a következő terembe?-kérdezte Markó.
-lehet.
-körbe tudnál vezetni? Tudod... Nekem még új a suli...
-ha sietsz még megoldhatjuk.-nem is kellett neki több ennél, össze szedte a cuccait és baktatott utánam a következő terembe, ahol ismét Zack helyét befoglalva.
-az a hely még mindíg foglalt...
-melleted mindenhol ültek?
-igen, és képzeld! Az aki mellettem szokott ülni nem sokára megjön szóval nyomás van!
-uuuu de berezeltem cicus...
-nem vagyok cicus!
-harapós a cicus.
-valójában farkas és igen is harapós, ha nem tetszik neki valami vagy valaki saját kezüleg intézi el! Szóval ne hergelj!-ekkor lépett a terembe Zack, majd oda jött hozzánk.
-szia Nikó!-köszön nekem, majd Márkó felé fordul.-az az én helyem!
-szia Zack... Probáltam, de nem akar máshová ülni...
-akkor milrt nem vered meg? Vagy mit tudom én...
-egy mert sok embert bántottam már...-és itt nem tudtam folytatni ugyanis közbe szóltak.
-ennyire harapós a cicus?
-nem képzeld... Ennyire képzett és szerintem neked semmi esélye vele szemben! És ő nem cicus!-szól vissza neki Zack...

Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./Where stories live. Discover now