8.fejezet

123 11 0
                                    

Mendtél egyenesen a lovardába. 40 percnyi séta állt előtted. Gödöllő szélén található Hill top lovardába jártál lovagolni. Mielőtt elraboltak volna, versenyre készültél díjugratásból. Út közben zenét hallgattál fülhallgatóból. Már egész közel jártál a lovardához. Már láttad a legelőn lévő lovakat. Lenn volt egy sötét pej (képhez hasonló csak fehér folt nélkül), egy szürke (fehér) és egy sárga (barna) ló.
-Még mindíg Csoki, Holly és Jolly szoktak kinn lenni.-mondod magadnak.
Tövább sétálsz és a kapunál be nyúlsz szokásosan és kinyitod a kaput, majd be sétálsz.
-Sziaztok!-köszönsz.
-Szia! Nikó?-csodálkozva néz rád Ilka az eggyik oktató.
-Igen?
-Jaj de rég jártál itt hát mi volt veled?
-Mármint hogy hova tűntem?
-Igen.
-Ezt nem mondanám el ha nem baj...
-Nekem nem, csak érdekelt de ha nem akarod...
-Kin ülök ma?
-Ma Cessy-zel.
-Előre van már hozva?
-Igen bent van kikötve. Segítsek felszerelni? Meg gondolom kijöttél az eddzésből...
-Nem kell mindenre emlékszem és tarthatsz ugró eddzést, meg amúgyis egy órát lovagolok!
-Tőlem! De aztán bírd is!
-Bírni fogom.
Elmendtél felszerelni Cessy-t aki egy sötét pej ló (képen ő van). Fél órán belül bőven kész voltál.
-Én kész vagyok Ilka!
-Akkor kobak és nyeregbe!
Fölmendtél és gyorsan át vetted a lovagló gatyádra, a lovas cuccod mindíg a lovardában van egy szekrénybe amit kaptál. Fel vetted a kobakod kantároztál és fel ültél a nyeregbe.
-Kezdjetek melegíteni.-mondka Ilka.
El kezdesz lépésben melegíteni, be csak jobb kézre mert ugye a bal kezed robot kar...
-Nikó! Bal kézre is kell melegíteni !
-Nekem nem Ilka hidd el!
-Hááát jó!
-Előttem állj lessz egy heveder (az a szíjj ami a lovak hasánál van) húzásra!
Meg volt a heveder húzás is indultatok ügettettek egy kicsit és fel állítottak egy kissebb x-et.
-Induljatok el vágtába nagy kör középen! Nikó jöhetsz először!
Elindultál és egy szép ugrást mutatsz.
-Szép 3 hónap kiesés után!
-Köszönöm!
Az eddzés többi részén is szép ugrásokat csináltál. Mikor vége lett és már szerelted le Cessyt oda jött hozzád Ilka.
-Te lovagoltál a 3 hónapban?
-Nem, kicsit sem.
-Akkor hogy vagy ilyen jó formában?
-Ömmm ez hosszú sztory és nem épp a legjobb... De a Cessy még kell?
-Nem el viheted.
-Oké.
Kikötötted Cessy-t és hátra vezetted, de meg ilyedt, emiatt fel ágaskodott. A vezető szárat a bal kezedben fogtad ezért nem érezted hogy mennyire szorít a kötél és időben vissza ránthattad a földre.
-Jól van a kezed?-kérdi Csenge akivel eggyütt lovagolsz osztályosban.
-Igen.
-Nem fáj? Mert elégé nagyot rántott...
-Nem! Nem fáj. Megoldom köszi!-be vitted Cessy-t a kifutóba és vissza indultál előre.
-Biztos hogy jól van? Legalább hadd nézzem meg!
-Nem! Csenge figyelj nincs semmi bajom és most megyek ugy hogy szia.
-Oké... Szia.
Felmendtél, vissza vetted a nadrágod, elköszöntél és elindultál haza. Megint 40 perc séta volt elötted. Megint zenét hallgatsz és gondolkozol hogyan fogalmazd meg Panninak ami veled történt...
Végül hagytad és csak mentél nem gondoltál semmire és senkire. Mire a busz megállóba értél 6 óra lett, még buszoztál fél órát. Leszáltál és neki álltál megint sétálni. Látod hogy valaki veszekedik a ház előtt anyával. Kiveszed a füledből a fülhallgatót.
-Nem! Haggyál!-ordítja anya.
-Ezt nem hagyom! Akkor is jogom van hozzá!-rá ismertél az apádra aki épp most pofozta fel anyát. Te pont most értél oda.
-De! Békén hagyod anyát!
-Te mióta parancsolsz nekem?!-ordít rád.
-Azt mondtam békén hagyod vagy nem állok jót magamért!
-Te kis korcs nem tudsz mit tenni ellenem kis bolha!
Most aztán tényleg dühös lettél, emiatt be vertél neki egy nagyot a jobb kezeddel.
-Így állunk?
Vissza ütött de te kikerülted és pár fogást és ütést alkalmazva ideiglenesen meg bénulva a földre fektetted. Mire észbe kaptál páran vidóztak. Te csak gyorsan be rohantál a házba, egyenesen a szobádba, magadra zártad az ajtót és elkezdtél halkan sírni.
-Nikó! Eressz be légyszi!-hallod Pannit. Nem válaszolsz csak be engeded és vissza zárod az ajtót.
-Mi volt az az előbb a ház előtt? Eggyáltalán honnan tanultál ilyen jól verekedni?
-Figyelj Panni. Ezt nem mondhatod el senkinek! És kérlek ne félj tőlem!-mondod szipogva. Közben leültök az ágyadra.
-Nem fogom! Tudod hogy mennyi mindent hajlandó vagyok érted meg csinálni!
-Igen de ez más...
-Azt sejtem de most komolyan! Hol tanultál verekedni?
-Panni ez fontos! Ígérd meg hogy nem fogsz félni tőlem!
-Akkor sem értem miért ennyire titkos...

Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin