Arra ébredek hogy épp leszállni készül Jake a géppel. Kicsit szétnézek az ablakból. Egy hangárba voltunk. Sok ember ment ide-oda a gépek között. Pár a mi gépünknél volt. Leszállt a queenjet-ünk. Jake kinyitotta a rámpát. Kiszálltunk feltett kézzel, fegyvert fogtak ránk, mivel Hydrás volt a jet... Oda jött hozzánk Fury.
-hogy hogy Hydrás géppel jön, az a két ember akiknek távol kéne maradniuk a Hydrától?-mondja filmbe illően. Jake kicsit habozott majd megszólalt határozottan.
-mert most jöttünk a Hydra bázisról ahol Nikót tartották...
-hogy került oda?
-este álmában elrabolták bealtatózva...-mégsem szólaltam csak cikáztam Fury és Jake között a szememmel.
-és ön hogyan került oda? Hogyan tud ennyit az ügyről?
-onnan...-kicsi szünetet tart.-hogy én raboltam el a Hydrának...-hirtelen fegyvert fogtak rá a körülötte állók.
-már minden érthető... Beállt hozzánk hogy bízzunk magában. Én magára bíztam az egyik legveszélyesebb embert. Maga ezt kihasználva elrabolta miután neki is a bizalmába férkőzött, és vissza hozta, hogy maga legyen a hős! Hurrá! Megmentette Nikót!-szarkazmussal mondta Fury a végét, közben mutogatott magára, Jakere, rám és a padlóra. Most ő is kis szünetet tart.-kapjon egy "irodát". Őt meg a biztonságos szobába zárják!-mutatott rám. Ekkor elkísértek engem is és Jake-t is. Bezártak egy szokásos fehér szobába csak itt volt külön fürdő és rendes ágy. Hoztak váltó ruhát és törülközőt meg kaját. Így hát letusoltam. Jó volt a meleg víz alatt állni kicsit és kikapcsolni. Tiszta ruhát venni és kicsit kikapcsolni az agyam, nem gondolkodni.Tusolás után bedőltem az ágyba. Néztem a plafont. Jól esett kicsit is legalább biztonságban tudni magam, de aggódtam kicsit Jake-ért... Tudom hogy bogozza a saját életét, de segített sokszor nekem... És újra megtenné... Szegény srác! Már mindegy, rossz döntést hozott és most kapja a következményét. Ez ellen nem tehetek. Mindenki azt aratja amit vetett. Mindegy hagyom is az egészet! Megpróbálok kicsit aludni. Lecsukom a szemem, látom ahogy a színek elkezdenek kavarogni a "szemem" előtt és átzuhanok egy másik "világba", aminek a neve: álom világ. Teljesen belemerültem, ugyanis azt álmodtam, hogy meg se történt a baleset... Megvan a régi és nagyon szeretett karom. Nem kell figyeljek, hogy követnek-e, vagy hogy ki Hydrás. Egyszerűen, csak élem a nyugodt szinte már filmbe illő életem... Nagyon hiányzik! A mostani életemben is vannak jó dolgok, de ez bonyolultabb... Egyedül leszek a házban! Mi lenne, ha Zsófi oda költözne? Megkérdem majd Furyt, vagy Caulsont. Arra eszmélek föl, hogy inkább csukott szemmel gondolkodok, minthogy aludnék. Akkor most vissza alszom! Nem gondoltam semmire és a színek újra "elröpítettek" az álom világomba, ahol ezúttal sok időt töltöttem. Mikor fölkelek érzem, hogy valaki betakart. A jobb oldalamon fekszem az ágyban betakarva. Kinyitom a szemem. Az ablakból beszűrődő fényből, úgy gondolom délután lehet. Régóta sikerült egy jót aludnom! Kikelek az ágyból, és kicsit nyújtózkodom. Mély levegőt veszek. Most egy pár pillanatig úgy érzem magam, mintha minden a régi lenne... Pedig tudom, hogy nem az! De ez az életem is jó! Nézzük a jó oldalát! Kinek van még ilyen menő fém karja? És ki tud kb 39 nyelven anyanyelvi szinten? A nyelvészek... Talán... Némelyik... De ők évekig tanulnak míg én három hónap alatt megtanultam mindet! Még egy ilyen lány nincsen! És ha ez nem elég, harcolni is jól tudok, ami azt jelenti megtudom védeni magam és a barátaim meg ismerőseim... és! A családom is! Beszélnem kéne Pannival és Anyával is. Elmondom Anyának! Tudnia kell! Tudnia kell, hogy ne féljen. Amint lehet oda utazom, vagy felhívom. Hiányoznak. Mind ketten, meg Zsófi is. Milyen nap van? Nem tudom... Amire utoljára emlékszem... Az... Azt hiszem szerda volt... Majd megkérdem az első értelmesnek tűnő embertől. Megmosom az arcom. Találtam egy hajkefét, így megfésülködtem. Hajgumit is találtam. Fölfogtam lófarokba a már hasközépig érő, egyenes, mogyoró barna és sötét szőke(a két szín keveréke) hajamat. Ezzel is elszórakoztam egy jó ideig. Főleg azért, mert ugye a bal karom fém... És nem érzek vele semmit. Vagy százszor újra próbáltam. Végül csak sikerült össze hoznom azt a lófarkat! Mély levegőt veszek, közben csípőre rakom a kezem. Így állok mos a tükör előtt és nézem a hajam. Egész szép lett! Bár amennyit szórakoztam vele... Annak is kell lennie! Megküzdöttem érte! Kutakodok kicsit tovább a fürdőben, hátha találok még valamit. Ugyanis tegnap találtam tusfürdőt és sampont is. Ma fésűt és hajgumit. Kutakodásom közben találok fogkefét és fogkrémet is. Miért is ne! Ápolni kell a fogakat! Tehát fogat mosok. Szépen kinyomom a fogpasztát a fogkefére. oda tartom a kicsit folydogáló víz alá, majd beteszem a számba és elkezdem sikálni a fogaim...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./
Fanfic2021. December 8.-2022.június 27. Csak egy átlagos lány volt... Akinek életét egy hirtelen esemény teljesen felforgatta. Új kalandokba keveredett. Sokszor átverték... De annál többet használták ki. Mi lesz ennek vége? Azt még én sem tudom... Marvelb...