Megint vissza tértek a múlt emlékei... és megint felriadtál. Most csak a fal volt picit behorpadva. Te a földön ültél. Hátradőlsz ugyhogy mostmár fekszel. A fejed már nem fájt, de a gondolatok csak úgy száguldoztak a fejedben.
-Mégis mihez kezdjek most? Mit mondjak anyának? És Panninak? Nem állíthatok be csak úgy, de el sem szeretném mondani egyenlőre... Elöbb vagy utóbb meg kell tudniuk. Mindegy majd elmondom. Bejött újra a férfi. Felültél.
-Jól aludt?
-Nem egészen...
-Mindegy kérem jöjjön velem.
Követted a férfit egy másik szobába ahol leültél.
-Most meg vizsgáljuk hogy miből van a karja, hogy ilyen ellen álló és tartós.
-Azt nem kell tudom. Vibrániumból van a legerősebb acélból.
-Köszönöm, attól még meg vizsgáljuk.
Melléd ült és elkezdte mindenféle műszerrel vizsgálni.
Fél óráig vizsgálgatta mindenfélével.
-Igaza volt. Vibtániumból van.
-Mondtam, azért a 3 hónap alatt tanultam is pár dolgot...
-Például?
-39 nyelven beszélek, profi harci kiképzésem van...
-wáo! Sok mindent láttam már de ilyet még nem.
-köszönöm.
Most bejött az a férfi aki felelős az elengedésed utáni megfigyelésedért.
-Bármi történik magával ezt a telefon számot hívja.-átnyújtott egy cetlit.
-köszönöm.-el tetted.
-Szívesen és holnap vissza visszük Aszódra.
-Nem lehetne Gödöllőre? Elötte még van pár dolgom.
-Tőlem...
-Köszönöm.
Ezzel fogta magát és ki is ment a férfi.
-Akkor mit is tanult még?-Kérdi a karodat viszgáló tudós.
-Nagyjából ennyit.
-Ez is szép teljesítmény...
-Köszönöm.
-Nincs mit.
-De van... Eléggé sokat tettek értem mikor elfogtak az erdőben.
-Azt azért tettük, mert ön és közveszélyes volt...
-Attól nekem még soknak számít.
-Mindegy. Kész van.
-Rendben.kaphatok egy másik ruhát?
-Igen. Kérem Hill gondoskodjon az új ruháról.
-Máris-mondta Hill.-Gyere.
Át mentetek egy öltözőbe ahol női ruhák voltak.
-Innen válassz nyugodtan.-ezután kiment. Nézegetted a ruhákat és találtál egy fekete pólot és egy sötétkék bőr dzsekit. Felvettél még egy sok zsebes nadrágot is. Bele néztél a tükörbe.
-kell egy kesztyű.
Körbenéztél és találtál egy fekete vékonyabb kesztyűt.
-Ez jó lessz.
Kimész. Vissza mész a vas falas szobába. Ledőlsz az ágyra abban remény kedve, hogy most nem fognak a múlt emlékei zavarni. Bealszol, olyan mélyen, hogy nem álmodsz, csak egy darabig... Megint jöttek a rém álmok... És megint felriadsz. Kopogtatsz az ajtón hogy engedjenek ki. Az ajtó nem nyílik. Integedsz a kamerának. Az ajtó még mindíg nem nyílik. Vissza dőlsz az ágyra és megint be alszol. Most nem zavartak a múltad emlékei. Arról álmodtál ,hogy mi lessz akkor mikor vissza mész. Zsani és Liza hogy fog üdvözölni. Aztán Anya és Panni, na meg a nevelő apád, Zoltán... Felkelsz. Végre az ágyban ébredsz ahol el is aludtál. Kopogsz az ajtón megint. Most kinyitják.
-Jó reggelt.-mondja az ajtó őröd.
-Egész este fönn volt?
-Igen.
-Akkor miért nem hallotta illetve látta hogy ki akartam jönni?
-Ömmm.
-Mindegy.
Tovább sétáltál. Szembe jött veled a felügyelőd.
-Jó reggelt. Látom jól aludt.
-Mondhatjuk...
-Mikor indul?
-Előszőr is hány óra van? Illetve hol a konyha?
-10:27 van és a konyha a folyosó végén jobbra.
-Köszönöm.-tovább sétáltál a konyhába.
-Jó reggelt.-köszönt a konyhás néni.
-Jó reggelt. Mi a reggeli?
-Meleg szendvics.
-Az finom.
-Csak várni kell rá egy picit, mert mindet meg ették, de mingyárt csinálok. Mennyit kérsz?
-3-at.
-Oké.- neki állt meleg szendvicset készíteni. Bejött egy férfi.
-Szia Caulson. Még te sem reggeliztél?
-Jó reggelt Erzsi , de már reggeliztem. Nikolett miatt jöttem.
-Csak tessék.
-Nos. Az indulásod előtt még elvégzünk egy röngent meg, meg vizsgálják a gerinced. Az alvási állapotod javult úgy hogy már biztos távozást kaptál. A vizsgálatok el húzódhatnak, emiatt lehet hogy későn érsz haza.
-Az nem baj.
-Illetve nem kell meg írnia a vizsgákat és felmentést kap a nyelvek alól, mert azt már tudja. Illetve pár tantárgy alól. Ezekre kap egy-egy papírt.-át nyújtott egy mappát.- minden pappír benne van.
-Rendben köszönöm.
-Még annyira kérném meg, hogy írjon alá egy titok tartási nyilatkozatot.- most eléd tolt még egy lapot amin volt egy toll.-Ebben az itt látottak szerepelnek, azaz amit itt látott arról nem beszélhet.-Közben Erzsike a konyhás néni eléd tolta a meleg szendvicses tányért. Meg fogtad a tollat és alá írtad a lapot.
-Köszönöm. Jó étvágyat, nem is zavarom tovább.-ezután fel állt és kiment a lappal. Te meg ettél. Miután befelyezted meg köszönted, majd kimentél. Szembe jött veled egy férfi.
-Elnézést pont önt keresem.
-Akkor meg talált.
-A nevem...-Nem tudta befelyezni mert...
-Nikolett itt hagytad azt a mappát!-ordított utánad Erzsike.
-Elnézést.-vissza mentél a mappáért és utána a férfihoz.
-Akkor a nevem dr.John Cena.
-Üdvözlöm, én Nikolett Bojovnik vagyok.
-Akkor erre tessék én fogom meg vizsgálni.
-Rendben...
Elkísért egy mini tornaterem szerűségbe. Elvégeztél pár gyakorlatot, aztán át vezettek egy röngen szobába. Ahol le kellett vegyed a dzsekit és a pólót, de szerencsére volt alatta trikó amit nem kellet levegyél.
-Kérem álljon ide, és ezt tartsa így. Ne mozogjon és mingyárt készen vagyunk.-Pár villanás, pár forgás után kész is vagy.
-Rendben van köszönöm, mehet csomagolni a cuccait a vas falas szobába vittük. Egy óra mulva indul a kocsi, de majd felkeresi Caulson.
-Köszönöm.- vissza öltöztél és elmentél be pakolni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./
Fanfic2021. December 8.-2022.június 27. Csak egy átlagos lány volt... Akinek életét egy hirtelen esemény teljesen felforgatta. Új kalandokba keveredett. Sokszor átverték... De annál többet használták ki. Mi lesz ennek vége? Azt még én sem tudom... Marvelb...