17.fejezet

63 8 0
                                    

Kicsit késve de megjön Liam, te beszálsz a kocsiba ő elindul.
-Hogy hogy késtél?
-Nem lehetek tökéletes.
-De pontos igen.
-Az annál inkább.
-De ma hogy hogy késtél?
-Most én kérdezek, akkor van kedved ki ugrani valahova?
-Lehet. Előbb válaszolj nekem aztán én is válaszolok neked.
-Nem fogok válaszolni.
-Jó... Nem akarok el menni, mert tanulnom kell.
-Oké...-elindultok az autóval. Neki létsz tiktokozni. Már fél órája autóztok de tiktokozás közben repül az idő így nem veszed észre. Mikor meg áll az autó leteszed a telefont.
-Hova hoztál?
-Meg látod.-az autóból kinézve feketeséget látsz. Mivel ki nézel az ablakon és emiatt háttal vagy Liamnak, ezért ki használja az alkalmat. Egy váratlan szúrást érzel a nyakadon, ami után elájulsz... Megint. Nem érzel semmit. Mikor felébredsz fáj a fejed és megint egy ágyhoz vagy kötve egy ismerősen sötét szobában... HYDRA! Szóval Liam a Hydrának dolgozik! Ekkor be jön Liam.
-Látom fölkeltél...
-Igen, te mocsadék!
-Miért lennék mocsakéd? Mert a munkámat végzem?!
-Ezt nem hiszem el! Mikor azt hittem már nem lessz több váratlan esemény és erre az akit megbíztak azzal, hogy vigyázzon rám hátba támad!
-Meg értem, hogy dühös vagy, de én eredetileg is a Hydrának dolgozom...
-És ide hoztál hogy újra az legyek aki nem akarok!
-Vág az eszed!
-Nem vagyoktúl buta!
-Csak naív!-fejezibe a mondatod Liam.
-És most mit akarsz csinálni velem?!
-Én csak át viszlek majd más hova...
-Még is hov...-nem fejezed be mert rá jössz, hogy tudod hova fog vinni.-NEM!
-De.
-NEM! MÉG EGYSZER NEM!
-Pedig nem tudsz ellene semmit sem tenni.
-NEM!-ekkor be jön egy számodra még ismeretlem férfi.
-Jo kinne it yn in heal oere nimme.-mondja.
-Mivan?! Ilyen nyelven bezzeg nem tanultam...
-Azért beszélünk ilyen nyelven.-Mondja Liam-mert te nem érted.
-Okos...-gondolod magadban.
-Meg így biztonságosabb. De most jelenésed van.
-Mi? Mégis ho... Nem!
-Sajnálom nem dönthetsz!-el kezd át tolni a laborba ahol "újra szoktak indítani".
-NEM! HAGYJANAK!
-Nyugi kis lány! Mi nem csinálunk semmit!-mondja az eggyik köpenyes.
-DEHOGY IS NEM! LEGUTÓBB MÁR MEG TAPASZTALTAM!-elkezdesz mocorogni.
-Maradj nyugton kis lány nem lessz semmi baj!-ekkor egy szúrást érzel a nyakadon.
-Ez mi?!
-Csak nyugtató...-érzed hogy fogy a dühöd és az erőd, de még magadnál vagy. Be ültetnek ugyan abba a székbe és megint ki törlik az emlékeket, megint azvagy aki nem akartál lenni, szürke farkas.
-Szürke farkas készen áll?-kérdi a főnököd.
-Igen!-feleli az eggyik köpenyes.
Te csak ültél a székben.
-akkor holnap kezd is altassátok el!-át vittek ahol be altatóztak. Így nem gyötörtek rémálmok se semmi csak kikapcsolsz. Mikor föl ébredsz ujra kimossák az agyad, biztonság kedvéért.
-Az küldetése, betörni és el hozni a S.H.I.E.L.D.-től az aktád!
-Meglessz!-mondod.
Felszálsz egy helikopterre. Az épülek fölött leugrasz róla és betöröd az üveget. Beindul a riasztó. Az ügynökök rád támadnak de kevesen voltak ezért hamar elintézed őket. Oda lépsz a géphez és le mented az információkat magadról. Míg tölti elintézel még pár ügynököt és ki keresed a mappád. Mikor indulni készülsz még jön pár ügynök. Azokkal is gyorsan végzel, de szembe jön veled... Jake.
-Nézd Nikó! Nem akartalak le sokkolni!
-Ki az a Nikó?!
-Mi?! Hisz te vagy az!-rá támadsz. Ő csak védekezik.-nem akarlak mégegyszer lesokkolni Nikó!
-Ne hívj így! Én nem Nikó vagyok!-tovább harcoltok. Mikor készülne újra lesokkolni, megfogod a kezét és meg fordítod. Így magát sokkolta le.
-Nikó!-és a földre esik. Még nézed pár másodpercig, majd indulsz. Felvesz a helikopter és mész vissza a bázisra. Mikor meg érkezel át adod a mappákat és újra el altatnak... Másnap megint egy újabb újra indítás. Újabb küldetés ahol kikell nyírni pár a Hydrának veszéjes embert. A küldetések alatt most is viseled a maszkot. Ma is helikopterrel vittek mindenfelé, hogy kinyird a veszélyes szekélyeket... A S.H.I.E.L.D. sosem tudott időben ki érni, hogy elfogjanak, mindíg egy lépéssel előttük jártál. Épp a bázisra tartottál vissza fele, mikor meg találnak és elkezdenek rátok lőni. Fogtál egy gépfegyvert és ki lőttél a három gépből kettőt. Az utolsót rakéta kilövővel szeded le. Megint haladtok tovább a bázisra, ahol újra el altatnak. Mikor újra felkelsz szól a riasztó. Kimenekítenek téged egy jet-be. Felszáltok és az utolsó pillanatban meglátják a repülőt. Elkezdenek lőni, vissza lősz. Egyre távolodtok, de fell száll még egy jet.

Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora