Keyifle Okuyun 🥰🤍
medya : Gülben Ergen- Küt
Küt küt atıyor kalbim
Bitmedi gitti şu harbim
Liseli kızlar gibi pır pır
Uykusuz gecelere talim
Bacağım iyiydi. Canım bacağım. Güzel bacağım...
Tekme atmaya alışkın olmayan bacağım iyiydi. Sadece kaslarım ani hareket ettiğim için incinmiş mi ne öyle bir şey olmuş. Çok bir şeyler söyledi doktor. Ama bir süre sonra dinlemedim. Yani sonuç olarak kırık, çıkık, kopukluk yoktu. Fazla söze de gerek yoktu. İşin özeti ağzımızın tadı kaçmasın kafi.
Ama kaçtı Ali Rıza bey..
Irmak ile adamları dövdükten sonra oradaki polisler bizi önce hastaneye götürmüşlerdi bacağım için. Doktorda röntgenden sonra bacağımın durumuna bakmış herhangi bir sıkıntı olmadığını söylemişti.
99 cümle sonra dedi ama bunu.
Hastaneden sonrada şikayetçi olacağımız için emniyete gelmiştik. Gerçi şikayetimiz ile ceza alırlar mıydı orası muammaydı.
"Şurayı imzalayabilirsiniz?"
Sandalyesinde kıpırdanan Irmak'a bakıp gözlerimi devirdim. Ne böyle kıpırdanıyordu anlamadım. Polis memurunun gösterdiği yeri imzalayıp ifademi tekrar okudum.
"Tamamdır Işık hanım. Biz gereken işlemleri yapacağız."
Memur beye teşekkür edip ağrıyan bacağımın acısı ile ayağa kalktım. Kıpırdanıp duran Irmak'ta benimle beraber kalkmıştı. Odadan çıktığımız anda Irmak konuşmaya başladı.
"Ay sonunda. Ne uzattın be ifadeni , donuma yapacağım şimdi. Nerede bu tuvalet." Kıpırdanıp durmasının sebebini anlayarak arkamdaki koridoru gösterdim.
"Dümdüz git sağda. Ve sakın altına yapma."
Sözlerim üzerine hızlıca koridorda ilerlemeye başladı. Küfür de etmişti bana gitmeden.
Yarabbi şükür canım arkadaşım benim.
Bacağımın ağrısı ile orada bulunan sandalyeye oturdum. Şimdi gidersem Irmak bas bas bağırarak beni arayabilirdi. Birkaç dakika geçmemişti ki ismimi duydum.
" Işık. " başımı seslenen yere doğru çevirdiğimde, Atilla'nın arkadaşı Özgür bana doğru geliyordu. Ve elinde tost vardı.
Adam yiyor aga.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HABERLERDE AŞK VAR
RomanceHer belayı kendine çekebilecek potansiyelde olan muhabirimiz ile belalardan hiç hoşlanmayan yakışıklı başkomiserimizin tatlı aşk haberine hoş geldiniz... Işık Yıldız & Atilla