Bölüm 22

67.1K 3.6K 701
                                    


Keyifle okuyun 🖤

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum...


medya: Cici kızlar- Delisin

Ah kalbim ben senden çok çektim
Söyle nedir bu halin
Valla sen delisin delisin
Olmaz ki böyle çarpılmaz ki
Çıldırmışsın sanki valla sen delisin




Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ömrüm, ömrüm, ömrüm... bir tanem, bir tanem, Aşkım, dünyam...

"Işık kafam şişti. Sabahtan beri bu videoyu izliyorsun." Can'ın sesiyle gülerek videonun sesini kıstım.

"Ama çok güzel. Çok ritimli söylüyor."

Can sabır diler gibi gökyüzüne baktı. "Ama bak kesintisiz bir saattir izliyorsun. Biz erkekler bu kadar şerefsiz olamayız ya."

Sözleri ile kıkırdadım. Ne yapayım sabahtan kanala gitmiş Necip bey ile röportaj işini konuşmuştuk. Sonra da emniyete gelmiştim. Ama hiç elle tutulur bir haber çıkmamıştı. Bende boş vaktimi Irmak'ın attığı videolarla geçiriyordum.

"Ee ne yapayım? Canım sıkılıyor. Sende hiç konuşmuyorsun."

Can hafifçe bedenini bana çevirdi. "Soğukta seninle oturuyorum ya. İlla konuşmam mı lazım?"

Sözleri ile gözlerimi devirdim. Soğuktu ama güzeldi. Hem daha on dakika önce arabanın içinde beklemiştik.

"Ama sende hiç konuşmuyorsun yani. Benim sessizlikte uykum geliyor."

Can şöyle bir bana bakıp başını tekrar emniyete çevirdi. "Seninle normalde konuştuğumdan fazla konuşuyorum. Ama işte benim normal halim böyle, sevmiyorum konuşmayı."

Aynı o gibi montumun ceplerine elimi koyup, emniyete bakmaya başladım. "Çok mu? En fazla on cümle kuruyorsun gün içinde."

Güldü. "Sen bence çok konuşuyorsun. Ondan benimkiler sana az geliyor."

Omuz silktim. Ben konuşmazsam çatlardım.

O ne öyle kabız gibi sessiz durmak.

"Kabız mı? Her seferinde dışından konuşuyorsun." Gülerek konuşan Can'a baktım. Gene dışımdan konuşmuştum ya.

"Aman neyse, hadi gel içeriye girelim. Piyasayı süzelim. Bir yerlerde haber var hissediyorum." Gülerek başını salladı. Tamam demeye bile üşeniyordu canım iş arkadaşım.

HABERLERDE AŞK VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin