Bölüm 18

65.1K 3.3K 332
                                    


Keyifli okumalar dilerim.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum💘


medya: Güzin& Baha- Gençlik başımda duman


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Oğlum dikildin kaldın çekilsene." Mezarlıkta karşılaştığım kadın Atilla'yı ittirerek içeri geçti. Gözleri önce bebeğe sonra bana değen kadın şaşkınlıkla tebessüm etti.

"Aaa kızım sensin." Tebessümü yüzünde büyüyerek bana yaklaştı. O arada Atilla'nın sözleri doldu kulaklarıma.

" Anne, sen Işık 'ı tanıyor musun?"

Anne dedi. Vay anasını sayın seyirciler...

"Evet yani hayır. İsmini bilmiyordum. Işık kızım ben Suzan memnun oldum. Bu arada bana teyze de. "

Tebessüm etmeye çalışarak heyecanla konuşan kadına konuştum. "Bende memnun oldum."

"Suzan teyze gel geç otur." Melih' in konuşmasıyla bana bakmaya son verip gösterdiği yere oturdu.

Bende öyle bebek ile şaşkınca ayakta duruyordum. Kapıda Atilla hariç genç bir kadın daha vardı. Ve dikkatle bana bakıyordu. Gözlerimi kaçırıp kucağımdaki bebeği Ceren'e uzattım.

" Maşallah nasıl tatlı. Allah analı babalı büyütsün."

Suzan teyzenin sözleri ile Melih ve Ceren birbirine bakarak tebessüm ettiler. Bende öyle ayakta kaldığım için pencerenin yanındaki duvara sırtımı yasladım. Genç kadında Suzan teyzenin yanına oturmuştu. Atilla desen bana bakıyordu. Hem de hiç gözlerini kaçırmadan.

"Kızım baksana dünya küçük. O gün sen minibüse binince adını sormadım diye içime dert olmuştu. Ertesi günde baktım göremedim seni."

Sözleri ile tebessüm ettim. Odadaki herkes merakla ikimize bakıyordu.

"Benimde aklıma gelmişti neden sormadım diye. Karşılaşmamız tekrar güzel oldu."Başını sallayarak gülümsedi. Tatlı bir kadındı zaten.

Ve Atilla'nın annesi. Bu ayrıntıyı unutamayız.

Atilla Melih ile konuşurken, odadaki kadınlarda ilgilerini Ceren'e verdiler. Bende beklediğim duvarda sessizce onları izlemeye başladım.

" Anne siz nereden tanışıyorsunuz?"

Genç kadın merakla bana bakıyordu. Anne dediğine göre Atilla'nın halasıydı.

HABERLERDE AŞK VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin