Bölüm 9

67.1K 3.5K 782
                                    


KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM:)

MEDYA: Buray- Aşk mı Lazım 

Aşk mı lazım dert mi lazım
Söyle sevdiğim bize ne lazım
Ayran içtik ayrı düştük
Gülmek istedi şu kara bahtım


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Melih'in eşini çok sevmiştim. Daha geleli on dakika olmamıştı ama şimdiden nasıl bir insan olduğunu anlamıştım. Üzerine giydiği mor hamile elbisesi, sarı saçları ve yuvarlak karnıyla çok tatlı bir kadındı. Ve bir özelliği vardı ben kadar hızlı konuşuyordu.

"Ya Işık Melih senin ona yaptığın esprileri bana yapıyor gelince eve. Ay ben o kadar çok gülüyorum ki.." Sarı saçlarını savurarak gülen kadına aynı gülüşle karşılık verdim.

 "Melih bazen anlamıyor esprilerimi."

Eşinin bu huyunu bilir gibi gözlerini devirdi Ceren. "Anlamaz o. Ya da biraz geç anlar."

İkimizde Melih'e gülerken onun bozulmuş suratı ve sesi geldi salona. Elindeki tabağı masaya bırakıyordu. "Siz beni mi gömüyorsunuz burada?"

"Evet hayatım." Ceren'in söyleyiş tarzına gülmeye başladım. Aynı ben gibi dürüsttü. Yanına oturan Melih'e bakıp tekrar konuştu.

"Atilla kaç dakikaya gelir?"

"Üzerini değiştirip gelecek. Gelir yani şimdi." Ceren Melih'i başıyla onaylayıp bana döndü.

"Sen Atilla'yı emniyetten tanıyorsun değil mi?"

"Evet oradan bir muhabbetimiz var."

Ceren göbeğini sevip gülümseyerek bana baktı. "Bizde buraya taşınınca tanıştık. Ondan sonra da muhabbetimiz ilerledi işte. Aslında bu binada oturuyordu. Sonra diğer binada üst kat boşaldı diye oraya geçti."

Atilla hakkında yeni bilgiler öğreniyordum. Ama nedense ismi her geçtiğinde karnıma bir his oturuyordu. Aşağıdaki bakışmamızda garip bir elektrik olmuştu aramızda.

"Atilla ile Işık pek anlaşamıyorlar gibi." Melih'in sesiyle Ceren merakla bana baktı. Gözlerinde garip pırıltılar olmuştu.

"Nasıl yani? " duraklayarak bir şeyler mırıldandı ağzında. Ne dediğini duymuştum. "Bende başka planlar yapmıştım. Love falan. Ay bence güzel olur."

Söylediği şey ile bakışlarımı ondan hızla kaçırarak duymamış gibi yaptım. "Yani biraz çatışıyorlar hayatım." 

Tam Melih'e Ceren söz verecekken çalan zil ile heyecanla ellerini çırptı. Gözlerini  bana değdirdiğinde ise yüzünde daha demin onu duyduğumu bilen bir ifade vardı.

HABERLERDE AŞK VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin