Hoofdstuk 28

146 9 3
                                    

Hey,

Allereerst wil ik mededelen dat ik aangenomen ben op Grafisch Lyceum in Rotterdam en ben super enthousiast!

En ook heb ik weer een nieuw hoofdstuk voor jullie :)

Have fun x

-

Dus Tara is aan het spelen met een vriendinnetje en Justin en ik zitten relaxed op de bank terwijl we TLC aan het kijken zijn.

'Babe, ik wil nog sorry zeggen van mijn gedrag van vanmorgen.'
Ik kijk Justin aan en knik, maar ben nog steeds pissed off. Justin had wel lef om zo tegen mij te doen aangezien hij ook op tour gaat terwijl ik dat niet leuk vindt.
Natuurlijk vindt ik het wel leuk dat Justin op tour gaat en optredens geeft. Ik bedoel, het is zijn droom, zijn leven.
En dat is nou precies wat ik bedoel. Dat is ook mijn droom en nou komt hij eindelijk uit en dan doet hij zo.

'Ik weet dat je nog boos bent op mij, maar ik maakte me alleen zorgen om Tara. Wat nou als we allebei op tour moeten en waar moet Tara dan heen?'
Bedenkelijk kijk ik Justin aan.

'Dat weet ik wel, maar dit is mijn droom. Dit wil ik al mijn hele leven en aangezien het nu uitkwam dacht ik dat het zou kunnen, maar ergens heb je ook gelijk.' Zucht ik.

'Honey, ik wil dat je je hart volgt en niet naar mij luistert. Ondanks dat ik een dick was bedoelde ik het wel goed. Ik dacht alleen aan de toekomst van Tara, maar als jij dit wilt, en er honderd procent voor gaat, weet ik zeker dat het je gaat lukken.' Glimlacht Justin.

Geforceerd lach ik naar Justin. Ik wil het wel, maar hij heeft gelijk met wat hij zegt. Ik moet nu een moeder zijn voor Tara. Een moeder zijn die ik nooit heb gehad. Een moeder die veel liefde en aandacht geeft aan haar dochter.

'Ik weet wat ik ga doen.' Zeg ik vastberaden. Justin knikt en geeft me een kus."
Ik pak mijn telefoon en bel Hollywood Records op en vertel dat ik het toch niet ga doen vanwege mijn dochter Tara.
Gelukkig begrijpen ze mij helemaal en als ik toch nog van gedachten verander dan zou ik gewoon weer op mogen bellen.
Wat misschien zou kunnen in de toekomst als Tara ouder is en niet meer alle hulp nodig heeft die ze nu wel nodig heeft.

--

Dit is wel een heel kort hoofdstuk. Sorry daarvoor.

Ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik heb het gevoel dat ik geen inspiratie meer heb om leuke dingen te schrijven. Nu schrijf ik maar een basis en ik hoop dat ik zo snel mogelijk inspiratie krijg!
Ohja, over een maand heb ik examen en ben zenuwachtig!!

loveya.

His Girl [[Part two]]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu