Hoofdstuk 13

175 12 1
                                    

Mijn optreden alleen ging goed!

Alle Beliebers zongen mee en niemand die joelde.

'Justin? Ik wil koffie.' Grijns ik als we samen in de auto zitten onderweg naar de MacDonalds.

'Lieve schat, je kan zometeen bij de mac koffie halen.'

Aangekomen bij de Mac Donalds zie ik allemaal paparazzi staan.

Ik zucht. Niet weer hè, hebben ze dan nooit gehoord van "privacy".

Waarschijnlijk niet, want ze komen op Justin en mij aflopen en beginnen allemaal foto's te maken.

'Gewoon negeren.' Fluisterd Justin in mijn oor.

Ik knik ondanks dat ik weet dat ik dit niet kan negeren.

'Justin, Justin! Is het waar dat je wéér aan de drugs zit?' Vraagt een journalist.

Justin negeert het, maar ik laat het hier niet bij zitten.

'Hebben jullie dan niks beters te doen dan alleen maar beroemde mensen te stalken? Ook hun hebben hun privacy nodig.' Roep ik boos naar die journalist. Ik zie haar rood worden en glimlach.

Goed gedaan Nevaeh, goed gedaan.

Justin knijpt even in mijn hand en grijnst. Niemand is dit gewend van mij, maar als mij iets niet bevalt, zeg ik het gewoon.

No matter what.

Eindelijk bij de kassa aangekomen, bestelt Justin een Big Mac menu en een ijskoffie , en ik bestel een Chili Chicken en een ijskoffie Caramel. Honger heb ik niet dus zoveel hoef ik ook niet te eten.

'Wow Justin. Dit wordt wel héél irritant.' Fluister ik in Justins oor als we op een stoel zitten.

Geïrriteerd kijk ik om me heen.

'Gaan jullie serieus foto's maken van hoe wij eten?' Roep ik nu wel heel boos.

'Babe, blijf rustig.' Kalmeert Justin mij, maar ik kan niet kalmeren.

Hoe kan Justin in godsnaam rustig blijven?

De paparazzi kijkt me raar aan , maar het boeit me niet.

'Oké, nu allemaal wegwezen! Er zijn mensen die in rust willen eten!' Schreeuw ik.

De journalisten luisteren ook nog echt, en lopen allemaal weg.

Ik grijns. Dit heb ik goed gedaan.

'Nou nou, wat jij hebt vandaag mag Joost weten, maar deze shit heb je goed opgelost.' Grijnst Justin.

Ik knik terwijl ik mijn laatste hap neem van mijn Chili Chicken en drink mijn Ijskoffie Caramel op.

Ik maak een kreunend geluid als ik een slok op heb, maar besef gelijk dat ik kreunde. Gelijk kijk ik Justin aan en zie hem lachen.

Tomaten mogen nu wel jaloers op mij zijn, want geen ene tomaat is zo rood als mij. Ha ha.

'Ik genoot oké.' Zeg ik blozend.

'Tuurlijk bae, je dacht gewoon aan mijn goddelijke lijf.'

Ikbegin te lachen en schud mijn hoofd.

Die Justin

His Girl [[Part two]]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu