Ayee :)
Ik wou even zeggen dat ik vanaf nu elke keer een youtubefilmpje upload :)
Veel plezier met lezen! Ly xx----
Met mijn handen voor mijn mond sta ik op.
Wat is Justin van plan? Oh my god!
'Lieve Nevaeh, ik weet dat het niet altijd even goed gaat, maar ik wil je voor mij hele leven bij me houden. Will you marry me baby?'
Met grote ogen kijk ik Justin aan en knik.
Woorden komen nu niet van pas. Ik laat een aantal tranen van blijdschap en zoen Justin.
Om me heen hoor ik allemaal gejuich en gegil.
Ik kijk om me heen en zie allemaal mensen die ikzelf niet ken foto's maken.
Eerlijk gezegd denk ik er niet veel aan.
Het enige waar ik aan kan denken is dat Justin mij net ten huwelijk heeft gevraagd.
'Babe luister je wel?' Vraagt Justin in mijn oor.
Ik schrik op uit gedachte en kijk Justin vragend aan.
'Sorry honey, wat zei je?' Justin begint te lachen en schudt zijn hoofd.
Ik pak Justins hand vast en samen lopen we weer naar buiten toe.
'So Miss Bieber , bevalt de achternaam je ?' Ik begin te lachen en knik.
'Natuurlijk bevalt die naam me.' Zeg ik op een duh-toontje.
'Baby you know that I love you right?' Vraagt Justin.
'Ofcourse I know that, I love you too baby.' Fluister ik.
Ondertussen zijn Justin en ik aangekomen bij de park en gaan zitten op een bankje.
Ik leg mijn hoofd op Justins schouder.
We zeggen niet veel, want woorden zijn hier niet nodig. We praten met gevoel, en ik hou ervan.
Als je mij drie jaar geleden had verteld dat ik in deze mooie situatie was beland, had ik je uitgelachen met tranen in mijn ogen.
Omdat ik wist dat ik geen gelukkige toekomst zou krijgen, waarschijnlijk had ik hier niet eens meer gezeten.
Dus ik ben Justin zo ontzettend dankbaar voor die dag dat hij bij mij in de klas kwam.
Alhoewel het wel heel erg cliché klinkt, hou ik van hem.
Ja ik hou van hem. Het is best raar, want mensen zeggen: 'Hoe kan je van een ander houden, als je niet van jezelf houdt?' Maar ik bewijs het tegengestelde.
Ik glimlach en kijk naar Justin.
'Ik hou van je.' Fluister ik.
Justin glimlacht en geeft me een kus op mijn voorhoofd.
'Ik ook van jou honey. Ik zou niet weten wat ik zonder jou moest.'
Ik glimlach en geef Justin een kus op zijn wang.
Voor het eerst in mijn hele leven kan ik vertellen dat ik gelukkig ben. Gelukkig met Justin.
JE LEEST
His Girl [[Part two]]
FanfictionAls de realiteit niet lijkt zoals het is, wat kan je dan nog vertrouwen? #Vervolg op His Girl