Ik was al drie dagen in het hotel, maar Justin belde of smste me niet.
Ik voel me eenzaam en verdrietig. Waarom zou Justin die krant wel geloven maar mij niet? Ik was toch zijn vriendin? Of ben?
Ugh, ik ben zo gefrustreerd. Ik weet niet eens wat ik moet denken. Ik probeerde Shirley ookal te bellen, maar ze nam niet op. Zou ze boos op mij zijn? Net zoals Justin?
Net als ik wil gaan dineren gaat mijn telefoon.
>>.Hallo , met Neveah?
<<. Met Justin.
>>. Justin , waarom negeer je me?
<<. Kom naar m'n huis.
En met die woorden hangt hij op. Oké dan?
Ik rol met mijn ogen en borstel me haar. Ik pak nog mijn autosleutels en ga met de lift naar beneden.
Aangekomen bij Justin zie ik hem op de bank zitten. Hij ziet eruit alsof hij drie maanden niet heeft geslapen.
Misschien is dat ook zo, want de laatste keer dat ik hem heb gezien zag hij er ook niet zo goed uit, en dat was 3 dagen geleden.
Zenuwachtig bel ik aan en na een lange minuut doet Justin dan open.
Zonder wat te zeggen laat Justin mij binnen.
Man, ik geloof niet dat dit ook mijn huis is, want op dit moment voel ik me awkward hier. Het voelt alsof dit niet mijn huis is. Gewoon een huis waarbij je op visiste gaat.
Ik ga op de bank zitten en kijk awkward voor me uit.
'Is het waar?' Vraagt Justin.
Ik zucht. Meent hij dit nou serieus.
'Justin! Dit had je al gevraagd, maar als je liever hun gelooft ben ik er wel een beetje klaar mee. Dit is niet de eerste keer dat je me niet gelooft. In het verleden geloofde je me ookal niet, en ik ben niet van plan mezelf weer te bewijzen terwijl ik niks deed!' Schreeuw ik boos uit, terwijl tranen stromen over mijn wangen.
Boos pak ik mijn autosleutel van de bank en loop richting mijn auto.
Als ik in mijn auto zit, veeg ik ruw mijn tranen weg en scheur weg naar het hotel toe. Het enige wat ik nu nog wil is slapen...
JE LEEST
His Girl [[Part two]]
FanfictionAls de realiteit niet lijkt zoals het is, wat kan je dan nog vertrouwen? #Vervolg op His Girl