JUSTIN POV:
Het ging goed tussen mij en Nevaeh, tenminste dat dacht ze. Ze wist niet dat ik een verschrikkelijke fout heeft gemaakt. Ze wist het niet...
En ik voel me zo klote. Ik ben natuurlijk super blij dat ze terug in mijn leven is, dat vooral.
Maar wat was ik voor een egoïst. Zuchtend laat ik me op de bank vallen. Hoe kon ik?
Nevaeh is vandaag naar de kapster toe om haar haar weer te verven. Eerlijk gezegd ben ik best wel benieuwd wat voor kleur ze doet. Eerst had ze bruin haar, toen verfde ze het rood, wat is onwijs sexy bij haar vindt staan. Dus ik ben wel benieuwd wat voor kleur haar ze nu doet.
Ik ben zenuwachtig , hoe wil ik haar dit ooit vertellen? Hoe ik als een idioot in haar val traptte. Eikel dat ik ben! Als Nevaeh me dumpt, zou ik dat echt niet gek vinden. Ik zou het respecteren en zeggen dat het mijn eigen domme fout is. Ik pak mijn Iphone en maak een selfie. Ik bekijk hem en als ik hem dan toch leuk vindt, plaats ik hem op Twitter, Shots en Instagram. Misschien dat mijn fans me kunnen opvrolijken.
NEVAEHS POV:
Zenuwachtig kijk ik in de spiegel. 'En hoe vind je het?' Vraagt mijn kapster. Ik glimlach. 'Wow! Ik vind het prachtig! Dankje wel!' Roep ik enthousiast. Blij sta ik op en loop naar de kassa toe.
'Dat wordt dan $40 dollar alsjeblieft.' Beleefd pin ik en glimlach nog voor ik wegga. Ik ben zo blij met mijn haar. Het is blauw geworden! Ik dacht, laat ik weer eens wat geks doen.
Ik stap in mijn auto en rij weer naar huis toe. Wat zal ik blij zijn om Justin weer te zien. Stiekem ben ik best wel bang dat hij mijn haar lelijk gaat vinden. Let's hope not.
Aangekomen thuis zie ik Justin gespannen heen en weer lopen door het huis.
'Hey babe, wat is er aan de hand?' Vraag ik. Justin kijkt op en zegt niks. Ik ga op de bank zitten en kijk naar Justin. 'Wil je het me nog vertellen?' Vraag ik nieuwschierig. Justin knikt en gaat naast mij op de bank zitten. Fronzend kijk ik hem aan. 'Alleen als je me belooft niet boos te worden, ik wist niet wat ik deed en was zo'n eikel.' Vragend kijk ik hem aan , maar knik dan uit eindelijk toch. 'Oké, toen jij net twee maanden in coma, en toen kwam Selena langs. Ze deed allemaal aardig en zei dat ze er erg ee zat dat jij in coma lag. Wat uiteindelijk helemaal niet waar was. Ze lokte me mee naar ons huis en toen verleidde ze mij.'
'Oh.' Is het enige wat ik uit kan brengen. 'Dus je hebt het gedaan in ons bed of wat?' Vraag ik bang, bang voor dat hij ja knikt. En hij knikt ja. Boos sta ik op. Waarom heeft hij het me niet gelijk verteld? Nu slaap ik al bijna maanden in het bed waar Selena en Justin het samen hebben gedaan. Gatver, bij het idee al. Gelukkig verschonen we twee keer in de week het bed, maar alsnog. Het is zo vies. Waarom moest Justin dan er in trappen. 'Ik wil een nieuw bed.' Snauw ik en loop weg naar de keuken. Ik pak mijn Iphone en zet een ''Selfie'' op Instagram. Niet dat het op een selfie lijkt, maar ik moet toch wat. Gelijk krijg ik reacties en ik glimlach. Wow, die Beliebers zijn super lief voor me!
JE LEEST
His Girl [[Part two]]
FanfictionAls de realiteit niet lijkt zoals het is, wat kan je dan nog vertrouwen? #Vervolg op His Girl