a/n : hey hey hey. Een nieuw hoofdstuk :)
In dit hoofdstuk komt ook een liedje voor en alles wat schuingedrukt staat zingt Nevaeh, alles wat normaal staat, is Justin :) Have fun! x
---
Gapend rek ik me uit.
Ik voel me goed vandaag.
Justin is voor twee dagen naar Wales toe om op te treden. Ik zou vanmiddag daarheen gaan om twee liedjes te zingen.
Eentje met Justin en een alleen. Natuurlijk ben ik super zenuwachtig, maar ook super enthousiast!
De stylist zou samen met mij vliegen, zodat als we aankwamen in Wales ze gelijk me klaar kon maken.
Het is best vroeg, maar dat maakt niks uit. Voor dit heb ik véél over.
Ik hou ervan om te zingen, ondanks dat ik mijzelf zoals een valse schaap vindt zingen, maar goed.
Ik stap uit bed een neem een warme douche.
Als ik klaar ben met douche , droog ik me af en trek een zwarte skinny jeans aan en een witte T-Shirt met eenhoorns erop.
Ja, ik ben gek opeenhoorns.
Ik bedoel, hoe cool zou het zijn als Eenhoorns bestonden?
Ik doe nog snel mijn zwarte Vans aan en eet nog een boterham met Nutella.
Vandaag om half 9 heb ik een afspraak met mijn kapster om mijn haar weer opnieuw blauw te verven, alleen dit keer iets donkerder.
Snel pak ik mijn tas en sleutels en spring ik in mijn auto.
Aangekomen bij de kapster zie ik de kapster al klaar zitten en glimlach.
'Sorry dat ik zo laat ben.'
Mijn kapster lacht.
'Maakt niet uit , je haar verven duurt niet heel erg lang. Ga maar alvast in de stoel zitten, dan maak ik alles klaar.' Ik knik en ga in de stoel zitten
Als de kapster alles klaar zet, draai ik met de stoel. Geen idee waarom, maar misschien omdat ik extreem zenuwachtig ben voor vanavond.
Na anderhalf uur is de kapster klaar en betaal ik netjes wat ik moet betalen en rij weer richting huis.
Ieder moment kan de stylist komen. En het ergste is nog, ik ken haar niet eens!
Justin had haar geregeld, maar had er nog niks over verteld.
Maar hey, het maakt niet uit.
Net nadat ik mijn weekendtas heb klaar gemaakt, gaat de bel.
Zenuwachtig loop ik naar beneden en open de deur.
Ik zie een best wel mooi meisje staan van ongeveer 22 jaar.
'Hey, ik ben Nevaeh.' Antwoord ik enthousiast.
'Hey, mijn naam is Layla. En ik ben jou stylist.' Grinnikt ze.
Ik glimlach en geef haar een knuffel.
'Kom binnen!'
Als we aan onze glaasje wijn beginnen zie ik op de klok dat het al elf uur is. Dus hebben we nog een uur om bij het vliegveld te zijn.
'Shit, we hebben nog maar een uur.' Roep ik uit.
Snel zetten we ons wijn neer en lachen.
Ik mag Layla wel. De meeste stylisten hebben een arrogante indruk omdat ze met ''grote sterren'' werken, maar met Layla is dat niet. Ze is juist heel aardig, toont begrip en is best onzeker over zichzelf. Just like me.
JE LEEST
His Girl [[Part two]]
FanfictionAls de realiteit niet lijkt zoals het is, wat kan je dan nog vertrouwen? #Vervolg op His Girl