Ik slaap nou al twee weken in een hotel, dus misschien moet ik maar eens mijn eigen appartement gaan zoeken.
Ik had vandaag een afspraak met een makelaar en hij had hele mooie appartamenten in gedachte voor mij. Dus ik ben benieuwd.
Ik stap mijn auto in en rij naar de afgesproken plek toe. Ik parkeer mijn auto in een parkeergarage, waar ik de makelaar al zie staan.
'Hallo, mijn naam is Van Dijke.' Groet de Makelaar vriendelijk.
'Nevaeh, aangenaam.'
'Het is maar een klein stukje lopen naar de appartament, dus volgt u mij.' Ik knik en samen met Van Dijke lopen we de parkeergarage uit, zo richting mijn misschien nieuwe appartament. Ik moet toegeven, het is een mooie ruimte en als Justin erbij zou zijn, had hij zeker gewilt dat we deze namen.
Maar ik ben bang dat er geen 'we' meer is.
'Wat is de vraagprijs voor dit appartement?' Vraag ik terwijl ik naar het rondkijk. Het is zo mooi hier! Het heeft twee slaapkamers en twee badkamers. Verven hoef ik niet, want de kleuren zijn uitstekend.
Ik heb ook mooi uitzicht op een parkje. Geweldig dus.
'De vraagprijs is $1000 in de maand.' Ik knik. Dat kan ik makkelijk betalen.
'Ik wil het!' Roep ik enthousiast.
Makelaar van Dijke knikt en geeft een contract waarop staat dat ik moet laten zien dat ik genoeg verdien voor de appartement.
Ik onderteken het contract en glimlach terwijl ik eigenlijk aan Justin moet denken.
'Wanneer kan ik intrekken?' Vraag ik nieuwschierig.
'Vandaag krijg je de sleutel.' Ik knik en pak de sleutel aan.
'Hartelijk bedankt!' Roep ik nog haar na.
Daar sta ik dan, in mijn eigen appartement, maar eigenlijk had Justin hier ook moeten zijn.
Ach, wat zeur ik nou nog. Justin gelooft me niet, en eerlijk gezegt heb ik geen zin erin. Elke keer dat opnieuw bewijzen. Waarom überhaupt? Justin vertrouw ik ook toch gewoon?
En Justin gaat ook uit, feest met meiden, maar daar hoor je me ook niet over klagen. Zuchtend pak ik de sleutel.
Ik kijk op de klok en zie dat het 15,15 is en besluit nog naar de woonboulevard te gaan, misschien vind ik daar leuke spullen. Ik loop naar mijn auto en rij naar de woonboulevard.
Ongeveer na een half uur ben ik er en kijk naar wat voor soort winkels er zijn. Media Markt, Xenos, Sofia's. Ik besluit eerst naar de Media Markt te gaan en koop daar een Samsung Tv, wasmashine en een droger. De keukenspullen hoeft niet, want ik vond de keuken mooi om hoe die was.
Als ik alles heb ingeladen, ga ik naar de Sofia's en koop daar een mooie zwarte, zachte bank. Ook koop ik nog een tweepersoonsbed.
Eindelijk na vier en een half uur geshopt te hebben kan ik eindelijk inrichten.
Mijn bed had ik al in elkaar gezet en k was versteld dat ik dat in mijn eentje kon.
Klaar! Oké, dat was ongelovelijk zwaar, maar het was het waard. Tevreden keek ik om me heen. Wie had ooit gedacht dat ik niet meer bij Justin zou zijn?
Net als ik m'n laptop wil pakken, besef ik nog dat alles nog bij Justin staat. Mijn kleren had ik al opgehaald in het hotel, dus nu zou ik naar Justin moeten en daar had ik op dit moment geen zin in, maar ik wou mijn laptop dus ik moet wel.
Met geen zin rij ik richting Justin. Als ik er ben steek ik mijn sleutel door het slot en loop zo stil mogelijk naar boven toe.
Ik hoor allemaal rare geluiden, maar negeer het. Ik doe voorzichtig de slaapkamer deur open, maar zie iets wat ik niet wil zien. Mijn adem stokt en even heb ik het gevoel dat ik flauwval.
'Ik dacht dat ik niet te vertrouwen was?' Schreeuw ik boos.
Justin kijkt geschokt, maar het boeit me niet. We zijn nog geen 3 weken uit elkaar en hij pakt gelijk al een ander.
Hoe durft hij?
Versteend sta ik stil, maar besef dat ik hier kwam voor mijn laptop.
Zo snel als ik kan pak ik mn laptop en ren naar buiten.
Eikel.
Als ik in de auto zit, barst ik in huilen uit...
JE LEEST
His Girl [[Part two]]
FanfictionAls de realiteit niet lijkt zoals het is, wat kan je dan nog vertrouwen? #Vervolg op His Girl