Justin komt de kamer ingelopen en begint te klappen.
'Waarom doe je er nou niks mee? Je bent zo goed in zang.'
Ik bloos en haal mijn schouders op.'Ik weet wat gaan doen vandaag!' Roep ik uit het niets.
Justin kijkt me vragend aan en ik grijns.
'Trek wat leuks aan.' Grijns ik en loop naar de slaapkamer toe.
Ik ben van plan om Justin mee te nemen naar de Bioscoop, naar die nieuwe film Annabella ofzoiets.
Het blijkt echt zo'n horrorfilm te zijn en eerlijk gezegd hou ik daar niet van, maar het is zo lang geleden dat Justin en ik uit zijn geweest. Dus vind ik het nu wel even tijd om uit te gaan.
Alles even vergeten, alles even laten bezinken.
Ik loop naar mijn kast toe en trek er een leuk rood jurkje aan. Ik krul mijn haar een beetje en doe een klein beetje make-up op.
Ik besluit om naar Justin te lopen om te kijken of hij al klaar is.'Babe, ben je al klaar?' Vraag ik aan de andere kant van de douchedeur.
'Yeah, Wait a second.'
Ik loop naar de bank en ga even zitten. Vanmorgen had ik stiekem al twee kaartjes besteld voor Annabella, maar eerst gaan we dineren in een restaurant, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee waar ik heb besteld. De restaurant heet BlackEyes.
Bij de recensies stonden wel goede reacties, maar tegenwoordig kunnen die mensen dat er zelf ook opzetten.
'Ready?' Hoor ik Justin fluisteren in mijn oor.
Ik ril en draai om.
'Yeah.' Zeg ik schor.
Waarom maakt Justin mij zo gek? Hij is zo - tja hoe moet ik dat netjes vertellen?
Super hot?'Je ziet er mooi uit.' Grijns ik.
'Jij ook babe.' Ik bloos en trek Justin mee naar buiten.
'Waar gaan we nou naar toe?' Zeurt Justin.
Ik rol met mijn ogen en negeer hem. Hij hoeft het nog niet te weten.Aangekomen bij BlackEyes kijkt Justin verrast op.
'Aha, een date hé?' Ik grijns.
'Ja, ik vond dat het tijd werd voor wat leuks. Het is zo lang geleden dat we uit zijn geweest.'
Justin knikt en neemt me mee naar binnen, waar we een goed plekje bij de raam krijgen.
Allebij bestellen we lasagna en eten het genietend op.
'Dus, hoe gaat het nou eigenlijk met je?'
Ik verslik in mijn eten en kijk Justin ongelovig aan. Waarom stelt hij ineens deze vraag?
'Uh, I'm fine.'
Justin kijkt me ongelovig aan en schudt zijn hoofd.
'Love, ik weet dat er iets mis met je is. Hoe lang ken ik jou nou eigenlijk al? Ik ken je nou zo lang. Ik heb je gesteund in jou bad days. Dus alsjeblieft wees eerlijk.'
Een traan rolt over mijn wang. Dit was niet de bedoeling.
Ik wou gewoon een gezellige date.
'Ik..' Maar gelijk stop ik met mijn zin. Ik wil het niet vertellen, ik wil niet vertellen dat mijn drang om een mesje te pakken zo groot is dat ik niet meer alleen durf te zijn. Mijn gedachtes maken me bang.
'Vertel het me.' Zuchtend knik ik.
'Ik wil gewoon, dat alles in mijn leven is een keer goed gaat. Dat ik gelukkig ben.' Fluister ik.
Ik durf Justin niet in zijn ogen te kijken, dus besluit ik maar naar mijn bord lasagna te staren.
'Lieverd, laat jezelf toe om gelukkig te zijn. Ik weet dat je sterk bent, want als jij niet zo'n sterke chick was, zat je hier nu niet meer weet je?'
Langzaam knik ik.
Ik weet dat Justin gelijkt heeft, maar ik wil het niet weten.
Ik wil niet zielig zijn, laat staan dat ik alle aandacht krijg. Dat wil ik echt niet.
'Laten we nou maar een leuke avond van maken.' Zeg ik zachtjes.
Justin knikt en geeft me een kus.
'Weet wel dat ik van je hou hè?'
Ik knik. 'Ik hou ook van jou honey.'
-----Lachend lopen we weer terug naar de auto.
'Die film was doodeng.' Gil ik uit van het lachen.
'Hallo, je zat alleen maar achter mijn rug te kijken. Je durfde niet eens naar de film zelf te kijken!'
Ik glimlach en kijk Justin zo onschuldig mogelijk aan.
We stappen allebij de auto in en praten nog wat na over de film.
Waarschijnlijk was ik in slaap gevallen, want als ik wakker wordt lig ik in mijn bed.
Fronsend ga ik rechtop zitten en zie dat Justin ook ligt te slapen.
Weer draai ik mijn hoofd om en zie dat het al 03.30 is. Ik zucht en ga weer liggen.
Hopend dat ik weer kan gaan slapen.
*
A/N:
Haai all of you! :)
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het lezen van mijn boek.
Serieus, heel erg bedankt!
Oké, ik ga hier zo slecht in zijn , maar ik wil jullie allemaal laten weten dat jullie speciaal zijn.
Het maakt niet uit how you look. Ik wil dat jullie gelukkig zijn.
Please don't cut yourself of denken dat jullie niks waard zijn.
You all worth it, en als er iets is kun je altijd bij mij terecht ♥♥♥
JE LEEST
His Girl [[Part two]]
FanfictionAls de realiteit niet lijkt zoals het is, wat kan je dan nog vertrouwen? #Vervolg op His Girl