Hoofdstuk 6

220 14 1
                                    

Na twee dagen weet ik eindelijk wat er aan de hand is. 

De krant Journal had geschreven dat ik vreemd was gegaan met Nick Jonas, maar waarom zou ik? Geloofde Justin de krant? En was hij daarom nog niet terug thuis?

Zuchtend pak ik mijn telefoon en probeer Justin te bellen, zonder resultaat , want hij neemt niet op. 

Ik pak mijn laptop en start Twitter op. Na vijf minuten is hij dan eindelijk opgestart en zie dat allemaal Beliebers het voor me opnemen, dat ik nooit vreemd zou gaan. In tegenstelling tot andere Beliebers, die mij juist dood willen. Zuchtend tweet ik: 'I would never cheat on Justin. I love him with whole my heart. I guess you should know better.' Tevreden klik op ''Tweeten''. 

Gelijk krijg ik reacties. Gelukkig zijn de meeste allemaal goed. Ik glimlach.

Gelukkig zijn er nog mensen die mij begrijpen, die mij steunen. Die mensen of moet ik zeggen Beliebers, volg ik en tweet wat naar hun. 

Tevreden leg ik mijn laptop weg en maak een broodje zalm klaar. Ik wil net een hap nemen als de bel gaat. Zuchtend loop ik naar de deur toe en doe open. 

Tot mijn verrassing zie ik dat Justin er staat.  

'Hey!' Roep ik blij en wil hem een knuffel geven, maar hij duwt me weg. Vragend kijk ik hem aan , maar hij ontwijkt mijn blik.

'Is iets aan de hand?' Vraag ik bang, maar eigenlijk weet ik het wel. Hij las de krant en zag het. En natuurlijk gelooft hij de krant in plaats van mij. 

Zuchtend loop ik naar binnen en plof neer op de bank. Justin achtervolgt me en gaat naast me zitten.

'Is het waar?' Is het enige wat hij vraagt.

Ik zucht. 'Wat denk je zelf Justin? Ik zou nooit vreemd gaan, geloof je nou echt de krant?' 

Justin haalt zijn schouders op. 

"Prima, als jij hen gelooft kan ik maar beter weggaan of niet soms?' Fluister ik met tranen in mijn ogen. Ik sta op en loop naar boven toe. 

Ik pak een koffer en doe random kleren en schoenen erin. Snel pak ik nog mijn borstel,make-up, tandenborstel en douchespullen. Een traan ontglipt mijn oog als ik mijn koffer dicht doe en mee sleur naar beneden. Snel kijk ik nog naar Justin , maar hij kijkt weg. 

Ik schud mijn hoofd en verlaat het huis. 

Geen idee waar ik nu heen moet. Ik rij door steegjes en zoek een hotel. 

Na ongeveer een kwartier gezocht te hebben , heb ik er dan eindelijk een gevonden. 

Ik pak mijn koffer en check in.

Gelukkig is het een redelijk schoon hotel en leg mijn spullen netjes in de kast neer.  Ik pak papier en pen en begin een lied te schrijven.

I can't sleep tonight, 

Wide awake and so confused

Eveything is in line, 

But I am bruised

I need a voice to echo, 

I need a light to take me home

I kinda need a hero, is it you?

I never see the forest for the trees, 

I could really use your melody

Baby I'm a little blind, 

I think it's time for you to find me

Can you be my Nightingale,

Sing to me I know you're there. 

You could be my sanity, 

Bring me peace, sing me to sleep.

Say you'll be my Nightingale

Somebody speak to me, 

Cause im feeling like hell

Need you to answer me, 

I'm overwhelmed

I need a voice to echo, 

I need a light to take me home

I need a star to follow, I dont know

I never see the forest for the trees, 

I could really use your melody

Baby I'm a little blind, 

I think it's time for you to find me

Can you be my Nightingale, 

Sing to me I know you're there.

You could be my sanity, 

Bring me peace, sing me to sleep. 

Say you'll be my Nightingale

I dont know what i'd do without you

Your words are like a whisper, come through?

As long as you're with me here tonight, I'm good

Can you be my Nightingale, 

Feel so close I know you're there

Ohhhh Nightingale, 

Sing to me, I know you're there.

Cause baby you're my sanity, 

You bring me peace, sing me to sleep

Say you'll be my Nightingale

Ohh, mmm. 

His Girl [[Part two]]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu