'Babe, kom is!' Roept Justin vanuit de woonkamer.
Vragend loop ik naar hem toe en Justin geeft zijn telefoon.
Ik pak hem aan en schrik me dood als ik zie wat er staat.
'Hoe... Wat?' Is het enige wat uit me komt.
'Schatje, gewoon rustig blijven. Alles komt goed. Die journalist zal heus wel zijn ongelijk krijgen in de rechtzaal.'
Trillend knik ik.
Misschien had ik mijn kop moeten houden over het feit dat ik en Justin gewoon privacy wouden, maar dat is toch ook gewoon logisch?
Ik wil de bak niet in, alleen omdat ik het voor Justin opnam.
En nu heeft die stomme journalist aangifte gedaan, en ik moet ik voor de rechter komen.
'I'm scared Justin.' Fluister ik zachjes.
Justin trekt me op de bank en gaat met zijn hand door mijn haar waardoor ik kalmeer.
'Je gaat het geweldig doen, wie gelooft nou zo'n stalkerige journalist? Trouwens, ik support je honey.'
Ik glimlach.
'Dankje Justin.'
Ik loop naae boven en neem een lange, warme douche, want er is niks beters dan een warme douche.
Als ik klaar ben droog ik me af en trek een grijs jurkje aan met studs erboven op.
Ik föhn mijn haar en doe hetd daarna in een noncholante knot.
In make-up heb ik nu totaal géén zin in, dus laat ik dat maar even.
'Justin, heb je ook zin in een tosti?' Roep ik in de keuken.
'Shure babe!' Roept Justin terug op zo'n typische Justin stem.
Ik grijns en maak twee tosti's klaar.
Nadat ik die klaar heb gemaakt zitten Justin en ik in stilte tegenover elkaar onze tosti te eten.
'Het komt goed.' Glimlacht Justin.
Ik knik maar ik ben nog steeds bang. Ik wil niet dat ik de bak in moet!!!
Net als ik nog een hap wil nemen, gaat mijn telefoon.
Ik zicht en neem hem dan toch maar op.
>>. Hallo?
<<. Nevaeh, meisje!
>>. Mam, serieus, waarom bel je?
<<. Omdat ik ongerust ben! Wat heb je misdaan dat je naar de rechtzaal moet?
>>. Great, nu weet jij het ook. Ik gaf alleen een grote bek tegen een journalist that's it.
<<. Ik kom naar je toe!
Boos hang ik op. Snel stuur ik nog een sms dat ze absoluut niet moet komen.
Wat denkt ze wel? Dar ze nu ineens wel de goede moeder uit kan hangen?
'Wat was er met je moeder?' Vraagt Justin lachend
Quasi boos kijk ik hem aan.
'Ze wou de "goede moeder" uithangen, maar we weten allebij waar dat naar toe leidt.'
Justin knikt en begint te lachen.
'I love you baby.' Fluistert Justin in mijn oor wat mij een rilling geeft.
'Love you too.' Fluister ik.
JE LEEST
His Girl [[Part two]]
FanfictionAls de realiteit niet lijkt zoals het is, wat kan je dan nog vertrouwen? #Vervolg op His Girl