Part 39

3K 101 2
                                    

פרק 39:
-נ.מ ג׳סיקה-
מדי פעם אני מחליטה להתעורר על החיים שלי ולהפסיק להיות פדלאה ואני מחליטה לעשות קצת ספורט. במצטבר זה פעם בחודש למרות שאני מבטיחה לעצמי לפחות שלושה ימים בשבוע.
כל זה מוביל אותי למסקנה אני לא בנויה למחויבות. קשה לי לעשות משהו ולהתמיד בו, קשה לי לרצות להתמיד במשהו, והכי קשה לי זה להרגיש שאני חייבת לעשות את זה ולא להיות מסוגלת לעשות את זה. ואולי זה מה שתוקע אותי כבר שנים בלי זוגיות, כי לרצות מישהו אחד לכל החיים, או לפחות למשך זמן מסוים מרגיש לי הזוי בעיני. ולהגיד שאני מאמינה ב׳הם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה׳ יהיה שקר, כי אני לא, אני לא מאמינה שארצה מישהו אחד כל החיים, שלא אמשך ואתפתה לאחרים, שלא אסתכל לצדדים מדי פעם על גברים אחרים.
אז למה עם תומאס אני לא מצליחה להסתכל לצדדים, משהו בכוח שלו כובש אותי גורם לי לרצות להיות רק שלו ובו זמנית הפחד עוצר אותי, לא רק הפחד ממנו, גם הפחד מלהיכנס לזוגיות עם מישהו כמוהו, בגידה לא תבוא בחשבון, הוא ירצח אותי אם אני אהיה איתו ואעזוב אותו בשביל מישהו אחר, או יותר גרוע הוא ירצח את המישהו האחר וישאיר אותי להתמודד עם רגשות אמה שלא יחלפו לכולם.
אלו כל המחשבות שעוברות לי תוך כדי שאני רצה, כי היילי שהיא לגמרי הספורטאית מבנינו אמרה שאני צריכה להתעסק במשהו אחר שהוא לא הקושי בריצה, וזה כנראה העצה הכי חכמה שקיבלתי מהיילי. אבל איך אסביר לה עכשיו את העובדה שבמקום להתעסק בשיחה שלנו ובמה שהיא מספרת אני חושבת רק על תומאס ועל המצב שאנחנו נמצאים בו.
״כדור הארץ לג׳סיקה תנסי קצת להקשיב לי ולא לעופף במחשבות שלך.״ היילי אמרה בכעס מדומה. מגיל קטן אהבתי לחלום בהקיץ, להיכנס לתוך המחשבות של עצמי כדי לברוח קצת מהמציאות, עם הזמן למדתי לפתור ככה בעיות שלי, והיילי שמודעת לעניין ושזה לא הולך להשתנות לעולם מקבלת את זה באהבה אבל אני במאת צריכה קצת להתחיל להקשיב לה לפני שהיא תפסיק לספר לי דברים, וכבר הזכרתי שהיילי הקכלנית הכי טובה שאני מכירה היא יודעת את כל הפרטים העסיסיים בעיירה וזה תמיד מעניין.
״סליחה, הנה אני איתך, רק תזכירי לי על מה דיברנו.״ אמרתי בחיוך מתנצל שאני יודעת שקונה את כולם ישר.
״על דרייק.״ היא אמרה וניסיתי להוציא מהמוח שלי כל פיסל מידע שהיא אמרה ואולי חדרה דרך המחשבות שלי.
״אמרתי שהוא התחיל לספר לי מידע והפסיק באמצע, היינו קצת אחרי סקס סוער ושנינו היינו עייפים אבל אני בטוחה שבפעם הבאה שנהיה ככה אני אצליח להוציא ממנו את המידע במלואו לכי תדעי אולי זה מה שיעזור לנו בסוף להפיל אותם.״ היא אמרה בחיוך וכבר תכננה בראשה את כל התוכנית, ״אולי גם אשקה אותו באלכוהול.״ היא הוסיפה לכיווני בחיוך ״את יודעת איך אומרים, נכנס יין יצא סוד.״ היא כבר כמעט סיכמה את הדיבור שלה להיום.
״מה איתך ועם תומאס?״ היא שאלה בחטטנות שלפעמים אהבתי בה ולפעמים שנאתי בה.
הרמתי את כתפיי מנסה להדחיק את כל המחשבות שעברו לי עליו כדי שלא יפלטו במקרה וסיכמתי אותן בשתי מילים ״לא יודעת.״
-
לא יודעת מה אני חושבת על הפרק הזה איפ הוא טוב אבל לא וואו. ציפיות של פרפקציוניסטית🙄.
מקווה שנהנתם מהפרק אשמח לקרוא את דעתכם בתגובות.
באהבה והערכה,
הדר❤️.

City of crime Where stories live. Discover now