Part 48

2.5K 104 28
                                    

פרק 48:
-נ.מ ג׳סיקה-
תומאס הוריד אותי בבית, התוכנית מתקדמת בזמן המתוכנן, אז למה בכל זאת אני מרגישה רע לפעמים כשאני חושבת על זה? תומאס מתנהג איתי שונה רוב הזמן.
דחקתי את המחשבות הצידה יודעת שזה שהוא מתנהג איתי בסדר לא סותר את איך שהוא מתנהג לכל שאר האנשים.
נכנסתי לבית והופתעתי לגלות את כל החבורה יושבת שם, ״מה אתם עושים פה?״ שאלתי והתקדמתי לספה בחיוך, אהבתי את החבורה הזאת גם אם כל הקשר שלנו נבנה רק על המטרה המשותפת שלנו.
״רצינו מידע על איך היה בנשף.״ היילי אמרה בחיוך והסתכלה על בגדיי, לבשתי טרנינג ענק של תומאס שעם כמה שקשרתי אותו חזק הוא עדיין איים ליפול ממותניי וטי שירט לבנה שלו, ״אבל אני מניחה שהלך טוב אם ישנת שם.״ היא הוסיפה ופינתה לי מקום בינה לבין ליאם.
״הלך ממש טוב התקדמתי עם התוכנית לדעתי.״ אמרתי בחיוך, ״תכירו את הבת זוג החדשה של תומאס.״ אמרתי בחיוך והיילי בתגובה צרחה מהתרגשות. ״יופי אז הכל מתקדם כמו שצריך אני מניח.״ ליאם אמר וחיבק אותי מהצד, הנהנתי בתגובה וחייכתי אל כולם.
״רק תקווי שהוא לא יבגוד בך, זה יהיה מביך אם כן.״ אמילי אמרה וללי צחקקה בתגובה, הצמד הזה התחילו לעלות לי על העצבים ו חשבתי את עצמי בן אדם מאוד רגוע רוב הזמן. ״כן ככה נדע שהתוכנית לא הולכת טוב ושאחת מאיתנו הייתה צריכה לעשות את זה.״ ללי הוסיפה והפעם אמילי צחקה, אבל אף אחד אחר לא. ״אולי יכלתן לעשות את זה אם הוא היה בכלל ממצמץ לכיוון שלכן אבל כנראה שלא אם לא נתנו לכן לעשות את זה.״ אמרתי בחיוך וברוגע והן נשארו חסרות מילים, ככה העדפתי אותן, שותקות.
״מה איתך ועם דרייק?״ ברנדון שאל את היילי, כולנו ידענו שהסטוץ הקבוע הזה או יועיל מאוד לתוכנית שלנו או יועיל רק להם, התוצאה לא עניינה אותי כל עוד היילי נהנת, וידעתי כמה שהיא נהנת.
״הסקס מאוד טוב תודה על ההתעניינות.״ היא ענתה בחיוך משועשע וציני, ברנדון בתגובה נאנח ממילותיה.
״אני צוחקת ברנדון, אנחנו מתקרבים לאט לאט ככל שהוא יסמוך עליי יותר ככה הוא יספר לי יותר דברים.״ היא חייכה אליו והוא בתגובה הנהנן.
״טוב יאללה אני בטוחה שעבר על ג׳סיקה יום ארוך ואין לה כוח אלינו חוץ מזה שהיא צריכה להתקלח ולהחליף לבגדים שלא ענקים עליה וכמעט נופלים ממנה אז תתפנו מכאן קדימה.״ היילי צעקה על כולם.
אמילי וללי קמו ראשונות ויצאו מהבית בלי להיפרד בכלל, אחריהן קמו ליאם וברנדון וכל אחד יצא לא לפני שחיבק אותי ולבסוף הוד רוממותה היילי קמה, ליוויתי אותה לדלת וחיבקתי אותה ״אני יודע שגם את נהנת מהסקס עם תומאס.״ היא לחשה לי בחייך ויצאה מהבית עם חיוך משועשע, עוד לפני שהספקתי להגיד לה כמה שהיא צודקת.
-
היום קיבלתי את התעודה האחרונה שלי מהבית ספר (עד התעודת בגרות) ותגידו לי שזה לא הכי עצוב בחיים האלההה🥺.
מעלה לכם פרק כאילו הפרק הבא מוכן (הוא לא!) פשוט החלטתי להוסיף כמה פרקים שיעשו לכם טוב על הנשמה.
בפרק הקודם קיבלתי תגובה ממישהי שהעבירה ביקורת בונה וכשלא הסכמתי עם הביקורת שלה (כי אני לא חייבת לקבל אותה) היא החליטה לצאת עליי ולרדת על הכתיבה שלי. אין מקום לתגובות כאלה אצלי ואני מקווה לא להתעסק בדברים שטותיים כאלה יותר. מי שלא אוהבת את הסיפור שלא תקרא אני לא מכריחה אך אחת לקרוא קורא אחד יותר קורא אחד פחות זה לא משנה לי אני עושה מה שאני אוהבת ושלימה עם כל דבר שאני מעלה לכן.
אשמח לקרוא את דעתכם על הפרק בתגובות.
אוהבת ומעריכה,
הדר❤️.

City of crime Where stories live. Discover now