Part 40

2.8K 107 13
                                    

פרק 40:
-נ.מ ג׳סיקה-
הלוואי והייתי זוכרת איך הגעתי לבית של תומאס אבל שנינו שתינו כל כך הרבה שאני בספק אם מישהו מאיתנו זוכר משהו, כנראה שהייתה מסיבה ממש טובה אם הרשתי לעצמי לשתות ככה.
הרמתי את היד של תומאס שהייתה מונחת על בטני שהייתה חשופה כמו שאר גופי, הדבר היחיד שידעתי ושלא היה לי ספק עליו זה שהעברנו חלק גדול מהלילה בסקס סוער שעורבב בשכרות שערפלה את החושים שלנו וגרמה לנו לרצות אחד את השנייה פי מאה יותר.
״לאן את חושבת שאת הולכת?״ תומאס חיבק והצמיד אותי אליו בדיוק בשנייה שכבר סיימתי להרים את ידו מעליי.
״כואב לי הראש אני רוצה קפה.״ אמרתי בקול חלש לא רק כי ידעתי שאם אדבר חזק יותר הכאב ראש שלי רק יגדל אלא כח לא הייתי בטוחה כמה יכלתי לדבר חזק יותר.
״קפה או שאת רוצה לברוח שוב?״ הוא שאל ויכלתי להרגיש את חיוכו המשועשע על גבי.
״רק קפה תומאס אני מבטיחה לא לברוח שוב.״ אמרתי בחיוך אמיתי, משהו בתוכי רצה להישאר איתו מכורבלת במיטה כל היום אבל הראש שלי אמר לי לעשות אחרת ולשתות כבר קפה לאכול ולקחת כדור לפני שהוא יתפוצץ.
״המברשת שיניים הקבועה שלך בחדר אמבטיה שלי.״ הוא אמר והרים את ידו מבטני, משהו בתוכי נמס שהבנתי שיש לי פה מברשת שיניים קבועה, בחדר אמבטיה שלו.
הצמדתי את השמיכה לגופי במבוכה מעכלת שאני צריכה לקום ערומה, ולמרות שידעתי שהוא ראה את הגוף שלי הרבה פעמים זה עדיין הצליח להביך אותי. ושנייה לפני שקמתי והייתי מוכנה תומאס הרים את ידו שכמה רגעים לפני חבקה את בטני ועכשיו הייתה בה המכופתרת שלו, לפעמים אני באמת חושבת שהבן אדם הזה מסוגל לקרוא מחשבות.
שמתי את המכופתרת עליי במהירות וסגרתי את הכפתורים, כשקמתי היא הגיעה לי עד אמצע הירכיים מה שהוריד לי את הלחץ והמבוכה.
הסתובבתי לתומאס שהסתכל עליי משועשע וחייכתי בהוקרת תודה,מחליטה לוותר על המילים שגורמות לראשי לכאוב יותר.
כשסיימתי את כל אירגוני הבוקר שלי יצאתי לחדר של תומאס כדי לראות אותו שוכב במיטה עם יד על הראש ועיניים עצומות, ״כואב לך הראש גם?״ שאלתי בשקט במטרה שאם כן זה לא יכאיב לו. ״כן, שתינו הרבה אתמול.״ הוא צחק וקנייה אחר כך עיוות את פניו בכאב.
״קום לשטוף פנים אני אכין גם לך קפה.״ אמרתי בחיוך וירדתי לסלון מתחילה להכין קפה.
שתי כוסות קפה שחור הונחו על השולחן בסלון, אדים יוצאים מהם.
תפסתי את הכוס שלי ולקחתי לגימה קטנה ואיטית, מנסה להתענג על כל רגע.
תומאס עוד לא ירד מהחדר שלו, הכנתי את הקפה כל כך מהר שאני לא אתפלא אם הוא רק עכשיו קם מהמיטה לצחצח שיניים.
הסתכלתי על הטלוויזיה הכבויה, וחזרתי בראשי על כל המחשבות שחשבתי בריצה עם היילי שהייתה רק לפני יומיים, רק שהפעם במקום בבגדי ספורט אני יושבת עם מכופתרת של האיש שמעסיק את המחשבות שלי, ערומה מתחת לגמרי, על הספה שלו אחרי שבלילה הקודם עשינו סקס סוער שנמשך כמה שעות.
תומאס ירד במדרגות באיטיות, כל צעד גרם לו לכאב ראש, ואני רק הסתכלתי עליו כמהופנטת, כנראה שהשמועות באמת נכונות, הראשון שלך בסקס תמיד ישאר חרוט בנשמה שלך.
ותומאס לא רק חרוט בנשמה שלי, הוא משגע לי אותה. ואת כל חלק אחר בגוף שלי שרק צועק שיקח אותי אליו.
-
ג׳סיקה שלנו מודה בינה לבין עצמה בדברים מאוד משמעותיים.
עפה על פרקי מעבר אין לי מושג למה.
תתכוננו הולך להיות מעניין יותר ויותר מעכשיו.
מקווה שנהנתן מהפרק אשמח לקרוא את דעתכן בתגובות.
אוהבת ומעריכה,
הדר❤️

City of crime Where stories live. Discover now