-פרק 1-
-נקודת מבט תומאס-
"אחי..., בוא" כריס טוען שהבלונדינית כאן יותר יפה מהברונטית.
"אחי..., בוא" מן הסתם שהברונטית יותר יפה מהבלונדה, עיניים חומות זה חולשה עיניים כחולות זה משעמם.
"אז אתה לא אוהב את עצמך? הבנתי אדון תומאס שכל החיים עף על עצמו לא אוהב את עצמו" כריס אמר לי ונתן מכה קטנה בעורפי בצחוק. "מה קשור?״ איזה טמבל זה חשבתי לעצמי.
"אתה עם עיניים כחולות" כריס הסביר את עצמו, "אבל זה בנות יש הבדל" הוא בא לפתוח את הפה ולהעיר משהו משעמם אבל הברונטית עלתה על העמוד ולא יכלתי שלא להסתכל.
"בלונדה" הוא לחש באוזני בטוח בעצמו, שיאהב מישהי עם שיער סגול מצידי העיקר היפהפה הזאת עומדת מולי עם בד קטן שלא מכסה אותה.
ממתי המקום לוקח כאלו בנות יפות?.
השיער שלה מסולסל בעדינות, ראו שלא עבדו עליו קשה כמו אצל כל הזונות שבאות אליי, הפנים שלה נטולות איפור, תיארתי לעצמי שגם המאפר הגדול בעולם לא ירצה לגעת בפני חרסינה האלה ולהרוס אותם עם האיפור הזה, והגוף, וואו הגוף, היא נמוכה אבל כל כך רזה וצרה, החזה שלה בדיוק בגודל המתאים לגופה וישבנה העגול כל כך יפה ומפתה.
רק דמיינתי אותה איתי במיטה וכבר הרגשתי את ההורמנים שלי באוויר, משתוללים להם. אני רוצה אותה איתי, מתאים לי מישהי קבועה, אני אקנה אותה, תוך שבוע אף אחד לא יתקרב אליה. אני רק צריך לברר הכל עליה, על משפחתה ואז אקח אותה אליי לנצח, מי שזו לא תהיה, אני מרחם עלייך.
הלכתי למנהל המקום, הוא חייב לי כמה טובות.
הצלתי את הבת היפה שלו ממוות בטוח, עד היום הוא חייב לי. "אני רוצה לדעת את שמה של הברונטית" הרמתי את ראשי לכיוונה מסמן לו בעיניי על מי אני מדבר, רואה אותו מסתכל אל הנערה המסתורית, היא נראת תמימה, משהו בפנים שלה משדר תמימות, אחת כזו שלא יודעת לאן היא נכנסת.
"ג'סיקה, תומאס מה אתה צריך מהנערה המסכנה?"
מנהל המקום שאל בסקרנות מכווץ את גבותיו בתהייה, מסתכל עליה כאילו הייתה ביתו.
"שתהיה עוד יותר מסכנה" אמרתי וחייכתי לעצמי חיוך זדוני אחרי שידעתי עוד כמה פרטים עליה יצאתי מהבר בידיעה, שהיפה הזאת בקרוב תיפרד מהבית שלה ותגיע אלי לתמיד, או עד שימאס לי ממנה.
***נקודת מבט ג'סיקה***
הרגשתי את תומאס מסתכל עליי,הוא הפשיט אותי במבטו, אני לא אוהבת צרות, מי אוהב? יש לי אותן בבית והרבה מהן בעיקר בגלל אבי, אני עובדת כחשפנית רק בשביל לממן כסף אין מי שיעשה את זה אם לא אני. חוץ מזה שלא ממש שאלו אותי לפה יש חטפו אותי לעבודה הזאת.
"אחותי הוא לגמרי בקטע שלך״ היילי לבשה עליה בגדים ואספה את שיערה הבלונדיני, למה דווקא אני? למה לא היילי? היילי יותר יפה מבנינו והיא לגמרי מתאימה לטעם של אנשים כמוהו.
אני לא רוצה שהוא יהיה בקטע שלי, זה מלווה בלהיות כלואה באחוזה שלו, סיפור סינדרלה רק ברע. הוא בן אדם רע. אני לא רוצה אותו בחיים שלי, אוי אלוהים תעזור לי.
-
מקווה שאהבתם.
אשמח לשמוע את דעתכם.
אוהבת,
הדר❤️.
YOU ARE READING
City of crime
Action"אחותי הוא לגמרי בקטע שלך״ היילי לבשה עליה בגדים ואספה את שיערה הבלונדיני, למה דווקא אני? למה לא היילי? היילי יותר יפה מבנינו והיא לגמרי מתאימה לטעם של אנשים כמוהו. אני לא רוצה שהוא יהיה בקטע שלי, זה מלווה בלהיות כלואה באחוזה שלו, סיפור סינדרלה רק ב...