Part 51

2.3K 97 22
                                    

פרק 51:
-נ.מ ג׳סיקה-
מאז שהזוגיות שלי ושל תומאס התחילה עברו כמעט חמישה חודשים, ואני מאושרת כמו שלא הייתי בחיים, ואם מישהו מהחבורה ידע על זה הלך עליי. בגלל זה אני אצל היילי ואני מאוד משתדלת לסתום את הפה ולא לפלוט משהו לחברה הכי טובה שלי, אם פעם יכלתי לספר לה הכל עכשיו אני יודעת שאסור לי להגיד לה שום דבר שקשור לתומאס מעבר לתוכנית כי אם ביא תדע כל החבורה תדע ואם כל החבורה תדע הלך עליי, הם יסגירו אותי בלי למצמץ וימצאו דרך שתומאס ידע על הכל ואז המוות שלי יגיע.
״קפה שחור עם אחד וחצי סוכר בשבילך ובשבילי תה.״ היילי אמרה בחיוך וניגשה אליי עם כוס קפה שהעלתה אדים וגירתה אותי.
״מה כל המצב רוח גברת?״ שאלתי אותה במהירות, ״הזמנת אותי לכאן כדי לספר לי את הסיבה?״ הוספתי וחייכתי אליה חזרה, למרות הכל היילי הייתה חברה יותר מדי טובה שלי, גם אם כבר לא יכלתי לספר לה כלום.
״אם תמשיכי לשאול שאלות אני לא אצליח לספר לך בחיים.״ היילי אמרה בחיוך שובב וידעתי שזה משהו גדול אם היא מתלוצצת לגביו.
״אם את תמשיכי למרוח אותי אני אלך.״ הזהרתי אותה באיום, שנאתי את המשחקים האלה שלה ובו זמנית שיתפתי איתם פעולה תמיד.
״ואז את בטוח לא תדעי מה קרה ותישארי במתח.״ היילי הוסיפה ממשיכה במשחק.
״נו את מתכוונת לספר או לא?!.״ התעצבנתי ונתתי להיילי לנצח, מה שתמיד קורה, אני תמיד מתעצבנת והיילי תמיד צוחקת בתגובה.
״אוקי תתכונני נפשית.״ היילי אמרה ועצרה לשנייה, ואני נשבעת שרק היה חסר תופים למתח שהילדה הזאת יוצרת, ״דרייק אמר לי שהוא אוהב אותי.״היא אמרה את זה כל כך מהר שלרגע חשבתי שלא שמעתי נכון.
״דרייק אוהב אותך?.״ רציתי להיות בטוחה. ״כן אותי, את היילי.״ היא אמרה והתנהגה כאילו היא גאה בעצמה.
״וזה טוב כי?״ שאלתי לא מבינה איך זה עוזר. ״כי בעקבות זה אנחנו ביחד והוא סיפר לי משהו שהולך לפוצץ לך ולחבורה את המוח ולעזור לנו להרוס את השלטון הזה שלהם אחת ולתמיד.״ היא אמרה בהתלהבות, ואני לא ידעתי איך להגיב. סערת רגשות ענקית עלתה בי, אני אמורה לשמוח שזה סוף סוף קורה שנהיה חופשיים, אז למה אני לא שמחה? למה אני מרגישה אכזבה?.
״ג׳ס?״ היילי שאלה בחשש ובחנה אותי, ואני פשוט ידעתי שהמשחק שלי חייב להימשך עד שאחליט מה לעשות.
״זה טוב היילי כל התוכנית הולכת להתקדם בטירוף את מבינה מה זה אומר? סוף סוף אולי נהיה חופשיים אני גאה בך כל כך.״ אמרתי בהתרגשות מדומה והיילי בתגובה קפצה בהתרגשות, ידעתי איך לטפוח להיילי על השכם והפעם הייתי צריכה את זה יותר מתמיד הייתי חייבת לגלות מה היילי גילתה.
״כולם הולכים להיות גאים בך העיקר הם זילזלו בסטוץ הזה תראי מה יצא מזה בסוף.״ המשכתי לטפטף לה, אני לא יוצאת מהבית שלה לפני שאני יודעת את הסוד, וזה הולך להיות לפני כולם, כי למזלי היילי שונאת אורחים.
-
אמאלה אבל רק תחכו לפרק הבא יהיה צרחותתת.
מה לדעתכם היילי גילתה?
מזכירה לענות על השאלון של הסיפור יש קישור אליו בconversation אנונימי לחלוטין.
מקווה שנהנתם מהפרק אשמח לקרוא את דעתכם בתגובות.
אוהבת ומעריכה,
הדר❤️.

City of crime Where stories live. Discover now