FOUR

361 24 0
                                    

Hat hónap telt el. Minden úgy történt, ahogy az el volt tervezve. Eleanorral megvagyunk. Tisztában van, hogy minden csak PR. A nagy hajtásnak egyenlőre vége az ügynökségnél, így felszabadulhatunk egy kicsit. Niall segített Zaynnek leforgatni a videoklippeket, aki kiadta az albumát, ami nagy sikernek örvendezik.

Pénteken a fiúk, nálam tőltötték az estét.

— Úh, még mielőtt elfelejteném! Készítsétek az öltönyöket, mert velem fogtok jönni kisérőként a The Awards-ra — mondta, igazán jó hangulatban lévő pakisztáni barátom. 

— Mi a szarról beszélsz, haver? — kérdeztem értetlenül.

— Ja! Oda nem valami dögös csajt kéne vinned? — kérdezte Niall, mintha az lenne a legnyomósabb ok arra, ha nem minket vinne.

— Nehogy azt hidd nem vinnék ha lenne, de mivel nincs és te — Fordult felém —, segítettél a szövegek írásában. És te — Fordult most az Ír felé —, pedig az összes videóklippet és album fotót készítetted, ezért úgy gondolom, hogy legjobb barátként nem is mehetnék másokkal — Megrántotta a vállát, majd újra poharára fogott.

— Ez olyan megható, hogy mindjárt sírva fakadok, Zaynie — mondtam, és imitálni kezdtem amint éppen egy könnycseppet törlök ki szememből.

— Mikor is lesz? — tette fel az Ír a kérdést komoly arckifejezéssel.

Komolyan, néha mintha nem is tartozna közénk a barna hajú fiúcska. A legártatlanabb szemekkel tud nézni, amikor megálítanak igazolntatni a rendőrök, az ivás is csak mértékkel jöhet szóba. És mégis. Tőkéletesen bele illik életem keserves napjaiba.

— Jövő hét pénteken — válaszolt Zayn egy kis gondolkozás után. Rágyújtott egy szál cigire, majd felém nyújtotta a dobozt.

— Csütörtökön el kell menjek New Yorkba. Fotózni — mondta az egyetlen fotós közöttünk. 

— Hát, akkor Louis, rád hárul a feladat, hogy mellettem pózolj a vörös szőnyegen — Mosolygott és kifújta a bent tartott füstöt.

Gátlástalanul igent mondtam volna neki, de belül éreztem, hogy gond lesz abból, ha gondolkodás nélkül igérgetek egy ekkora nyílvános, tv-ben is leadott eseményről anélkül, hogy kikérném a vezetőség véleményét. A világért se próbáltam volna ezzel a valódi érvvel időt kérni, mert egy részeg Zayn, és egy a kelleténél is jóval józanabb Niall ellen, nincs esélyem ebben a cstában.

— Nem is tudom, elég kínos lesz míg te üdvözölsz mindenkit én csak ott fogok állni és mosolyogni — mondtam az első dolgot, ami hirtelen az eszembe jutott és amiért az emberek nagy százalékát szorongás vagy frusztráció venné körül.

Engem persze hidegen hagyott az egész hóbelebanc  és felhúzott orru zenész, akik kélyes hangon gratulálnak és ájuldoznak Zayn teljesítményétől.

— Dehogy! Tudod, hogy nem jópofizok azokkal akiket nem kedvelek. És az afterpartyn lesz egy csomó ingyen pia is — próbált győzködni, és habár lett volna ellenvetésem az alkoholos ital részével megvett.

— De csak, mert büszke vagyok rád. Meg mert lesz ingyen pia — Próbáltam elpoénkodni, de legbelül imádkoztam, hogy minden simán menjen. Felnevettek, majd egy utolsót koccintottunk.

[...]

@NiallOfficial:

Mindenki nézze a The Awards showt ma este!!! Legjobb barátaim benne lesznek!! Kimodhatatlanul büszke vagyok rátok!! Xx

Malik: Két sarokra vagyunk, szóval húzd ki az elegáns segged!

Kaptam meg az üzenetet Zayntől. Bár Rogerék nem voltak a legboldogabbak, hogy nélkülük intézkedtem, azért beleegyeztek, hogy elkisérjem barátomat.

Még utoljára megnéztem magam. A tükörből egy viszonylag alacsony, fekete zakós, szűk nadrágos, jóképű férfi bámult vissza rám. Az emberek mindig azt az oldalamat látták, amelyik tökéletes és hibátlan. Sóhajtottam egyet és a következő pillanatban már a nagy, fekete kocsi ajtaja nyílt is.

— Azt a kúrva életbe, Tomlinson! — hadarta el egy hangsúllyal. — Ha csaj lennék, tuti rád másznék — poénkodott a fekete hajú, miközben becsatoltam a biztonsági övet.

— Csak az a baj, ha csaj lennél nem engedném meg — Kacsintottam rá. 

Felnevetett, majd megköszörülte a torkát és végig mutatott magán. Ő egy erősen mintás inget és egy fekete zakót, nadrágot és lakk cipőt viselt. Haja precízen be volt állítva.

— Te is elviselhetően nézel ki, Zaynie — Mélyen néztem mogyoróbarna szemeibe. Pajkosan elmosolyodtam, ő csak megforgatta szemeit.

Pár pillanat múlva már meg is érkeztünk a gála helyszínére. Az út kordonokkal volt elválasztva a sok rajongotól, illetve néhány paparazzi-tól. Ahogy kiszálltunk az autóból nagy sikítozás vette kezdetét, amitől önkéntelenül is elkezdtem büszkén vigyorogni. Oldalra fordítottam tekintetemet, hogy lássam legjobb barátom. Zaynt egy fodrász vette körül, hogy megejtse haján az utolsó lépéseket. A két személyi testőrökkel és még egy ottani biztonságival indultunk be.

Let Me Love Him - hu [L.S.]Where stories live. Discover now