TWENTY

276 21 0
                                    


Amikor reggel felébredtem Harryre néztem, aki békésen szuszogott és mélyen aludt. Óvatosan felkeltem és a szekrényemhez mentem. Kivettem egy farmert és egy Adidas pulóvert, majd bementem a fürdőbe. Gyorsan letusoltam, felöltöztem és csináltam egy kávét.

Elkezdett csörögni Harry telefonja a fotell mellett, lent a földön.  Csoda, hogy csak itthon esett ki a zsebéből. Felvettem és a fülemhez emeltem a készüléket.

— Na végre! Anya nem tudott elérni. Minden oké? — Rivalt rám  Harry testvére.

— Harry még alszik, Louis vagyok — Tájékoztattam mosolyogva.

— Oh, szia! Ne haragudj, nem akartam csak így rád tőrni. Gemma vagyok, Harry nővére — Hutatkozott be.

Harry mesélt a családjáról. Mondta, hogy közel állnak egymáshoz és mindent elmond nekik. Meg peresze azt is említette, hogy Gemma nagyon izgatott lett, amikor mesélt rólam neki, de nekem még nem volt lehetőségem beszélni vele.

— Igen, hallottam már rólad — Leültem a fotelbe és kinyújtoztattam a lábam.

— Ne higyj el neki semmit, a játszótéres estéről! — figyelmeztetett hirtelen.

— Pedig elég menőn verhetted be, részegen annak a srácnak a képét — Nevettem fel.

— Alapjáraton egy kellemes és nyugott természetű ember vagyok — Nevetett mostmár ő is.

Nagyjából húsz percen keresztül beszélgettünk, amíg megittam a kávémat. Végül elköszöntem tőle, majd felmentem Harryhez.

Már mindjárt két óra és még be kell menjek fotózásra. Ő pedig édesen alszik az ágy kőzepén, kinyúlva.

— Haz! -szólongattam, de ő nem reagált semmit. Elkezdtem végig csókolgatna arcát, nyakát, mellkasát. Jó ízűen morgott, majd amikor megelégeltem abba hagytam.

— Hé! Gyere vissza! — nyavalygott mély, még a szokásosnál is reketesebb hangon.

— Ma még elég jó hangulatodban leszel — Vigyorogtam rá, majd elkezdtem valami ruhát keresni a szekrényemben számára.

— Nem fogtam fel mit mondtál — Felém fordult csukott szemmel.

— Teljesen kiesett a tegnap este, mi? — Néztem vissza rá.

— Nem minden. Az meg van..., hogy ahhoz a...klubbhoz értünk, aztán leültünk..., majd jött valami...csapat...vagy kik, füveztünk..., táncoltam...,és az a kellemes... bizsergető érzés volt benne..., mint amikor be vagyok indulva rád, mint most..., de ennyi. — mondta hosszú szüneteket hagyva, elnyomott hangon.

— Nagyon elengedted magad. Annak ellenére, hogy néha szívsz az én cigimből, még akkor is csúnyán nézel rám. Este meg úgy lélegezted, mintha levegő lenne — Találtam egy Umbros, világos szürke rövidujjut, ami talán jó lehet rá. Odadoptam a tegnapi nadrágjával együtt.

— Fürödj le és utánna hívd fel Anyukád — Mondtam neki.

— Mégis miért? — Kiült az ágyszérére.

— Mert Gemma azt mondta keresett. De te el voltál foglalva az alvással — Magyaráztam, majd felvettem egy cipőt is.

— Várj, várj! — Felállt és megragadta a csuklom, majd maga felé fordított — Te elmész? — Nézett rám kétségbe esett arccal.

— Veszek valami kaját, aztán visszajövök és bemegyünk közösen a stúdióba, mert az hétszentség, hogy nem hagylak itthon másnaposan — avattam be hihetetlen sebességgel.

Let Me Love Him - hu [L.S.]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن