A nap hátra levő részét autópilótán csináltam végig. Akármire kértek, én megtettem, egy szó nélkül. Láttam és éreztem Niall szkeptikus pillantásait, ő már látott ilyennek, amikor anya és húgom elhunyt.
— Rendben, készen vagyunk. Mindenkinek köszönöm a kemény munkát! — Mondta befejező monológját az Ír. Én már a folyósón voltam.
Visszamentem az öltözőbe. A tükör darabjai még mindig a földön hevertek. Nem szándékoztam összetakarítani, csak miután végeztünk.
Ledobtam a székre dzsekimet, majd letérdeltem a földre és elkezdtem összeszedni a nagyobb darabokat először. Mintha a szívem darabjait gyűjtöttem volna össze.
Már a második darabbal megvágtam magam és, amikor a kukához jutottam, hogy az első adagot kidobjam, már több helyen is felsértettem a lágy bőrt. Ám ezeket nem éreztem annyira fájdalmasnak, mint a sebet, amit Harry hagyott maga után.
Visszatérdeltem a maradék szemét mellé, és újra kiválasztottam a nagyobb darabokat. Azon voltam, hogy a második kört is a szemetesbe helyezzem, amikor kopogtak az ajtón.
Nem volt elég időm, hogy megszólaljak, mert Niall egy pillanatot se várt azzal, hogy berontson.
— Jézusom, Louis, mi történt? — Kérdezte, ahogy észre vette kezeimet és a tükröt mögöttem.
Szemem sarkába már könnyek ültek korábbról, amikor a helyzetemen gondolkodtam és elkezdtem összetakarítani. Nem tudom, hogy azt hitte annyira megvágtam magam, hogy elkezdtem sírni, vagy ezt látta a legjobb ötletnek, de a mosdó felé kezdett húzni miután közelebbről megvizsgálta tenyereimet.
Elkezdte folyatni a hideg vizet, majd bedugta alá kezeimet, míg én hangtalanul bámultam, ahogy a tiszta folyadék átmossa őket.
Niall tenyere hátam közepére simult, majd szemébe néztem a tükrön keresztül. Kék szemei már arcomat figyelték.
— Minden rendben, babes? — Hangja kedvesen csöngött, a vízfolyás kivételével néma mosdóban.
Nem volt elég erőm megszólalni, csak megingattam a fejem és újra elkezdtem sírni.
Az elmúlt három év alatt egyszer se látott sírni. Még amikor húgomról elmondtam a híreket neki, se. Általában haragba fordítottam át érzékeny érzelmeimet, viszont Harryre nem voltam képes haragudni.
Niall közelebb húzott, fejem nyakába dugtam és úgy próbáltam meg lehalkítani keserves sírásom, míg a fiú csak simogatta hátam.
— Engedd csak ki, Lou.
[...]
— Beszéltetek azóta Lukekal? — Kérdezte Zayn.
Három napig nem csináltam semmit. Nem mentem munkába, még csak a házból se léptem ki. Niall vásárolt be nekem, ő hozott kaját, és ő maradt mellettem. Lehet, hogy csak azért, mert félt, hogy valami hülyeséget csinálok, de akkor is értékeltem, hogy tulajdonképpen ideköltözött.
Épp a nappaliba ültünk. Én bekuckózva egy paplannal, Harry egyik itt hagyott pólójában, és saját mackó nadrágomban az egyik fotelben, abba amibe mindig ő ült. Niall a kanapén helyezkedett el, amikor felhívtuk Zaynt, kihangosítottuk őt.
— Igen — Válaszolta helyettem Niall.
— Ez kurva jó, srácok! Akkor legalább lesz valami, amivel elfoglalhatod magad, Lou — Szólt izgatottan, hogy megpróbáljon felvidítani.
Niall szomorúan nézett, mert vele már megosztottam azt, amin a legtöbbet járt az eszem. Ő nyilvánvalóan nem értett egyet velem, de mivel főszerepe az volt, hogy "vigyázzon" rám és mellettem legyen, így nem nagyon próbált meg velem érvelni, nehogy felcsesszen és elküldjem innen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Let Me Love Him - hu [L.S.]
FanficLouis híres modellként éli életét egy önző, kapzsi vezetőség markában, ameddig legjobb barátján keresztül megismerkedik valakivel, akiért egész karrierjét veszélybe sodorná. - (Ne számítsatok egy jó történetre, mert ez az első könyv, amit írtam. A...