Az idő lelassúlt, szinte teljesen megállt. A zene elhalkúlt a fejemben. Csak én, ő és a Hold maradt.
Heves csókolózásba kezdtünk. A kanapé karfájának döntöttem, a kezemet elkezdtem levezetni kidolgozott felsőtestén, ő ebbe beleremegett. Neki álltam kigombolni a nadrágját. Derekamról a fenekemhez csúsztatta kezét, amikor is a telefonom elkezdett rezegni. Óvatosan kivette a zsebemből, majd elvált tőlem.
— Nem akarod felvenni? — Lihegett a vágytól.
— Nem — mondtam egyszerűen és újra megcsókoltam.
— Komolyan, Lou. Vedd fel! — Tolt el gyengéden magától.
Nem tudom pontosan miért, talán a becenév miatt. Igen, szinte biztos, hogy a becenév miatt adtam be derekam.
Egyik kezemmel a feje mellett támaszkodtam, a másikkal elvettem a telefonomat és a fülemhez emeltem.
— Mit akarsz, Eleanor? — kérdeztem egy cseppnyit ingerülten.
— Hol vagy?
— Épp valami fontosnak a közepén — Végig mértem a göndört alattam, ő elpirult. Beharapta alsó ajkát és zavartan elfordította a fejét. — Emlékszel még arra, amit a kocsiban mondtam? — Kérdeztem.
— Igen, de te is arra, amit én mondtam? — Utalt a képre.
— Agh, jó! Adj 5 percet. Majd megkereslek — Mondtam, és válaszát meg se várva, ráraktam a telefont.
— 5 perc alatt akarsz végezni? — Kérdezte mosolyogva Harry.
— Én túl sokat ittam ahhoz, hogy minden élvezetre emlékezzek reggel... de te nem — Mosolyogtam el én is, és gyengéden újra ajkaira hajoltam.
[...]
Harryvel összekulcsolt ujjakkal indultam le a földszintre. Eleanor égető tekintetét megérezve magamon egyből elengedtem a zöld szemű kezét.
— Látom, tényleg fontos dolgod volt — Mondta és undorodva végig nézet Harryn.
— Hagyd már! Rosszul voltam és kint maradt velem — Próbáltam menteni a menthetőt.
— Teljesen mindegy, csak csináljuk — Megforgatta szemét és megfogta a csuklóm.
— Két perc — Szóltam oda Harrynek.
A mosdóba beérkezve hátulról átkaroltam a lány derekát és a számat a nyakához érintettem. Ő megcsinálta a képeket. Amikor végeztünk, visszamentem Harryhez, aki ugyan ott állt.
— Nincs kedved elhúzni? — kérdeztem a fülébe suttogva. Ő bólintott egyet. — Gyere! Már kezdek kijózanodni és kell egy fejfájás csillapító.
— Van a kocsimban! — vágta rá hirtelen, és a kijárat felé kezdett tolni.
— Csak akkor megyek ki a kocsidhoz, ha utánna el is rabolsz — Fordultam hirtelen meg.
Mindkét kezem a derekár tettem és közelebb húztam magamhoz. Lassú mosolyra húztam a szám. A lélegzete is elakadt.
— Lehet róla szó — Ment bele játékomba.
[...]
Reggel gyötrelmesen éreztem magam. Ahogy megszokta szemem a fényt láttam, hogy a saját hotel szobámban vagyok, egyedül. Tegnapi ruháim, az ágy melletti széken, gondosan összehajtva pihentek. Ezt tuti nem én hagytam így. Nadrágom hátsózsebéből kivettem a mobilom és elém tárult olvasatlan üzenetek tömkelege.
Eleanor C: Legalább szólhattál volna, hogy lelépsz. Meglátogatom az egyik barátnőm Vegasban. Szólj, ha kellek.
Malik: Najooooo, ha már elég józan leszel szeretnék egy beszámolót, hogy miért Harry kérdezte meg melyik hotelben szálltunk meg!
Nialler: Zayn mesélt! Örömmel hallom, hogy együtt derítítek fel egymást.
Lost Sheep:
Ni: Hallod, Zayn! Szerintem kezdjük tervezgetni az esküvőt!
Zynie: Jó ötlet! Én leszek a főénekes és minden csupa zöld és kék színű lesz! Ettől nem tágítok.
Ni: Ne is! Majd Louis tágít mást!
Zynie: Hahahadu.11:57
Loueh: Ti teljesen hülyék vagytok!
Alig telt el pármásodperc, hogy elküldtem az üzenetet, hangos dörömbölés hallatszódott az ajtómon. Nagy nehezen felálltam és kinyitottam azt.
— Na mesélj! Mikor kéred meg a kezét? — Rontott be Zayn és Niall a szobámba.
— Te meg mi a szarról beszélsz? — Dörzsöltem meg egyik kezemmel a szemem, míg becsuktam az ajtót.
— Harryről. Tegnap összejött, nem? — Kérdezte Niall miközben leült az ágyra, másik barátom pedig az étkező asztal egyik székére.
— Nem — Álltam kelletlenül egyszál alsónadrágban előttük.
— Akkor ő húzott meg téged? — kérdezte hitetlenkedve Zayn.
— Mi? Nem! Nem. Senki nem húzott meg senkit — Tisztáztam le a dolgot.
— Mit csesztél el már megint? — Kért számon.
— Semmit! Kicsit többet ittam a kelleténél és nem így akartam vele — Vallottam be.
— Ahj, a romantikus herceg — Olvadozott Niall.
— És akkor nem is volt semmi? Semmi tipi-tapi? —kérdezte sűrgetően az énekes.
Beszámoltam nekik esti rövid kalandomról Harryvel, vagy legalábbis arról, amire emlékeztem belőle.
Akárhányszor szóba jön valaki részletesen kikérdeznek. Általában Niall az, aki kérdez, Zayn meg egyet értően vagy éppen helyeslően bólogat. Néha gyanús is nekem egy kicsit.
Zayn azt mondta még két napot maradhatunk. Utánna neki vissza kell mennije, mert még le kell
beszélnie pár részletet a túrnéjával kapcsolatosan. A mai nap folyamán el se hagytuk a szobámat. Mindenki a másnaposságtól szenvedve, csak tévét nezni és enni volt képes.-
💀💀
KAMU SEDANG MEMBACA
Let Me Love Him - hu [L.S.]
Fiksi PenggemarLouis híres modellként éli életét egy önző, kapzsi vezetőség markában, ameddig legjobb barátján keresztül megismerkedik valakivel, akiért egész karrierjét veszélybe sodorná. - (Ne számítsatok egy jó történetre, mert ez az első könyv, amit írtam. A...