TWELVE

332 22 0
                                    


@Harry_Stlyes:
Mindenegyes alkalommal, amikor a szemembe nézel, elviszel egy másik világba. Egy világba, ahol önmagam lehetek, ahol biztonságban érezhetem magam. Nem tudom tovább tettetni, az összes figyelmem a tiéd. - H

— Láttad ezt? — Törte meg a kellemes csendet, Niall.

A következő napokban itt lesz nálam, ugyanis a testvérem holnap jön vissza Floridából, pár napra és legjobb barátom úgy oda van érte, mint kutya a jutalom falatokért.

— Mit? — Kérdeztem teám fölött, a konyhai bárszéken ülve.

— Harry tweetjét! — Hangoskodott.

— Ne ordibálj! Itt vagyok alig 5 méterre — Odasétáltam hozzá és kezembe nyomta telefonját. Harry neve alatt álló betű sorokat kezdtem elolvasni.

— És most mégis mit kezdjek ezzel? — Kérdeztem, megtiltva magamnak, hogy túlgondoljam a dolgokat.

— Ezt nyilván valóan neked írta! — mondta lelkesedve.

— Mi? Biztos nem!

— Jaj, Tommo! Te néha még nálam is szerencsétlenebb vagy! Láttam hogy néz rád. Tisztára beléd zúgott — Halmozta tovább zavartságomat.

Lottie neve egyszer csak megjelent telefonom képernyőjén, amit az ebédlő asztalon hagytam.

— Ezt majd késöbb megbeszéljük — Mondtam és visszasasszéztam az asztalhoz, hogy elfogadjam a hívást.

— Szia, Lotts! Na, mikorra ér ide a géped? — Köszöntem.

— Szia! Még félóra van a felszállásig és de. 8:50-kor landol ott, plussz a késés — Tudatott, majd meghallottam a repülő hangos bemondóját.

— Okés, majd eléd megyünk. Vigyázz magadra és próbálj aludni! Szeretlek!

— Én is — Mondta és bontotta a hívást.

— Na? Mit mondott? — Kérdezte az Ír barátom érdeklődve.

— Azt hogy reggelre ér ide. Majd ki megyünk érte — Szorítottam meg vállát és leültem mellé.

— Király... Visszatérve az előbbi témához. Szerintem fel kéne hívnod — Ajánlotta.

— Hah! És mégis mit mondanák neki? Azt, hogy akárhányszor rámnézel libabőrös leszek és nem tudom mi ez, de rohadtul vágyakozok utánnad? — horkantottam fel.

— Kezdetnek nem is rossz — mondta halálosan komolyan.

— Neked elmentek otthonrol — jelentettem ki.

— Ehhez én kevés vagyok. Majd beavatom Lottiet is. Ő majd értelmet ver a fejedbe — mondta lemondóan.

— Na azt probáld meg! Még csak az kéne, hogy ebbe is bele kontárkodjon — váltottam fenyegető stílusra.

[...]

Lottie gépje húsz percet késett, így a kocsiban vártunk rá. Niall, a hátsó ülésen, kezében pár szál szegfűszeget szorongatott, mert ő feltétlenül fogadni akarta valamivel a lányt.

Niall becsületes és jó srác. Ha a testvérem észre venné őt, áldásom adnám rájuk. De húgom, mint vak eb, a szitán által nem lát. Nem is értem. Kizárt, hogy ne vette volna észre. Mindig ő világosított rá ezekre az apró dolgokra is az én kapcsolataimban, már amennyire lehet azokat a futókalandokat kapcsolatnak nevezni.

Észrevéve a lányt kiszálltunk és ő nagy mosollyal arcán indult meg felénk. Miközben megöleltem észre vettem egy paparazzit. Már látom is az új címlapot. Louis Tomlinson szürke melegítőjében és Adidas pulcsijában köszönti testvérét fotósával, a londoni reptéren. Sose lesz már nyugtom tőlük. Elvettem a lány bőröndjét és amíg betettem a csomagtartóba, Niall is köszönt neki.

Let Me Love Him - hu [L.S.]Where stories live. Discover now