28. Bölüm

612 38 149
                                    

28. Bölüm

Yazar Notu:// KEDİCİKLERİM sjsjsnwkdjd

Biliyorum bölüm başına not yazmam demiştim ama bugün benim için gerçekten önemli bir gün.

4 nisan. Biricik mal Myeolchi'mizin doğum günü. Çocuğum ahjussi olma yolunda hızla ilerliyo maşallah ejdkwkdmem

Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki bu yıl başladığından beri gerçekten çok yoğun ve sıkı bir şekilde biz fanları için çalıştı.

Neredeyse dinlenmeden sürekli pratik yaptı, konserlere ve musicbank'lere katıldı. Bizi habersiz bırakmamak için sürekli tweet atıp instagram da resim paylaştı.

Biz ELF'ler -onun tabiriyle ELF Entertainment- olarak yapabileceğimiz tek şey onun yanında olup onu desteklemek.

Myeolchi Dalnim~ Hayatın boyunca sağlıklı, mutlu, huzurlu, Super Junior'la ve biz JEWELS' la kalman dileğimle...

Seni seviyoruz. İyi ki doğdun. Çoki çoki çoki wa çoha çoki çoki wa wa ~

************

Eunhyuk Bakış Açısı

"Dejavu yaşatmaya bayılıyorsun değil mi? Üzgünüm ama bu sefer sonu aynı olmayacak. "

Zil sesiyle birlikte yanımdan çekip gitmeden önce son kez gözlerime bakıp alayla gülümsemişti.

Her ne kadar kalbim acısa da sonunun aynı olmayacağının ben de farkındaydım. Çünkü eski Eunhyuk yoktu artık. Değişmiştim. Tıpkı değiştiğim gibi sonumuzu da değiştirecektim.

********

"İyi misin? İyi görünmüyorsun. Bir sorun mu var? Donghae ile aranda ne-"

"Şu lanet çeneni kapatır mısın? "

Sesimin Donghae'ye ulaşmamasına özen göstererek Hyeri'yi susturdum.

"Benimle ilgilenmekten vazgeç. Rahatsız edicisin. "

Burun çekiş sesleri duyduğumda kıkırdadım. Bu işleri bırakmamış olsaydım bir sonraki hedefim o olurdu kesinlikle.

"Berbat bir kişiliğin var. Seninle arkadaş olmaya çalışıyorum."

Arkadaş?

"Arkadaşa ihtiyacım varmış gibi mi görünüyor?"

Başımı Hyeri'den tarafa çevirdiğimde burnunu çekerek baş salladığını gördüm.

"Yanlış yorumlamışsın. Tek ihtiyacım olan..."

Elimle sakince yerinde oturup ders dinleyen çocuğu gösterdim.

"...O."

Yanağında ilerleyen damlayı sildikten sonra gözlerini kırpıştırıp geldiğimden beri ilk defa kocaman gülümsedi.

"Donghae'den mi bahsediyorsun? Wow! Dostum bunu başından söyleseydin yardım ederdim."

Tamam. Hae'den sonra ruh hali değişiminde ikinci sıraya yerleşti.

"Yardımınla ilgilenmiyorum. Az önceki gibi ağlamaya devam edebilirsin."

"Hahahaha! Cidden gerçekten ağladığımı mı düşündün? Sadece belki arkadaş oluruz diye seni ikna etmeye çalışıyordum. Bilirsin çoğu erkek kızların ağlamasına dayanamaz."

Ben de kendime kötü derdim. Bayrağı ona devrediyorum.

"Bana berbat kişiliğin var diyene de bakın."

Can You Save Me From Hell?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin