21. Bölüm
Donghae Bakış Açısı
Dersin ortalarındaydık ve öğretmenin ağzından çıkan tek bir kelimeyi bile dinlediğimi söyleyemezdim.
Başımı hafifçe çevirdim. Hyuk ve "O" nun birbirlerine baktığını farkettiğimde başımı hemen önüme geri çevirdim ve aklımı dağıtmak için kitabın sayfalarını karıştırmaya başladım.
"Voaah! Şu resim ne kadar güzelmiş."
"Hı?"
Sesli söylediğimi farkettiğimde başımı sağa sola sallayarak önemli olmadığı söyledim. Kendi önüne dönüp kitabını karalamaya devam etti.
'Son ders.' diye geçirdim içimden.
'Buradaki son ders.'
********
Güçlükle kendime geldiğimde sıranın üstünde uyuyakaldığımı farkettim. Büyük ihtimal hasta olduğumu düşünüp uyandırmamışlardı.
Başımı sıradan kaldırmadan diğer tarafa çevirdim. Beni dikkatle izleyen gözleri farkettiğimde korkuyla yerimden sıçradım.
"Yah! Korkuttun beni."
Dudakları hafifçe yukarıya kıvrıldı. Alaycı görünüyordu.
"Seni izlemem hoşuna gitmedi mi yoksa?"
Gözlerimi devirerek söylendim.
"Hayır seni aptal. Beni uyandırmalıydın."
"Seni uyandırmaya kıyamadığımı biliyorsun sevgilim."
Eeeeeeh??!!
Beni uyandırmaya kıyamamak? Beni uyandırmak için daha bu sabah neler yaptı!
Bi-Bir saniye... Sevgilim? Ben hiçbir zaman ona sevgili olduğumuzu söylemedim ki? Onu geçtim ben ona hiç yakın davranmadım ki! Tamam bir iki kez birlikte olmuş olabiliriz ama ikisi tamamen farklı şeyler tamam mı?!
Dudaklarımı büzüp sevimli bir şekilde cevapladım.
"Evet tatlım. Geçen gün sırf beni uyandırmaya kıyamadığından geç kalmıştım ama."
"Haklısın, ama çok güzel uyuyordun."
Sıradan kalktım ve güzel yüzüne sıkı bir yumruk geçirdim.
"Eunhyuk olmadığını biliyorum. Ne istiyorsun benden?!"
Sınıfın içinde esen rüzgarla gözlerimi kapatmak zorunda kaldım. Gözlerime siper ettiğim ellerimi indirdiğimde Kyuhyun'u gördüm. Adının öyle olduğunu söylemişti değil mi?
"Tekrar yakalandım. Bu sefer nasıl anladııın?"
Mızıldanarak ayağını yere vurduğunda sınıfın ondan en uzak köşesine kaçtım. Dolabın arkasına geçerek kendimi gizlemeye çalıştım.
"Hyuk tam bir göt deliği. Beni uyandırmak için her şeyi yapar. Üstelik onunla sevgili değiliz."
Basitçe omzumu silktiğimde gülerek arkasındaki masaya oturdu.
"O kadar zaman geçti! Hala seni tavlayamadığına inanamıyorum. Hyung gerçekten yeteneksiz."
"Kolay biri olduğumu mu düşünüyorsun?"
Sinirle saklandığım yerden çıktım ve ellerimi belime yerleştirdim.
"Hatırlarsan ilk seferinde seni bir günde tavlamıştı. O zaman tüm şeytanlar onu kıskanmıştı. Biz genelde haftalarca uğraşıyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can You Save Me From Hell?
FanfictionHer şey daha da zorlaşıyor. Sessiz çığlıklar yankılanıyor sonsuz cehennemde. Bir günahkar daha... Ve bir tane daha. Yorgun düşmüş ruhların sessiz gürültüsü sarıyor etrafı. Burası sonsuz cehennem. Dene! Çıkışa yaklaşabilir misin? "Burayı se...