19. Bölüm

650 37 126
                                    

19. Bölüm

MissShangai bakış açısı

Eunhae çifti sabahın erken saatine kurulan alarmın kulak tırmalayan sesiyle uyandı. Sadece bu seferki sebepleri biraz farklıydı. Henüz yeni kayıt yaptırdıkları okulun ilk günüydü bu yüzden ikisi de uyanmak için fazla isteksizdi.

Alarmı ilk kapatan Donghae olmuştu. Yatağına geri yerleştiğinde alarmın tekrar çalmaya başlamasıyla yastığı kafasına bastırdı ve sesin kesilmesini umdu.

Yerde yatan zavallı Eunhyuk güçlükle kalktı ve sehpanın üzerinde duran telefonu alarak alarmı kapattı. Yerine yerleşmesiyle alarmın tekrar çalmaya başlaması bir olmuştu.

Hangi lanet bu kadar çok alarm kurmuştu ki! Eunhyuk alarmı kuranın kafasını kopardığına dair hayallerle alarmı bir kez daha kapattı ve telefonu eline alarak saat simgesine tıkladı.

Parmağıyla ekranı aşağıya kaydırmaya devam etti ve yaklaşık iki dakika sonra kurulan son alarma gelebilmişti. 100 den fazla alarm vardı. Alarmı kuran kişi bir şeytandan daha acımasızdı belli ki.

Tüm alarmları güçlükle kapattı ve Donghae'yi uyandırmak için yatağın ucuna oturdu.

"Donghae-ah!  Donghae!  Lee Donghae!  Yah! Hey! Ssh! "

Donghae başını altındaki yastığı çekerek Eunhyuk'un kafasına geçirdi.

"Git başımdafmkflfşckc."

Eunhyuk kıkırdadı ve omzunu dürterek uyandırmaya çalıştı. İlk günden geç kalmamalılardı.

Donghae Eunhyuk'un matkap görevi gören parmağını yakaladı ve sertçe ısırdı.

"Defol git Hyuk! ''

"Sinirlenmeye başlıyorum bebeğim. Devam edecek misin bu davranışına? "

Donghae birden ayağa fırladı ve yatakta geriledi.

"H-Hayır!  Bak uyandım!"

Donghae uyandığını göstermek istercesine bir süre esneme hareketleri yaptı ve Eunhyuk'tan güçlü bir kahkaha kazandı.

"Akıllı çocuk."

Eunhyuk Donghae'nin kafasını patpatlayarak banyoya gitti.

*******

Nihayet okula vardıklarında kapıyı çalıp müdürün odasına girdiler ve müdürü önünde eğilerek selamladılar.

Müdür mavi gözlü, beyaz saçlı, sevimli bir adamdı. Yaşlı olmasına rağmen dik duruşu ve gülümsemesiyle oldukça dinç görünüyordu.

"Aah! Çocuklar hoşgeldiniz okulumuza. Bayan Ruby'nin evinde kalan Asyalı gençlersiniz değil mi? Bir dakika!"

Yaşlı adam masasını karıştırarak birkaç kağıt aldı eline ve Eunhyuk'a uzattı.

"Bu kağıtlarda hangi sınıfta derse gireceğiniz ve ders programlarınız yazılı. Hadi geç kalmayın dersinize!"

Kağıtları alarak odadan çıktıklarında Hyuk merakla kağıtları incelemeye başladı. Sınıflarının aynı olduğunu öğrendiğinde derin bir nefes verdi.

"Hangi sınıfa gidiyoruz?"

Donghae sorduğunda Eunhyuk sevinçle elindeki kağıdı Donghae'ye uzattı.

"Aynı sınıfta mıyız? Yine?"

Eunhyuk suratını astı kollarını göğsünde birleştirdi.

"Ne varmış benimle aynı sınıfta olmanda? "

"Sadece... Bu sefer farklı sınıflarda olursak..."

Can You Save Me From Hell?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin