20. Bölüm

683 36 128
                                    

20. Bölüm

(Y.N://Küçük bir sorundan dolayı 2. kez yüklemek zorunda kaldım)

Eunhyuk bakış açısı (okuyucuyla inatlaşan yazar tatlışlığı sjsjcjkfk)

Kyuhyun?

Gördüklerim gerçek olamaz... değil mi? Şu an yaşadıklarımızı yaşıyor olamayız. Biz... kaçmıştık. Bizi bulmaları i-imkansız..dı.

Bakışlarımı Donghae'ye çevirdiğimde anlaşılmaz bir yüz ifadesiyle sırasına bakıyordu.

Korktum. Şu aralar neden bu kadar çok korkuyordum? Ben şeytanım, bu doğru değil!

"Arka tarafta Hyuk Jae'nin yanı boş. Oraya otur tatlım."

Ya-Yanıma mı? İmkansız.

"Selam hyung! Oh? İyi görünmüyorsun. Beni gördüğüne sevinmediğini düşüneceğim neredeyse!"

Yanımdaki sıraya yavaşça yerleşirken iğneleyici ses tonu sadece benim değil diğerlerinin de dikkatini çekmişti.

Hah! Toparla kendini Eunhyuk! Sınıftakilere bir şey belli etmemelisin. Ondan daha güçlüsün! O sadece bir alfa.

Ruh halimi elimden geldiğince hızlı bir şekilde düzelttim ve yüzüme en sevdiğim gülümsemelerimden birisini yerleştirdim.

"Sevinmediğimi de nereden çıkardın Kyuhyun-ah?"

Elimi selamlamak için uzattım. Elimi tuttuktan sonra omzunu omzuma çarptı. (Hani vardır ya hey maaan selamlaşmaları djajdjekd)

Donhae'nin korkmuş bakışlarla bizi izlediğini tahmin edebiliyordum. Korkacak bir şey olmadığını göstermek için olabildiğince rahat davranmaya çalışıyordum. Pekala korkacak bir şey vardı ama bunu belli etmezsem sorun kalmazdı, değil mi?

Dersin ortalarına doğru önüme itilen kağıtla irkildim ve sakin tavrımı bozmadan düzgünce katlanmış kağıdı açtım.

'Sizi nasıl bulduğumu merak ediyor olmalısın? Saklanmak zor muydu? Daha fazla saklanmak zorunda değilsiniz biliyorsun~'

Kağıdı buruşturdum ve sınıfın köşesinde duran çöp kovasına fırlattım. Oyununa kanmayacağım.

İkinci kağıdı uzattığında gözlerimi devirdim. Yine de kağıdı alıp yavaşça açtım.

'Umursamıyor musun yoksa öyle görünmeye mi çalışıyorsun? Eminim sevgili Donghae'ni elinden aldığımda da aynı tepkiyi verirsin!'

Beni sinir etmeye çalıştığını biliyordum. Kağıdı çevirdim ve arkasına birkaç cümle yazdıktan sonra önüne doğru ittim.

'Sungmin hyung iyi mi? Yoksa bizi elinizden kaçırdıktan sonra hayal kırıklığıyla Leeteuk hyunga mı döndü? Hahaha~'

Kağıdı benim yaptığım gibi buruşturduktan sonra ellerini sıraya sertçe vurarak ayağa fırladı. Öğretmenden onaylamayan bakışları aldıktan sonra gözlerini devirerek yerine oturdu. Ben en iyisiyim tabiki de dostum! Size onunla uğraşmanın favorim olduğunu söylemiştim.

Eunhyuk:1 Kyuhyun:0

Tamam tamam! O bir kaç sayı önde de olabilir. Düzeltiyorum!

Eunhyuk:1 Kyuhyun:14252266272

***********

Kyuhyun Bakış Açısı

~flashback~

Kaçmışlar... Taemin hyungu atlatıp kaçmışlar!

Haftalardır bunu düşünüyordum ve Sungmin kendisiyle ilgilenmediğimi iddia ederek başımın etini yiyordu ve trip atan kız arkadaş gibi davranıyordu. Daha sonra gönlünü alabilirdim değil mi?

Can You Save Me From Hell?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin