29. Bölüm

455 31 79
                                    

29. Bölüm

MissShangai bakış açısı (Selam yine ben sjxjskdj özlemişsinizdir diye şeyaptım snskskdmsk)

Donghae yemeğini henüz bitirmişti ve elini yıkama bahanesiyle-aslında amacı sinirlerini yatıştırmaktı- hızlı adımlarla tuvalete gitti.

Tuvalette kendisini bekleyen genç kızı gördüğünde sinirlerinin bozulduğunu hissetti. Her yerde karşısına çıkmak zorunda mıydı? Erkekler tuvaletinde bile?!

"Donghae!"

Cırlamaya benzer çıkan sesi duyduğunda kendisini gülümsemek için zorladı.

"Burası erkekler tuvaleti. Sizinki yan tarafta."

Kız gülümseyerek tuvaletin boş olduğuna emin olduktan sonra kapıyı kapatarak kilitledi.

"N-Ne yapıyor-"

"Sessiz ol. Buraya seninle konuşmak için geldim."

Donghae nedense bu konuşmanın ne olacağını iyi biliyormuş gibi hissediyordu. Hayatı kesinlikle filmleri aratmıyordu.

"Hyuk Jae ile ne kadar mutlu olduğunuzu anlatacaksan boşuna çeneni yormana gerek yok. İstediğinizi yapabilirsiniz."

Hyeri bir elini kalbinin üzerine götürdü ve sırıtarak sahte bir rahatlama ifadesi sergiledi.

"Wow! Daha kötü karşılayacağını düşünmüştüm."

Donghae kızın rahat tavırları karşısında şaşkınlığını belli etmemeye çalıştı. Kendininki sadece bir tahmin olsa da gerçek olacağını hiç düşünmemişti.

"Ö-Öyle mi? Y-Yani siz çıkıyor musunuz?"

Kısa saçlı kız kıkırdadı ve lavaboların bulunduğu tezgaha oturdu.

"Öyle diyelim. Senin için sorun olmadığına emin misin? Bütün yemek boyunca rahatsız görünüyordun."

Donghae daha rahat görünmek umuduyla tek elini cebine soktu ve arkasındaki duvara yaslanarak derin bir nefes aldı.

"Bir sorun var diyelim. Söylersem ondan ayrılacak mısın?"

Hyeri tüyler ürpertici bir kahkaha attığında Donghae şaşkınlıktan neredeyse çığlık atacaktı. Hyuk'la birbirlerinde ne bulduklarını şimdi daha iyi anlıyordu.

"Tabiki de hayır. Sadece seni denemek istedim."

"Harika. Şimdi tuvaletten çıksan iyi edersin..."

Donghae duruşunu düzeltip Hyeri'ye doğru bir kaç adım attığında kızın yutkunduğunu farketti. Zafer gülümsemesi atarak yavaşça kızın kulağına doğru eğildi.

"...eğer erkekler tuvaletine girip benimle yalnız kalmak istediğin için kapıyı kilitlediğini bilmelerini istemiyorsan tabi."

Hyeri panikleyerek Donghae'yi ittirdi ve oturduğu lavabo tezgahından atladı.

"A-Amacımın o olmadığını biliyorsun!"

"Pekala. Sadece ben biliyorum."

*********

Donghae facia gibi geçen öğle yemeğinden sonra biraz kafa dağıtmak istediğini söyleyerek son derslere girmemişti. Sehun her ne kadar sınavların yaklaştığını söyleyerek itiraz etse de onu takmamıştı. Hiçbir zaman Sehun gibi örnek bir öğrenci olmamıştı zaten.

Okuldan çıktıktan sonra yavaş adımlarla yürüyerek eve doğru gitmeye başladı. Evi ile okul arası çok uzak olmadığı için farklı yollar kullanarak eve gidiş süresini uzatmaya çalışıyordu.

Can You Save Me From Hell?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin