Michael stapt met mij uit en ik loop naar hem toe. Ik blijf voor hem staan en pak hem bij zijn armen "Luister goed naar mij. Mijn vader hoeft dit niet te weten" Hij probeert zijn lach in te houden en ik knijp in zijn armen "MICHAEL" hij knikt "Het komt goed mevrouw Smith" ik zucht en laat hem los "Bedankt, ik bel je als je mij moet ophalen. Ja?" Hij knikt "Veel plezier" ik glimlach en hij stapt de auto in.
Ik zie Jack dan een andere auto uitstappen en ik loop er naartoe. Hij heeft geen smoking aan wat mij verbaasd. Maar dit staat hem zo goed. Als hij mij ziet staan glimlacht hij en loopt hij ook naar mij toe. Hij geeft me een knuffel "Hoe gaat het?" Ik knik "Goed Hamdoulilah. Met jou ook?" "Hamdoulilah" Ik glimlach en kijk hem dan aan.
"Zo Yara, wat gaan we doen?" Ik grijns en pak zijn hand vast "We beginnen met een goeie burger eten want ik heb honger" ik trek hem mee richting de burgertent en hoor hem lachen. Als we aankomen herkent de eigenaar me direct "Schoonheid, Wat heb ik jou gemist" ik glimlach "Ik had weer enorm veel honger" hij grinnikt "Je normale bestelling?" Ik knik "En je gast?" Ik kijk naar Jack "Doe maar het zelfde" Hij knikt "Komt eraan"
We lopen naar een tafeltje toe en gaan zitten. Jack kijkt me glimlachend aan "Dus ik kan hier al aan uit maken dat je erg van burgers houd?" Ik kijk hem grijnzend aan en knik "Burgers met frietjes zijn mijn lievelings eten. Ik ben er gek op" "Dat is ook de eerste keer dat ik dat hoor. Ik had eerder sushi verwacht" "Ja sushi is ook echt lekker maar burgers komen bij mij op nummer 1" "Interessant feitje" Ik grinnik.
"En jij? Wat is jou favoriete eten?" "Ff kijken. Ik vind pasta lekker" "Pasta is basic" "En burgers niet dan?" Ik lach "True" "Nee maar pasta is dan toch mijn favoriete eten" Ik moet lachen om zijn britse accent "Je accent is schattig" "Schattig?" Ik moet lachen en knik "Ik vind het aantrekkelijk" "Dus mijn accent is aantrekkelijk? Ik zelf niet?" "Dat heb ik niet gezegd wijsneus" Hij grijnst "Dus je vind me wel aantrekkelijk?" "Voor een 27 jarige man gedraag je je vrij jong" Hij lacht "Je wilt mijn serieuze kant niet zien, echt waar" ik lach "Ik heb zo een gevoel dat je dan op me vader lijkt" "Misschien nog wel erger"
We moeten beide lachen en onze burgers worden dan naar ons toe gebracht. Ik kijk er blij naar en bedank de ober. Ik pak dan de burger in mijn handen en neem een enorme hap. Heerlijk...
Jack~
Ik kijk hoe ze een hap neemt van haar burger en moet glimlachen. Ze is perfect, zelfs als ze haar mond vol propt is ze perfect. Ze sluit genietend haar ogen en ik moet lachen. Ik pak een servetje van de tafel en veeg haar mondhoek schoon. Haar wangen worden rood en ik wuif het weg. Ik besluit dan ook een hap te nemen.
~
"En dit is dan de laatste locatie van de trip maar ik vind het wel het mooist" Ze leunt tegen het lage hekje en geniet van New York op zijn mooist. Ik ga voorzichtig naast haar staan "Is er een reden dat dit een speciaal plekje is?" Ze glimlacht "Ik kwam hier als klein meisje altijd met mijn moeder naartoe" Ze kijkt naar het water en ik leg mijn hand op de hare.
"Hoe is ze overleden?" Ze zucht "Een hersenbloeding" Ik wrijf over haar hand "Hoe oud was je?" "9 jaartjes"
Ze kijkt me aan "Ik heb het vandaag echt heel leuk met je gehad" Ik glimlach en leg mijn arm om haar schouder "Ik moet je eerlijk zeggen. Je bent beter dan de andere reisgidsen" Ze grinnikt en ik geef een kus op haar haren "Ze is vast trots op je" "In Sha Allah"......
Het word nog beter lezertjes.....
JE LEEST
Upside down (voltooid)
RomanceYara Smith, De dochter van de welbekende Ethan Smith. Als je aan familie Smith denkt dan denk je aan perfectie. De hele wereld wilt het leven leidden van de knappe Yara. Voor de camera's is ze de gelukkigste dame in de wereld, maar geldt dat ook a...