Part 5

423 21 1
                                    

Ethan~

Ik kijk richting de ingang en zie Jack binnenlopen. Ik sta op en loop zijn richting op. Als hij mij ziet loopt hij ook naar mij toe "Ethan, fijn om je te zien" "Insgelijks Jack. Ik dacht alleen dat je vandaag niet zou komen. Yara vertelde dat jullie zouden afspreken" hij kijkt me vragend aan "Afspreken? Yara is toch hier met jou?" "Hier? Ze vertelde dat jullie zouden afspreken" "Ik wilde vanavond ook met haar afspreken maar ze vertelde dat ze een benefietgala had met jou. Daarom ben ik hier nu ook"

Ik kijk hem vragend aan "Maar waar is ze dan?" "Hey guys" Ik kijk naar Ellie en als ze mijn blik ziet verdwijnt haar glimlach ook "Weet jij waar Yara is?" Haar blik veranderd direct en haar wangen worden rood. Ze schud haar hoofd "N..Nee ik weet het niet" "Ellie Miranda Smith, Waar is mijn fucking dochter?"

"Ik weet het echt niet" "Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen he. Waar is ze?" Ellie zucht "Ik mocht het niet vertellen van haar" "Wat niet vertellen?" Ik kijk naar Jack die Ellie vragend aan kijkt. Ellie kijkt omhoog en ik kijk haar dan weer aan "Yara doet aan MMA. Ze heeft nu een gevecht"

Mijn ogen worden groter en ik kijk Ellie verbaasd aan "MMA?" Ellie knikt. Ik trek haar mee naar buiten "WAAR DE FUCK IS ZE?" "Het is een plek in de bronx. Onder een sportschool" "Dus jij verteld mij nu dat mijn dochter van 21 jaar aan illegaal vechten doet?" Ze kijkt naar beneden "EN JIJ VIND HET NORMAAL OM HET NIET TEGEN HAAR FUCKING VADER TE ZEGGEN?"

Ze blijft stil en Michael loopt deze kant op "Meneer ik heb Edward gebeld en die heeft me het adres gestuurd. Wilt u er naartoe gaan?" Zonder iets te zeggen loop ik naar de auto en stap ik in. Michael doet me na en start de auto. Zonder een woord te zeggen rijd hij met volle snelheid het terrein af.

~

Ik loop de sportschool in en zie dat er iemand staat te trainen "Waar is de kelder?" Hij kijkt me vragend aan en ik pak hem bij zijn kraag "Waar de fuck vinden de gevechten plaats?" "Paarse deur" Ik laat hem los en loop naar de paarse deur in de hoek. Als ik de deur open zie ik een trap en loop ik naar beneden.

Ik zie dat het bomvol is en kijk dan in de ring. Yara staat daar inderdaad te vechten met een andere dame. Ik loop er naartoe...

Yara~

Ik kijk de dame grijnzend aan en geef haar een harde trap tegen haar kaak. Een persoon achter haar trekt mijn aandacht en ik zie mijn vader staan. Mijn ogen worden groter en ik zie dat hij woedend is.

Doordat ik naar mijn vader kijk zie ik niet dat mijn tegenstander me aanvalt. Ze geeft me een stoot tegen mijn wang en ik val op de grond. Net wanneer ze boven op me wilt springen trekt Michael haar naar achter. Edward tilt me omhoog en sleept me de ring uit.

~

Ik spuug boos mijn bitje uit en kijk naar mijn vader "Kon je niet even 5 minuten wachten voordat je binnen kwam stormen en de held kwam spelen" Hij kijkt me woedend aan "Ben je helemaal ziek in je hoofd? Weet je wel wat daar gebeurde in de ring? Als Michael haar niet van je had afgetrokken was je knockout"

Ik lach "Denk je dat? Als jij de held niet kwam spelen had ik haar kapot gemaakt maar natuurlijk word het weer voor me verpest door de owh zo perfecte Ethan Smith. Want wat een schande zou het zijn als de dochter van 1 van de rijkste mannen in de wereld aan illegaal vechten deed. Toch? Dat is wat je niet wilt toch? Je wilt niet dat je carrière de sloot in gaat door jou dochter"

Hij kijkt me boos aan "Denk je nou echt dat mijn carrière me iets boeit? Denk je dat ik zo een fucking debiel ben? Ik heb me ingehouden Yara. Ik heb je al die jaren als een koningin behandeld omdat je mijn dochter bent. Ik heb je moeder verschillende dingen beloofd toen we jonger waren. 1 van die dingen was dat ik je zou beschermen dus dat doe ik dan. Ik ga je dan niet in een ring illegaal laten vechten tegen dames die monsters zijn"

Ik grinnik "Je begrijpt het echt niet he? Je denkt dat jou leven het perfecte leven is. Maar dat is het niet, tenminste niet voor mij. Ik wil jou bedrijven helemaal niet overnemen. Ik wil helemaal niet in strakke jurkjes afspraken maken met rijke mensen. Daar haal ik mijn plezier niet uit. Ik wil leven. Dit wat jij net van mij hebt gezien is mijn leven. Hoe gek het ook klinkt. Ik haal hier mijn plezier uit. Weet je wat voor lekker gevoel die overwinning is? Op dat moment ben ik pas echt Yara en niet achter een bureau vergaderingen houden"

Hij kijkt me emotieloos aan "Dan vind ik het heel jammer om te zeggen dat je die Yara nooit meer gaat zien. Kleed je om en loop naar de auto. Kijk maar goed om je heen want dit is de laatste keer dat je hier komt" "Maar-

Hij loopt de kleedkamer uit en ik ga zuchtend zitten. De deur van de kleedkamer gaat weer open en ik zie mijn trainer naar binnen lopen. Hij kijkt me bezorgd aan en ik schud mijn hoofd "Het is klaar" Hij zucht en loopt naar me toe. Hij geeft me een knuffel "Jammer dat ons avontuur hier stopt maar 1 ding weet ik zeker. Je zou ver komen" Ik voel mijn onderlip trillen en kijk hem aan "Bedankt voor alles" hij glimlacht "Ik deed het met liefde, Meissie"

Ik trek mijn hoodie aan en pak mijn tas van de grond. Ik loop zonder iets te zeggen de kleedkamer uit. Michael staat daar al te wachten en hij neemt de tas van me over. Hij legt zijn arm om mijn schouder "Het spijt me, lieverd" Ik haal mijn schouders op "Ik had niks anders verwacht van hem" We lopen de sportschool uit en ik stap zuchtend de auto in......

~ Het begint steeds interessanter te worden he.

Wat vinden jullie tot nu toe van het verhaal?

Upside down (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu