Part 31

296 17 3
                                    

Ethan~

De deur van de dojo staat open en ik zie Yara daar zitten met de oudere man. Er zit gek genoeg ook een jongeman bij ze. Ik kijk dan weer naar Yara en zie de prachtige lach op haar gezicht. Ik voel direct een schuldgevoel naar boven komen.

Ik was er zo heilig van overtuigd dat die man haar bedroog. Ik wilde maar niet geloven dat hij goede bedoelingen met haar had. Ik kon het gewoon niet aan zien. Ze kwam terug na verdwenen te zijn voor jaren en dan zie ik haar opeens met een oude man. Ik kon aan niks anders denken.

De jongeman pakt haar lachend vast en duwt haar op de grond. Hij kietelt haar en ze giert het uit van het lachen. De oude man kijkt ze grinnikend aan en neemt een slok van zijn thee.

Ik zie hem via zijn ooghoek deze kant op kijken en hij draait zich dan volledig om. Zijn ogen zijn op mij gericht en hij geeft een teken dat ik naar binnen mag komen. Net voordat ik naar binnen loop kijkt hij naar mijn schoenen. Ik knik en trek ze uit.

Ik kijk dan naar Yara die mijn richting op kijkt en glimlach "Hey Yara" ze glimlacht klein "Hii Papa" Ik blijf ongemakkelijk staan "Kom hier zitten. Wil je een kopje thee?" Ik kijk haar verbaasd aan en ze klopt naast zich op de grond. Ik knik "Ja graag" De oude man staat op "Ik ga thee pakken" Hij loopt dan weg en ik ga naast Yara zitten.

Ik kijk dan naar de goed uitziende jongeman naast haar. Ik ben niet zo van de complimenten maar dit is echt de best uitziende jongeman die ik ooit heb gezien. Oke er beginnen trekjes omhoog te komen die niet omhoog horen te komen.

Ik steek mijn hand naar hem uit en hij neemt hem stevig aan. "Ethan Smith, Yara haar vader" Hij knikt "Tanner" Ik doe hem na en laat dan zijn hand los. Ik kijk dan maar Yara en geef haar een kus op haar voorhoofd "Bedankt voor de brief. Het leek toch alsof ze weer bij me was" ze glimlacht "Vond ik ook"

"Thee klaar"

De oude man legt de thee neer op de kleine tafel en gaat dan zitten. Hij schenkt wat thee in een kopje en geeft het aan mij "Hier drink. Haalt negatieve energie weg" Ik hoor dat Yara naast me haar lach inhoud en ik grinnik "Ik weet dat we niet goed zijn begonnen maar daar wil ik verandering in brengen. Ik blijf natuurlijk de vader van Yara. Ik zou graag kennis willen maken met de man die haar heeft geholpen in Japan"

De oude man knikt "Ik meneer Sasaki" "Maar Yara noemt jou sensei?" "Ja Yara mijn leerling. Jij geen leerling. Jij meneer. Yara sensei" Ik knik en kijk naar Tanner "Jij noemt hem?" "Eerst meneer maar sinds vorige week sensei. Hij traint mij nu ook daarom" Ik knik en kijk dan weer naar meneer Sasaki "Ik ben Ethan" Hij knikt "Ik weet"

Ik neem dan een slokje van mijn thee en voel dat het brand in mijn keel. Ik hoest lichtjes en kijk naar meneer Sasaki "Heftige thee" hij knikt "Ik toch zei negatieve energie weg" "Owh, was dat geen grapje?" Hij kijkt me serieus aan en ik knik "Geen grapje dus"

Ik kijk dan weer naar Yara en glimlach "Kom je aankomende week misschien langs? Nora wilt je graag zien" Yara haalt haar schouders op "Ik weet niet of ik daar echt zin in heb als ik eerlijk ben" Ik kijk naar beneden en knik "Ik snap dat het moeilijk is dat ik ben hertrouwd maar ze is geweldig. Je moet kennis met haar maken" Ze houdt haar kopje thee steviger vast en negeert het.

Ik wil zo graag dat ze een goede band creëert met Nora maar zoals het er nu aan toe gaat lukt het nog niet echt. Moet ik haar misschien meer tijd geven? Is dat het?

Upside down (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu