Ik voel Tanner zijn grote handen langs mijn lichaam gaan en leun genietend tegen hem aan "Hoe was het met me vader?" Hij grinnikt en kust mijn nek "Je vader blijft je vader. We hebben koffie gedronken en over de zaak gesproken"
Ik draai me glimlachend om en leg mijn armen om zijn nek heen. Hij legt een hand op mijn middel en de andere dichtbij mijn kont. Ik geef hem kleine, tedere kusjes op zijn lippen en hij trekt me meer naar zich toe.
Ik trek me dan lachend terug en kijk hem bewonderend aan. Ik leg mijn hand op zijn wang en glimlach "Je bent ook zo knap" Zijn prachtige glimlach komt tevoorschijn en legt zijn voorhoofd op de mijne "Je bent magisch, Yara. Als ik naar je kijk komen de gevoelens die ik voor je had toen ik je voor het eerst zag omhoog. Elke keer weer"
Hij legt zijn lippen op de mijne en ik leun genietend tegen hem aan. Ik trek me dan weer terug en kijk hem diep in zijn groene ogen aan "Ik hou van je Tanner. Ik zou geen andere man naast me zijde willen hebben dan jou" Hij kust mijn wang en kijkt me blij aan "Ik hou meer van jou en je weet het. Je komt niet meer van me af"
Ik moet hard lachen als hij me in 1 beweging omhoog tilt en me mee neemt naar boven.....
~
Ik word geschrokken wakker door de harde bel die door het huis heen gaat. Ik schop Tanner en hoor hem kreunen "Hmmm" "De deurbel. Maak open" "Hmmm" Ik schop hem weer en hij houd mijn been vast. Ik zucht "Ik ben naakt" Hij draait zich genietend om en gaat verder slapen. Ik schop hem voor de derde keer en ik sta dan op.
Ik trek een kort broekje aan en daarna Tanner zijn T-shirt. Ik loop dan uitgeput naar beneden en hoor dan weer de deurbel gaan "Ja Ja, ik kom" ik open geïrriteerd de deur en een vrouw staat voor me. Ze kijkt me van top tot aan en glimlacht dan "Ik ben denk ik aan het verkeerde adres"
Ze wilt weglopen "Naar wie bent u opzoek?" Ze kijkt me aan en glimlacht "Tanner Martinez, maar ik zoek wel verder hoor" "U bent aan het goede adres" Ze kijkt me verbaasd aan "Maar jij-
Ik knik "Ik ben zijn vrouw" Ze krijgt een frons op haar gezicht "Vrouw of vriendin?" "Vrouw" ik laat mijn ring zien om mijn vinger "We zijn getrouwd" Haar ogen worden groter en loopt dan naar me toe "Waar is Tanner nu?"
"Hij ligt in bed. Hij is aan het slapen" "Kan je hem misschien voor me roepen?" Ik knik "Als u zegt wie u bent wel" Ze grinnikt "Lilia Rodriquez, Tanner zijn moeder" Mijn ogen worden groter en ze glimlacht. Ik knik "Loop maar naar binnen. Ik roep hem. Doe alsof u thuis bent"
Ik loop dan de trap op en ga onze kamer in. Ik duw Tanner van bed af "Tanner opstaan. Je moeder staat voor de deur" Hij draait zich om en valt keihard op de grond "Mijn moeder?" Ik moet lachen en knik "Je moeder. Lilia Rodriquez"
Ik loop mijn kledingkast in en kies een outfitje uit "Kleed je om Tanner. Je bent naakt" Hij kijkt me geschrokken aan "Mijn moeder?" Ik knik weer en trek de shirt van Tanner uit. "Doe nou maar snel" Ik klik mijn bh vast en kleed me verder om.
"Maar hoe? Wat? Wacht even, mijn moeder?" "Ja wijsneus. Ik heb dat toch gezegd. Ze denkt nu vast ook dat ik een hoer ben die je van straat hebt geplukt aangezien ik de deur half naakt heb open gedaan" Hij zucht en trekt een boxer en korte broek aan.
Hij pakt de T-shirt van de grond die ik net aan had en loopt geïrriteerd naar beneden. Ik kleed me verder om en besluit dan ook naar beneden te lopen. Ik zie Tanner in de woonkamer zitten met zijn moeder. Ik leun tegen de muur en ze kijkt mijn richting op "Je ziet er nu wel anders uit"
Ik grijns en knik "Ik ben net wakker. Ik houd niet echt rekening met bezoek" Ze grinnikt "Touché" "Ik ben Yara Smith" Haar ogen worden groter "Smith? Je bent toch niet de dochter van Ethan Smith" ik knik en ga naast Tanner op de bank zitten "Ethan is mijn vader"
Ze kijkt dan naar Tanner "Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?" Tanner wrijft over zijn gezicht "Mam, wat doe je hier? Na 10 jaar kom je je zoon bezoeken die inmiddels volwassen is" Ze knikt "Ik wilde je gewoon zien" Tanner kijkt naar beneden en schud lachend zijn hoofd "Omdat ik nu geen zorgen meer heb? Nu hoef je de borg van de gevangenis niet meer te betalen. Nu hoef je me niet meer in huis te nemen. Ik heb geen lasten meer en daar sta je dan. Voor me huis"
"Je bent veranderd Tanner. Zo was je nooit tegenover mij" Hij kijkt haar verbaasd aan en staat op "Ik wil dat je mijn huis uit gaat. Je hebt hier niks te zoeken." "Tanner kom op nou" Hij schud zijn hoofd en zijn moeder blijft zeuren.
"Na fucking 10 jaar kom je voor mijn deur staan. Wat wil je van me nu? Want de liefde die ik toen voor je had is weg. Allang al weg" Ze kijkt hem geschrokken aan "Komt dat door die griet op de bank. Heeft zij je om der vinger heen gerold?"
Ik kijk haar verbaasd aan en sta op. Ze kijkt me dan van top tot teen aan en het buikje valt haar dan op. Tanner legt zijn hand op mijn middel "Griet? Deze griet heeft meer respect in haar hele lichaam dan dat jij en papa bij elkaar hebben. Je hebt me in de steek gelaten in de tijd dat ik je nodig had. Ik ben getrouwd, word eindelijk vader en heb alles op een rijtje. Ik heb je nu niet meer nodig. Liefde krijg ik genoeg van me vrouw"
De tranen ontstaan in haar ogen en ze knikt. Ze loopt dan langs ons heen naar de voordeur en even later horen we die dicht gaan. Ik kijk dan naar Tanner en hij zucht. Ik leun met mijn hoofd tegen zijn borst en ik voel zijn grote hand op mijn buikje "Hij doet het goed he" Ik grinnik en knik "Dat heeft hij van zijn vader"
Tanner glimlacht en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik trek hem dan in een knuffel en houd hem stevig vast. Hij lijkt zo groot en ruw maar diep van binnen is het een man met een dun laagje om zich heen. En wat ben ik blij dat ik dat laagje kan beschermen.....
JE LEEST
Upside down (voltooid)
RomanceYara Smith, De dochter van de welbekende Ethan Smith. Als je aan familie Smith denkt dan denk je aan perfectie. De hele wereld wilt het leven leidden van de knappe Yara. Voor de camera's is ze de gelukkigste dame in de wereld, maar geldt dat ook a...