Yara~
Ik veeg de hoeken van de dojo schoon. Tanner, mijn vader en sensei Sasaki zijn iets gaan doen. Ze wilde niet zeggen wat maar ze zijn gegaan.
Ik hoor de bel van de deur afgaan "Zijn jullie er al?" Ik krijg geen antwoord en draai me dan om. Mijn ogen worden groter als ik het broertje van sensei Sasaki bij de deur zie staan.
Hij kijkt om zich heen en knikt "Mijn broer heeft het goed gedaan. Vind je niet?" Ik leg de bezem neer "Hier mag je niet komen" Hij kijkt me teleurgesteld aan "Jammer, ik wilde wel lol met je hebben namelijk" Ik schud bang mijn hoofd "Je moet gaan" Hij lacht en loopt mijn richting op.
"Bij het toernooi zag ik al hoe mooi je was van afstand maar van dichtbij is het alleen maar beter" Ik neem een stap naar achter en hij grijnst "Wist je dat?" Ik negeer het "Wist je dat je zo knap was?" Ik word alleen maar banger en neem nog een stap naar achter.
"Ik doe niks verkeerds. Ik probeer mezelf alleen bevriend te houden en dat doe ik met de dingen die ik graag wil doen" Hij neemt een stap mijn richting op "En 1 van de dingen die ik nu wil doen. Ben jij" Ik schud mijn hoofd "Ik ben niet bang voor je"
Hij knikt "Goed, dan gaat het alleen maar makkelijker" Hij pakt in 1 keer mijn trui vast en trekt het naar zich toe. Hij legt zijn hand op mijn middel en ik duw hem weg. Ik trap hem tegen zijn been en geef hem dan een knietje in zijn gezicht.
Hij wrijft pijnlijk over zijn neus en staat weer op "Dit maakt je alleen maar aantrekkelijker" Ik wil hem weer een trap geven tegen zijn hoofd maar hij pakt mijn been vast. Hij duwt me de grond op en hij lacht "Dit was makkelijker dan verwacht"
Zijn vinger gaat langs de litteken op mijn borst en ik probeer hem weg te duwen wat niet lukt. Net wanneer ik denk dat hij mijn trui kapot scheurt word hij van me af getrokken.
Tanner geeft hem achterwaartse trap tegen zijn neus en sensei Sasaki draait zijn arm om. Sensei Sasaki duwt hem de grond op en legt zijn knie bij zijn knie. Hij fluistert wat in het japans.
Mijn vader rent mijn kant op. Hij legt zijn armen om me heen "Ben je oke? Heeft hij je aangeraakt?" Ik schud mijn hoofd "J...Jullie waren op tijd" Ik kijk dan naar Tanner die bezorgd naar me kijkt en sta dan op.
Ik loop naar hem toe en hij legt zijn stevige armen om me heen. Ik nestel me tegen hem aan en voel het veilige gevoel direct naar boven komen. Hij geeft me een kus op mijn hoofd "Gelukkig ben je oke" ik knik en hij trekt me meer tegen zich aan.
We horen dan geschreeuw en we kijken beide naar sensei Sasaki die zijn broertje in de houdgreep heeft. Tanner laat me los en loopt naar sensei Sasaki toe "Het is genoeg" sensei Sasaki komt uit zijn trans en laat hem dan los.
Sensei Sasaki loopt naar mij toe en geeft me een knuffel "jij goed?" Ik knik en hij zucht opgelucht uit "Gelukkig" Zijn broertje kijkt me grijnzend aan "Volgende keer zijn we helemaal alleen, schoonheid" Hij loopt dan weg en Tanner wilt achter hem aan gaan maar ik hou hem tegen "Het is goed"
Tanner zucht en legt zijn arm om me heen "Klootzak" Ik kijk dan naar mijn vader die met een mond vol tanden staat te kijken. "M..Maar hoe? Maar die man is twee keer jou. Hoe heb jij hem in die houdgreep gekregen?" We moeten allemaal lachen en sensei Sasaki haalt zijn schouders op "Eerste keer"
Hij loopt dan nonchalant weg en mijn vader kan het nog steeds niet geloven. Hij loopt achter sensei Sasaki aan en ik grinnik.
Ik voel Tanner dan over mijn arm heen wrijven en ik kijk hem opgelucht aan "Dat scheelde niet veel" Tanner legt zijn handen op mijn wangen. Onze voorhoofden leunen tegen elkaar en we sluiten onze ogen "Het beeld dat jij op de grond lag met hem boven op je maakte me woedend" ik knik "Ik snap het. Ik was ook bang"
Hier staan we dan. Elkaars aanwezigheid geeft me de rust die ik nodig heb in mijn leven. Ik dacht altijd al dat ik iets mistte in mijn leven. Ik dacht altijd dat het sensei Sasaki was maar Tanner heeft daar verandering in gebracht.
Vroeger vertelde ik altijd tegen iedereen dat ik een badboy wilde die een zachte kant voor mij had. Dat niemand in de wereld zijn andere kant zou zien, alleen ik.
Ik denk dat ik gevonden heb waar ik naar zocht. Een super knappe, gespierde badboy met een hart van goud.
Is dit dan eindelijk de liefde die ik al die jaren niet had?......
JE LEEST
Upside down (voltooid)
RomantizmYara Smith, De dochter van de welbekende Ethan Smith. Als je aan familie Smith denkt dan denk je aan perfectie. De hele wereld wilt het leven leidden van de knappe Yara. Voor de camera's is ze de gelukkigste dame in de wereld, maar geldt dat ook a...