"Zou ik mogen vragen wat jij hier doet?" Ze kijkt naar Michael en dan naar mij. Ik kijk direct naar haar ringvinger en de enorme steen is al direct beschikbaar. Laat me zeggen dat het iets is dat mijn vader zou uitkiezen. Het is namelijk groot en duur. Dingen waar mijn vader erg van houdt.
"Je bent getrouwd met mijn vader"
Ze kijkt naar beneden en knikt. "Sinds wanneer?" Ze zucht en kijkt me aan "een jaartje" ik knik en ik hoor sensei Sasaki achter me een kopje thee drinken. Ik kijk hem aan en hij doet zijn kopje omhoog "Jij mag doorgaan. Ik hier luisteren" Ik draai me dan weer om naar Nora.
We horen de voordeur dan weer open gaan en even later hoor ik mijn vader zijn stem door de gangen heen gaan. "Noor? Ben je thuis?" Ik hoor zijn voetstappen deze richting op gaan "Ahh je bent er. Ik heb je gemist" Als hij de keuken in loopt ziet hij mij staan.
Zijn ogen worden groter en hij kijkt me (net zoals de andere deden) geschrokken aan. Ik glimlach klein en hij loopt voorzichtig naar me toe "Yara" Hij legt zijn handen net als Michael op beide wangen en kijkt me blij aan "Je bent het echt" Ik glimlach en knik.
Hij legt zijn armen dan om me heen en trekt me in een strakke knuffel. Ik hou hem stevig vast en ik leg mijn gezicht in zijn nekholte. Hij trekt me nog dichter tegen zich heen "Ik heb je zo gemist. Je kan niet weten hoelang ik naar je gezocht heb" Ik glimlach en trek me uit de knuffel.
Hij kijkt dan naar sensei Sasaki "Dat is mijn sensei, sensei Sasaki. Hij heeft de afgelopen jaren goed voor mij gezorgd" Mijn vader kijkt hem vragend aan en sensei Sasaki kijkt naar zijn kopje thee "Jij niet boos kijken. Jij strepen gezicht krijgen" mijn vader kijkt mij aan "sensei? Vecht je weer" ik schud mijn hoofd "Ik doe aan zelfverdediging. sensei Sasaki heeft me de oude vorm van karate geleerd. Hij is hier omdat ik mee doe aan een toernooi"
Mijn vader kijkt me aan "Je doet niet mee" ik lach "Dat je na de drie jaar dat ik je niet gezien heb nog steeds denkt dat je de baas over me bent. Ik ben bijna 25. Ik heb alleen in Japan gewoond voor drie jaar. Jij kan mij op dit moment echt niet zeggen wat ik wel en niet mag doen"
"Zolang je in mijn huis slaapt houd je je aan mijn regels" ik grijns "Dat is ook de reden dat we hier niet slapen" "Owh. Ga je met die oude viezerik slapen" Ik kijk mijn vader boos aan en geef hem een klap in zijn gezicht. Ik hoor sensei Sasaki achter mij zijn kopje thee neerleggen. Hij loopt deze kant op en kijkt mijn vader aan.
"Jij negatieve energie over hele lichaam. Jij gezuiverd worden" Mijn vader kijkt hem geïrriteerd aan "Je hebt mijn dochter verpest" sensei Sasaki lacht "Nee, ik jou dochter beter gemaakt" Hij loopt dan de keuken uit en ik kijk mijn vader teleurgesteld aan "Je bent geen spat veranderd wist je dat?"
Ik wil weglopen "Je moeder had je op een hele andere manier willen zien, dame" Ik knik en draai me om "Ik denk niet dat jij nu het recht heb om over mijn moeder te praten aangezien jij haar toch hebt vervangen voor een jongere versie. Of niet soms?" Hij kijkt me boos aan en ik knik "Dat dacht ik al"
Ik loop dan het huis uit en zie sensei Sasaki daar zitten op de grond. Hij kijkt om zich heen en ik loop naar hem toe. "Hier geen zen moment. Hier alleen auto's en schreeuwen" ik knik en help hem opstaan "Dat is ook één van de redenen dat ik hier weg ben gegaan" sensei knikt en we lopen samen het terrein af......
JE LEEST
Upside down (voltooid)
RomanceYara Smith, De dochter van de welbekende Ethan Smith. Als je aan familie Smith denkt dan denk je aan perfectie. De hele wereld wilt het leven leidden van de knappe Yara. Voor de camera's is ze de gelukkigste dame in de wereld, maar geldt dat ook a...