Part 9

379 19 2
                                    

"Kom op. Rennen!" Ik ren sneller de berg op en ik hoor Chris naast me schreeuwen "Rennen, Rennen, Rennen. Sneller, Sneller" Ik ren met volle snelheid naar boven en als ik bij de top ben adem ik goed in en uit.

Chris komt aanlopen en controleert mijn adem. Hij knikt dan en lacht "Het is je gelukt" Ik glimlach en hij geeft me een highfive.

"Oke opnieuw"

Ik grijns en begin al met rennen "Sneller rennen oudje" Ik ren lachend naar beneden en hoor zijn rennende voetstappen al achter me. Even later zie ik hem langs me rennen en steekt hij lachend zijn middelvinger op.

Als ik beneden aankom kijkt hij me grijnzend aan "Gelukkig beginnen we binnenkort aan snelheid" Ik kijk hem dodelijk aan "En wanneer gaan we echt leren vechten?" "Dat komt nog wel" hij loopt dan richting zijn auto en ik naar de mijne.

~

Ik loop met een vieze zweetlucht naar mijn kamer en hoor dan gerommel in het kantoor van mijn vader. Ik ben toch alleen thuis?

Ik stop met lopen en open de deur. Gek genoeg zie ik dat er niemand is. Hoe kan het dan dat ik iemand hoorde? Het raam staat wagenwijd open en ik loop er naartoe. Ik kijk naar buiten en zie niemand staan of rennen. Dan moet ik het wel verkeerd gehoord hebben.

Ik ga het kantoor weer uit en loop dan weer verder naar mijn kamer. Ik pak al mijn spullen uit de kast en loop dan de badkamer in.

~

"Heb je het gehoord?" Ik kijk mijn vader aan en schud mijn hoofd "Zondagavond heb ik een benefietgala georganiseerd en ik verwacht je daar" Ik zucht en knik "Ik ben er" Hij glimlacht "Fijn, Je mag ook iemand meenemen" Ik kijk hem vragend aan "Iemand?" Hij knikt en neemt een hap van zijn burger "Een vriend of iets"

Ik stop een frietje in mijn mond en haal mijn schouders op "Ik kijk wel" Hij knikt en we eten beide verder. Deze burger is fucking lekker daarom...

~

"Voordat we beide naar huis gaan heb ik een vraag" Chris leunt tegen de muur en kijkt me vragend aan "Ik vroeg me af of je zondagavond met me mee wilde gaan naar de benefietgala van mijn vader" Hij kijkt me lachend aan "Laat me raden. Je ex komt en je wilt hem jaloers maken?"

Ik kijk hem verbaasd aan "Ex? Welke ex? Ik heb geen ex" Hij kijkt me aan alsof hij me niet geloofd en ik lach "Nee dat is het echt niet. Me vader zei dat ik iemand mee mocht nemen en ik wil een knappe man aan mijn zijde hebben"

Hij grijnst "Dus ik ben wel knap?" Ik grinnik "Op een paar dagen na" Hij lacht en knikt "Ik wil graag met je mee gaan naar de benefietgala van je vader als je date" Ik klap blij in mijn handen.

"Maar op 1 voorwaarde"

Ik kijk hem vragend aan en knik "Ik haal je ook echt op als een date" Ik glimlach en knik "Deal, ik stuur je dan het adres op" Hij glimlacht en knikt "Ik zie je zondag, Yara" Hij loopt dan de sportschool uit.

Mijn naam die zijn mond uitkomt geeft me gewoon vlinders in mijn buik.....

Upside down (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu