Part 10

363 17 3
                                    

"Mevrouw Smith"

Ik draai me om en zie Eva bij de deuropening staan. "Uw date is er" Ik knik "Dankjewel Eva" Ze loopt dan weg en ik schud mijn haar even los. Ik kijk of mijn lipstick goed zit en loop dan de kamer uit. Ik neem de trap naar beneden en trek mijn hakken aan.

Ik open de voordeur en loop naar buiten. Michael staat daar al te wachten en ik lach "Moet jij niet bij mijn vader zijn?" "Hij gaf me de opdracht om jou vanavond te beschermen" ik rol met mijn ogen en zie dan een auto aankomen rijden.

De auto stopt voor ons en Chris staat dan op. Hij heeft een op maat gemaakte smoking aan en omygod wat staat het hem goed. Hij loopt naar me toe en steekt zijn hand uit naar Michael "Aangenaam, Chris" Michael knikt en Chris kijkt dan naar mij "Are you ready, my lady" ik glimlach en knik.

Hij steekt zijn hand naar me uit en ik neem het aan. Hij loopt met me naar de auto en opent de deur voor me. Ik stap glimlachend in en hij gaat dan aan de andere kant zitten. Hij start de auto op en rijd de afrit af.

~

"Je vader heeft flink uitgepakt"

Ik knik en kijk om me heen "Ik had ook niet anders verwacht hoor" Mijn vader heeft dus 1 of andere oud kasteel afgehuurd en het helemaal om zijn kop gegooid.

Chris legt zijn arm om mijn middel en we lopen samen naar binnen. Ik zie mijn vader daar alle gasten groeten en als hij ons ziet loopt hij deze richting op.

"Yara, fijn dat je er bent" ik glimlach "Ik zie dat je ook iemand hebt meegenomen?" Ik knik "Papa dit is Chris, een oude vriend. Chris dit is mijn vader, Ethan" Chris steekt zijn hand uit en mijn vader neemt het aan. Ze zijn aan elkaar gewaagd dat zie je direct. "Fijn je te ontmoeten, Chris" Chris knikt "Insgelijks"

"Nou geniet van de avond" Ik knik en mijn vader loopt naar zijn volgende gasten. We lopen dan verder de zaal in en in de verte zie ik iemand die me bekend voor komt. Ook wel bekend als de grootste klootzak in de wereld.

Hij is met een dame. Ik denk dat dat zijn vrouw is als ik het goed heb. Hij heeft mijn blik opgevangen en ze lopen beide deze richting op "Ugh, zo geen zin in" Chris kijkt me vragend aan en dan staat Jack alweer voor ons.

"Yara, lang niet gesproken" Ik geef hem een neppe lach "Ja je was gesneuveld hoorde ik" Hij lacht en knikt "Zo kan je het noemen, ja" Ik kijk dan naar de dame en kan direct aan haar zien dat ze van Marokkaans afkomst is. Ik herken mijn landgenoten wel.

"Nisrine dit is Yara, de dochter van Ethan. Yara dit is Nisrin, Mijn vrouw" Ze kijkt me glimlachend aan "Jij bent dus de prachtige Yara Smith. Ik hoor zelfs veel over je in Nederland" "Owh, je komt uit Nederland?" "Ja mijn familie woont daar maar door mijn studie woon ik in Engeland"

Jack kijkt dan naar Chris en ik voel dat Chris zijn hand me dichter tegen zich aan trekt. "Chris dit is Jack, zakenpartner van me vader. Jack dit is Chris, Een vriend" Jack grijnst "Heeft ze je eindelijk toegelaten om naar een groot event te gaan?" Chris kijkt hem serieus aan "Ik heb liever niet dat ik in strakke pakken stoer doe omdat ik geld heb"

"Oke jongens, dat is genoeg. Jack, fijn je weer te hebben gezien. Heb een fijne avond nog"

Ik trek Chris dan mee de andere kant op en hoor hem grinniken "Wat een sukkel" Ik knik "I know, I know" We lopen richting de bar en ik vraag een cola voor beide. Hij kijkt me dan aan "Je ziet er echt prachtig uit" Ik begin rode wangetjes te krijgen en glimlach "Dankjewel, jij ziet er ook goed uit" "Ik moet eerlijk zijn da-

"Jake?"

...

~ Hier begint het verhaal pas echt.....

Upside down (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu