Edward kijkt me teleurgesteld aan "Je zou stoppen" Hij gaat met zijn hand naar mijn blauwe oog "Hoe ga je dit je vader uitleggen?" "Ik zeg wel dat ik ben gevallen" "Denk je dat hij dat nog geloofd? Yara als je niet stopt dan moet ik het vertellen. Je zet je leven op het spel" ik schud mijn hoofd.
"Dit is mijn leven. Begrijp je dat niet? Ik kan niet met een strak pakje iedereen de les wijzen omdat ik de dochter ben van Ethan Smith. Ik heb eindelijk iets gevonden waar ik echt goed in ben" "Je bent er niet goed in. Je word alleen maar in elkaar geslagen" "Nou als je schrikt hoe ik eruit zie moet je die vrouw waar ik tegen vocht zien"
"Je bent niet stoer omdat je illegaal vecht" Ik kijk hem geïrriteerd aan "Het begint illegaal maar gaat daarna naar legaal. Mijn trainer zegt ook dat ik talent heb" "Die wilt alleen maar geld zien" ik zucht "Je taak is om me te brengen waar ik naartoe wil en niet om me de les te wijzen"
Ik stap boos de auto in en kijk het raam uit. Ik snap zijn punt gewoon niet. Een klein blauwe oogje is toch niet zo heftig? Ik vind het oprecht leuk en dat moet hij maar accepteren.
~
"Wooowoooww, wat heb je met je oog gedaan?" Ik lach "Ben vanochtend gevallen tegen mijn bedrand. Niks ergs" Mijn vader loopt naar me toe en legt zijn vinger erop "Moet je niet langs de dokter? Het ziet er vrij heftig uit" ik schud mijn hoofd "Je dochter kan wel tegen een stootje hoor" Hij lacht en geeft een kus op mijn voorhoofd "Als jij het zegt" hij loopt dan de keuken in.
"Zaterdag is er een benefietavond. We gaan er samen heen dan kan je je toekomstige zakenpartners zien" "Uhm, ik kan niet zaterdag. Heb afgesproken met Ellie om een meidenavond te doen" Hij kijkt me vragend aan "Dat is vreemd. Ellie vertelde me net dat ze zou komen" Ik voel mijn wangen rood worden en hoor hem lachen "Als je gewoon met Jack af wilt spreken moet je dat zeggen he"
Ik zet een neppe lach op "Je hebt me te pakken haha" "Het is niet erg. Volgende keer organiseer ik wel wat" Ik glimlach "Dankjewel papa. Ik ga nu me kamer in en een warme douche nemen" "Isgoed lieverd" Ik ren de trap op naar boven en loop mijn kamer in. Ik kijk naar mezelf in de spiegel en zucht opgelucht uit. Wat ben ik blij dat hij dat erbij heeft gehaald anders was ik echt de lul.
Ik moet mijn smoesjes op een rijtje zetten en kijken of het echt realistisch is anders komt hij er zelf achter en dat is iets dat we niet willen voorkomen.....
JE LEEST
Upside down (voltooid)
RomanceYara Smith, De dochter van de welbekende Ethan Smith. Als je aan familie Smith denkt dan denk je aan perfectie. De hele wereld wilt het leven leidden van de knappe Yara. Voor de camera's is ze de gelukkigste dame in de wereld, maar geldt dat ook a...