Part 11

342 19 2
                                    

Ik draai me vragend om en zie een koppel deze kant op kijken. Nou meer naar Chris eigenlijk.

"Zoon wat doe je hier? Je zei dat je moest werken. En wie is deze knappe dame?" De oudere man kijkt ons blij aan en Chris loopt naar ze toe "Wat doen jullie hier?" "Ethan Smith en ik gaan samen zaken doen daarom zijn we hier maar waarom ben jij hier? Moest je niet op het bureau zijn?"

Ik kijk vragend naar Chris en hij kijkt geschrokken mijn kant op "Bureau?" "Ja, Jake is toch rechercheur. Hij vertelde ons dat hij een belangrijke zaak had" Mijn ogen worden groter en ik kijk zijn richting weer op "Rechercheur?"
"Yara, ik kan het uitleggen" Hij loopt naar me toe en ik zet een stap naar achter "Raak me niet aan" "Yara-

"Je hebt me gewoon gebruikt. Je bent helemaal niet de baas van die sportschool. Je hebt Mike betaald om daar precies die dag te zijn. Je hebt me gewoon gebruikt om hier te komen"

"Yara, ik deed het voor jou. Echt waar" Hij wilt mijn hand vastpakken maar ik duw hem weg "Blijf bij me uit de buurt. Ik wil niks meer met je te maken hebben. Helemaal niks meer"

Ik loop snel weg en ga dan richting de uitgang. Het geloop word als snel gejog en ik kom dan buiten aan. Het regent en het is pikke donker maar dat boeit me nu even niet.

Net wanneer ik mijn telefoon uit mijn tasje wil pakken voel ik een zak over mijn hoofd heen gaan. Ik voel dat de grond onder mijn voeten niet meer en ik hoor dan piepende banden. Ik word ergens in gegooid en ik voel dat de auto met volle snelheid wegrijdt.

Ik word stevig vast gehouden en ik probeer met alle kracht tegen te stribbelen. De zak word van mijn hoofd afgehaald en er word dan iets onder mijn neus gelegd. Ik adem een sterke lucht in en kijk bang naar die gene. Veel kan ik niet van hem zien want mijn ogen vallen dan dicht....

Jake~

Ik loop snel naar Michael toe "Waar is Yara?" Hij kijkt me boos aan en negeert me "Waar is ze? Heb je haar gezien?" Hij negeert me weer en ik pak hem bij zijn kraag.

"De reden dat ik tegen haar loog is omdat Ethan bedreigd werd door de moordenaar van Madina. Ze zouden achter Yara aan gaan en wij wilde daar als recherche iets aan doen. Dus vertel mij nu of je haar hebt gezien of niet"

Hij duwt me geschrokken weg en praat in zijn oortje. Als we na een tijdje geen antwoord hebben gekregen ren ik zonder twijfel naar buiten. Ik zie haar telefoon en tas op de grond liggen en sla woedend tegen de muur.

"Ze hebben haar meegenomen"

Ethan~

Ik zie Michael mijn kant op lopen en ik kijk hem glimlachend aan. Hij loopt met me naar een hoek en kijkt me serieus aan "Yara is weg" "Is ze naar huis?" Michael zucht "Haar tas en telefoon lagen buiten op de grond. Chris waarmee Yara naar binnen kwam is een undercover rechercheur. De moordenaars van Madina zijn terug"

Ik kijk hem met grote ogen aan en schud mijn hoofd "Je gaat me niet zeggen dat ze mijn fucking dochter hebben toch?" Hij kijkt me bezorgd aan en ik voel de tranen in mijn ogen ontstaan "Zorg dat die Chris of hoe hij ook heet deze richting op komt want hij gaat mijn dochter vinden, NU"

To be continued....

Upside down (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu