Ik loop de sportschool in en kijk om me heen. Damnnn, it's changed. Die afgelopen maanden dat ik er niet was hebben ze flink uitgepakt.
Ik loop de trap op naar boven en loop de sportschool in. Ik kijk verbaasd om me heen. Wat is het mooi geworden hier. Ik loop verder naar binnen.
"We zijn gesloten"
Ik draai me geschrokken om en zie iemand het kantoor van Mike uit komen. Hij heeft een strak shirt aan waardoor zijn enorme spieren te zien zijn. Hij is lang en groot. Niet groot omdat hij dik is maar groot omdat hij gespierd is. Je kan aan hem zien dat hij hier wel dagelijks komt. Misschien wel twee keer op een dag.
"Nogmaals, we zijn gesloten"
Ik kijk hem vies aan "En dat bepaal jij?" Hij kijkt me vragend aan "Ik ben de eigenaar dus ja, dat bepaal ik" Ik kijk hem lachend aan "Heel grappig. Neem maar iemand anders in de maling. Waar is Mike?" Ik loop verder naar binnen "Mike? Mike is hier al een lange tijd niet geweest door zijn chemokuren. Waarom vraag je dat?"
Ik kijk hem verbaasd aan "Chemokuren? Heeft Mike kanker?" "Nou zo goed kende je hem dan niet" "Ik ben hier de afgelopen maanden niet geweest maar Mike was mijn trainer" "Mike was jou trainer? Een aantal maanden geleden? Dan moest je goed zijn of flink wat geld hebben" Ik grijns "Dan moet ik je helaas mededelen dat ik het beide heb"
Hij leunt tegen de boksbal en kijkt me aan "Maar wat doe je hier?" "Ik wilde langskomen en vragen of ik nog kon trainen" "Met Mike?" "Daarvoor kwam ik hier maar die is er nu niet" Hij knikt "Ik kan je niet helpen, sorry" Hij loopt weg en ik kijk hem achterna.
"Wie ben jij eigenlijk?"
Hij stopt met lopen en draait zich om "Ik trainde hier vroeger als kind. Nadat ik iets had bereikt in mijn rugby carrière heb ik dit pand gekocht nadat het op het punt stond om failliet te gaan. Ik heb Mike de leiding gegeven maar doordat hij ziek is moest ik weer komen"
"En je carrière dan?" "Winterstop" Ik knik "Als Mike hier niet is dan heb ik hier niet echt veel te zoeken" ik draai me om en loop weg.
"Wie ben jij dan?"
Ik stop met lopen en draai me om "Yara" "Yara?" Ik zucht "Smith, Yara Smith" Er vormt een grijns op zijn gezicht en hij vouwt zijn armen om elkaar heen "We hebben een papa's kindje hier" "Stop direct met praten want ik wil je kop nu al tegen de grond aan duwen" Hij lacht "Dus het is niet waar dat je vader de rijkste zakenman in de wereld is?"
"1 van de maar niet de rijkste" "Geld is geld" "Oke het kan zijn dat mijn vader genoeg geld heeft maar dat maakt mij niet gelijk een verwend nest" Hij kijkt me serieus aan "Je hebt schoenen van 2k aan. Je tas is duurder dan de huur die ik hier betaal en aan je auto sleutel te zien heb je een aardige auto. Wie hou je voor de gek?"
"Jij hebt een jas van 3 duizend. Je horloge is even duur als een range rover en je huurt dit pand niet maar hebt het gekocht. Wie hou jij voor de gek?"
Hij lacht en gaat op de kruk zitten "Ik heb niet gezegd dat ik niet verwend ben" Ik rol met mijn ogen en hij kijkt me aan "Is er een reden dat je gestopt bent met vechten?" "Mijn papa vond het niet goed" "Aah ja, kon het antwoord al raden"
"Wil je weer vechten? Mike heeft het een aantal keer over je gehad namelijk" Ik kijk lachend aan "Wie gaat mij trainen?" Hij staat op "Er staat een man van 1.93 voor je met aardig wat spieren. Wie denk je dat jou gaat trainen?" "De kerstman?" We moeten beide lachen.
Ik grijns "Dus jij zorgt er voor dat ik vecht in de ring voor de ufc?" Hij grijnst "Als je echt zo goed bent als Mike zegt dat je was dan hebben we een deal" Ik loop naar hem toe en steek mijn hand uit "Deal" Hij neemt het grijnzend aan "We hebben een deal" Ik kijk hem glimlachend aan en onze handen blijven in de zelfde positie.....
JE LEEST
Upside down (voltooid)
RomanceYara Smith, De dochter van de welbekende Ethan Smith. Als je aan familie Smith denkt dan denk je aan perfectie. De hele wereld wilt het leven leidden van de knappe Yara. Voor de camera's is ze de gelukkigste dame in de wereld, maar geldt dat ook a...