Part 27

286 16 4
                                    

Yara~

Ellanour kijkt me met een vieze blik aan. De scheidsrechter stapt naar achter "Fight" Ellanour slaat niet gelijk toe wat me verbaasd. Ze bekijkt mijn manier van staan. Ze zoekt naar mijn zwaktepunt.

Ik zie haar voet dan mijn richting op gaan en ontwijk het. Ze maakt dan een draai in de lucht en haar voet komt op mijn borst terecht. Het plekje waar ik ben geopereerd vier jaar geleden.

Ik voel een scherpe pijn door mijn lichaam heen gaan en de angst kruipt weer omhoog. Ik kijk naar sensei Sasaki en hij kijkt me geschrokken aan. Ik kijk dan weer naar Ellanour en ze grijnst "1-0, Fight" Ze valt me weer aan maar maakt een schijnbeweging. Ik raak afgeleid en haar vuist komt weer op mijn borst terecht.

Ik kreun van de pijn en ik val op de grond. Ik leg mijn hand op mijn borst en ik kijk naar sensei Sasaki. Hij rent de mat op en komt naast me zitten op de grond "Jij stoppen. Gevaarlijk" ik schud mijn hoofd "Ik heb niet eens geslagen" "Gevaarlijk" Ik schud mijn hoofd en sta pijnlijk op.

Ik kijk naar de tribune en zie Nora staan. Mijn vader probeert haar tegen te houden maar ze rent al van de tribune af "2-0, Fight" "Je mammie kan je niet redden nu. Owh shit, Die is er niet meer" Ik voel dat mijn pijn vervangen word door woede. Ze rent mijn kant op om me nog 1 keer aan te vallen maar ik ontwijk het weer.

Ik trap haar in haar buik en ze kreunt van de pijn. "2-1, fight" Ze kijkt me woedend aan en wilt me vloeren maar ik leg mijn been op haar schouder. Ik maak een koprol met haar op de grond en trap tegen haar buik. Ik sta dan snel op en voel weer een steek in mijn borst ontstaan maar negeer het.

"2-2, wie nu een punt maakt wint. Fight"

Ze pakt mijn arm vast en vloert me op de grond. Ik neem haar mee naar de grond en ze duwt me weg. Ik sta dan op en ze doet me na. Ik kijk dan naar sensei Sasaki en hij knikt. Ik spring de lucht in en trap haar na een volledige draai tegen haar slaap.

Ze valt met kracht op de grond en de hele zaal schrikt. De scheidsrechter loopt naar mij toe en duwt mijn arm weer in de lucht "Winnaar" De hele zaal gaat uit zijn dak en er ontstaat een glimlach op mijn gezicht. Ik voel dan weer een steek in mijn borst en kijk naar sensei Sasaki.

Er komt een hoestbui omhoog en ik kijk naar de bloed die op mijn hand terecht komt. Shit. Foute boel...

Tanner~

Het bloed neemt de witte kleur van haar karatepak over en ze valt op haar knieën. Er komt een vrouw de mat op rennen en draait haar om. Ze controleert haar keel en trekt dan haar bovenste kledingstuk uit. Er komt een enorme paarse vlek tevoorschijn en mijn ogen worden groter "BEL DE AMBULANCE NU"

Er komen andere mensen de mat oprennen en ik zie dat de ogen van Yara sluiten....

Upside down (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu