Part 26

277 17 1
                                    

Ilay~

"Ze hoort daar niet. Ze kan niet eens een eitje bakken en dan gaat ze vechten op een mat tegen monsters" "Ze moet tegen Ellanour" ik kijk naar Liyanna met grote ogen "Ellanour? Ze maakt haar af" Liyanna knikt "Daar dacht ik ook aan. Vooral door hun verleden" Ik sta zuchtend op en loop de tribune af.

Ik loop richting Yara en als ze me ziet aankomen lopen kijkt ze me vragend aan "Wat doe jij hier?" "Ik ben hier om je te waarschuwen" "Waarschuwen voor wat?" Ik kijk naar het scorebord "Je moet tegen Ellanour vechten" "Oke? Wat is daar mis mee?"

"Ellanour vecht met haat" "Nogmaals oke?" Ik kijk haar geïrriteerd aan "Ellanour vecht met haat die ze voor jou heeft gecreëerd. Jou haat haalt ze bij andere eruit alleen moet ze nu tegen jou vechten. Ze maakt je kapot"

Ze grijnst en kijkt naar de oude man naast haar. "Je mag weer op je plek zitten. Ik red mezelf wel"

Ze loopt dan richting de kleedkamers en ik loop geïrriteerd achter haar aan. De gangen zijn leeg en ze draait zich dan om "Tering Ilay, Volg me niet" "Yara, je bent jezelf niet. Dit ben jij niet" Ze kijkt me woedend aan en duwt me weg "Jij kan niet zeggen wie ik wel en niet ben. Je kent me niet"

"Luister naar me. Je graaft je eigen graf" "Wat probeer je nu te doen? Waarom houd je me tegen?" "Omdat je tegen me fucking schoonzusje gaat vechten" Ze kijkt me geschrokken aan en ik adem goed in en uit.

Ze grinnikt en schud haar hoofd "Je wilt niet dat ik de titel van je schoonzusje haar naam haal. Je wilt haar beter zien dan dat je mij ziet" "Ik weet hoe ze-

"Laat me met rust. Je bent niks van me, zal ook niks van me worden, Je kent me niet en gaat al helemaal niks van me te weten komen"

Ik wil weer iets zeggen maar ze houdt me tegen "Je vrouwtje wacht op je" Ze loopt dan weg en ik sla hard tegen de muur. Shit

Tanner~

"Gefeliciteerd jongen. Je hebt het goed gedaan. De eerste volgende keer schop je hem knock-out in de eerste ronde" Ik kijk mijn trainer aan en knik "Dankuwel sensei" Hij grijnst en ik zie hem naar sensei Sasaki kijken. Ik volg zijn blik en hoor hem lachen "Ik zie dat mijn broertje langs is gekomen met een jong meissie. Ze ziet er goed uit. Zal ik anders haar naam vragen. Als ik de pakken geld laat zien gaat ze wel mee"

Ik probeer zijn opmerking te negeren en kijk naar  de dame. Haar haar zitten in een hoge vlecht. Maar door de dikte en de lengte weet ik dat het prachtig is als het los hangt. Ze heeft grote ogen met een lichte kleur. Ik weet niet precies welke kleur, door de afstand die er tussen ons was, maar mooi is het zeker wel.

Ik heb me nog nooit zo erg geconcentreerd op iemand haar schoonheid. Ik schrok namelijk toen ik haar zag. Niet omdat ik haar kende maar door de hoeveelheid perfectie iemand kon hebben. Grotendeels schrok ik ook door sensei Sasaki maar zij kwam ook in beeld.

"Het is nu dan eindelijk tijd voor de grote finale voor de girls. We beginnen weer met een nieuweling. Vecht niet voor een dojo. Het is haar eerste jaar op het toernooi. Heeft vroeger maandenlang aan MMA gedaan maar is overgeschakeld naar karate"

"Een daverend applaus voor YARA SMITH"

Er word geklapt en ze loopt de mat op. Ze kijkt deze richting op en als ze mij ziet kijken kijkt ze weer weg.

"Daar komt ze dan. Onze grote heldin. Titelverdedigster van de afgelopen 5 jaar. ELLANOUR EL MORABET"

Ellanour kijkt me blij aan "Succes" Ze grinnikt en loopt dan de mat op. Ze kijken elkaar woedend aan en er ontstaat een frons op mijn gezicht. Ze kennen elkaar en niet een beetje ook.....

Upside down (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu