Part 30

323 21 2
                                    

Tanner~

Ik klop op de deur van de dojo en loop naar binnen. Ik zie meneer Sasaki en Yara daar staan trainen. Meneer Sasaki kijkt me vragend aan en ik zucht "Zou ik met u mogen praten?" Hij knikt "Jij nu mag praten" Ik kijk naar Yara en knik dan.

Ik kijk dan om me heen en de foto op de muur trekt mijn aandacht. Sensei Tanaka zijn gezicht word weer in mijn gedachtes geplaatst en ik denk dan aan de lange tijd die ik met hem heb geleefd. Sensei Tanaka heeft mijn leven gered, letterlijk.

Ik voel de tranen dan naar boven komen en ik kijk dan weer naar meneer Sasaki "Het spijt me" Hij knikt "Vergeven" ik schud mijn hoofd en kijk weer naar de foto.

"Ik had het zo zwaar na de dood van sensei Tanaka dat ik mijn verdriet uitte in woede. Mijn vader gaf me geen onderdak en ik was hulpeloos. Sensei Tanaka was alles wat ik had"

"Ik kwam uw broertje uiteindelijk tegen en hij vertelde me dat hij onderdak voor me had. Ik had zoveel haat in mijn lichaam dat ik het met vechten kon uitten maar ik heb het verpest"

Meneer Sasaki loopt naar mij toe en legt zijn hand op mijn schouder "Jij niemand had" Ik kijk hem aan met tranen in mijn ogen "Ik mis hem. Ik mis hem zo erg" Meneer Sasaki knikt "Ik ook" Hij knijpt in mijn schouder en legt zijn vinger op mijn borst "Maar hij hier. Hij altijd bij jou. Hij jou niet verdrietig zien. Hij jou blij zien"

Ik knik en veeg mijn tranen weg. Ik zie Yara dan naar ons kijken en ze glimlacht "Dit is een hele andere man dan wie ik op het toernooi zag" Meneer Sasaki knikt "Dit is echte Tanner"

Yara loopt naar ons toe en steekt haar hand uit "Dan ga ik nu ook met de echte Tanner kennis maken" Ik neem haar hand aan en ze kijkt me met de mooiste glimlach ooit aan "Ik ben Yara" Ik glimlach en knik "Ik ben Tanner" Ze grinnikt en buigt naar me. Mijn ogen worden groter en meneer Sasaki lacht "Kom Tanner. Wij thee drinken"

Yara klapt blij in haar handen "Ik wil die bruine thee" meneer Sasaki grinnikt en loopt weg "Jij die lekker vinden?" Yara knikt "Super lekker" Meneer Sasaki stopt dan en kijkt mij aan "Jij mee lopen? Ik thee maken voor allebei" Yara kijkt me glimlachend aan en steekt haar hand uit "Kom"

Ik neem hem knikkend aan en ze veegt snel een traan weg "Vrolijkheid is het enige wat in deze dojo telt" Ik grinnik en ze trekt me dan mee achter meneer Sasaki aan.

~

Meneer Sasaki en ik kijken beide naar Yara die op de balansbalk staat. Ze is zo geconcentreerd in wat ze doet dat het gewoon fascinerend is.

"Yara perfect"

Ik kijk naar meneer Sasaki en knik "Ze is anders" Hij grinnikt en kijkt naar mij "Yara anders eerste keer Japan. Zij geslagen en ik gered. Zij mijn dochter sinds dat. Ik haar beschermen met alles" Ik glimlach en kijk dan weer naar Yara. "Ze heeft zo een mooie lach"

Meneer Sasaki knikt en knijpt in mijn schouder "Yara is perfect. Zij doet alles liefde en als jij in haar hart. Jij nooit meer eruit. Zij is prachtig" Ik knik "Ze is beeldschoon" Ik voel dan een klap op mijn hoofd en kijk geschrokken naar meneer Sasaki "Jij haar hart breken. Ik jou hand breken" Ik lach en schud mijn hoofd. "Het is onmogelijk dat ik haar hart breek"

En sws, wie zegt dat de interesse van beide kanten komt?

Upside down (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu